آخرین اخبار «جدید قم

قدس انلاین : پروژه زندان شهرستان گناباد بعد از ۲۳ سال همچنان در حال خاک خوردن است و ساختمان آن نیز رو به تخریب است. به گزارش ایرنا فرماندار گناباد عصر شنبه در بازدید از روند احداث زندان این شهرستان به خبرنگاران گفت: به دلیل طولانی شدن روند اجرای این طرح بخش هایی از آن رو به تخریب نهاده و نیازمند بازسازی است. گروه استانها-نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت:شرکتهایی که سه سال متوالی زیان ده هستند دولت را مکلف به واگذاری آنها کرده ایم و برای تسهیل در این کار دوران بازپرداخت را طولانی در نظر گرفته ایم تا هزینه های دولت کاهش پیدا کند. به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی فرماندار شهرستان گناباد اظهار داشت: زندان گناباد یکی از پروژههای قدیمی این شهرستان است که سعی داریم تا دو سال دیگر تکمیل و به بهرهبرداری برسد که برای این مهم طی دو سال ۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه تا سال ۹۶، ۶ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده، اضافه کرد: برای سال جاری، ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اخبار جدید ضایعات نخاعی

۲۴ مرداد ۱۳۹۷ – ۱۲:۳۷ استانها خراسان رضوی نظرات حمید بنایی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: یکی از دستور کارهای اصلی در حوزه راه و جادههای شهرستان گناباد، دوبارنده کردن محور گناباد به مه ولات است که در دستور کار قرار گرفته است. با پیگیریهای صورت گرفته و گزارشهای منتشر شده در خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی، سرانجام قرار است قفل عدم تکمیل و بهرهبرداری از زندان مرکزی گناباد باز اخبار جدید شرکت صنعتی دریایی ایران شود. گاهی اوقات نیاز به برداشتن استخوان آسیبدیده و جایگزینی آن با استخوان قسمت دیگری از بدن احساس میشود. با وجود تعداد انگشتشمار انیمیشنهای پارک، همه آثار او شایستهی تحسین به عنوان بهترین انیمیشن های جهان هستند و این مساله دربارهی انسانهای نخستین هم واقعیت دارد. اما جذابیت داستان و اکشن هیجانانگیز آن، تیزپا را شایسته میکند که جایگاهی هرچند پایین در لیست بهترین انیمیشن های جهان داشته باشد. طی روزهای گذشته، رزمایش مشترک پدافند هوایی در گسترهای بهاندازه بیش از نیمی از کشور و با بهکارگیری یگانهای نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد و طی آن، برخی از مهمترین سامانههای دفاع هوایی ساخت ایران مورد تست و ارزیابی قرار گرفت.

آخرین مهلت ثبت نام برای سهام عدالت در سال 85 بوده است ، در صورت اطلاعیه جدید مبنی بر ثبت نام سهام عدالت در متن مقاله قرار داده خواهد شد . به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ این دیدار به منظور ارائه درخواست استان مبنی بر طرح پروژه های راه در کمیسیون ماده ۲۳ صورت گرفت. حامد قربانی افزود: از ابتدای احداث ساختمان زندان گناباد تا سال ۱۳۹۶ مبلغ ۶۰ میلیارد ریال و در سال جاری ۹ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح تخصیص یافته است. این زندان در ورودی گناباد از سمت شهرستان بجستان احداث و کلنگ آن به زمین خورد و تا امروز همچنان در حال ساخت است و پیشرفت فیزیکی 70 درصدی داشته؛ این زندان روسای زیادی را بازنشسته کرده اما همچنان اخبار جدید وزارت تحصیلات عالی افغانستان ساخته نشده است. وی افزود: روند ورود زندانی به زندان های استان در سال ۹۶ کاهش ۵ درصدی داشته و این آمار در گناباد به ۳.۳ رسیده است. به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن لزکی سه شنبه شب در جشن گلریزان و حمایت از خانواده های زندانی گناباد اظهار کرد: تعدادی از زندانیان خراسان رضوی برون استان هستند که باید زمینه انتقال آنها به شهرهای خودشان در راستای کاهش هزینه های خانواده ها فراهم شود.

اخبار جدید زاهدان

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های خراسان رضوی تصریح کرد: در خراسان رضوی ۳۰۰ زندان جرائم مالی غیرعمد داریم که در نیمه ماه رمضان پس از اتمام گلریزان تعداد زندانیان آزاد شده مشخص خواهد شد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ – ۱۱:۳۹ استانها خراسان رضوی نظرات به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، سال 1374 تصمیم گرفته شد زندان جدیدی در گناباد ساخته شود. سال 1374 تصمیم گرفته شد زندان جدیدی در گناباد ساخته شود. وی با بیان اینکه تا سال آینده ۲۰ میلیارد ریال و تا سال ۱۴۰۰ نیز مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل زندان گناباد اختصاص می یابد، ابراز امیدواری کرد این طرح طی این مدت به بهره برداری برسد. وی افزود: ساختمان زندان جدید گناباد با پیش بینی ظرفیت ۵۰۰ نفر، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که درصورت عدم تامین اعتبار به تدریج تخریب می شود. گناباد – فرماندار گناباد گفت: امسال پروژه ساخت زندان گناباد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون هیچ مبلغی به آن تخصیص نیافته و این ساختمان نیمه کاره در حال تخریب می باشد. انیمیشن رنگو داستان آفتابپرستی را نشان میدهد که برای فرار از تشنگی و گرمای سوزان بیابان وارد دهکدهای میشود که برحسب اتفاق به دنبال کلانتری جدید میگردد و رنگو را هم وارد ماجراهای پنهان خود میکند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما