بحران اوکراین: سفر با حیوانات خانگی در هواپیما چگونه کار می کند؟

[ad_1]

سفر با اعضای خانواده چهار پا می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. چالش فقط برای صاحبان حیوان خانگی نیست، بلکه برای خطوط هوایی نیز هست. زمانی که صحبت از سفر با حیوانات به میان می آید، خطوط هوایی با توجه به شرایط مختلف قوانین و محدودیت های زیادی دارند. در پی بحران اوکراین، تمرکز روی حیوانات خانگی در خطوط هوایی بیشتر شده است. در اینجا درک چگونگی کارکرد سفر با حیوانات خانگی وجود دارد –

شرایط

در سفر با حیوانات خانگی شرایط بسیاری وجود دارد که خطوط هوایی آنها را در نظر می گیرند. به عنوان مثال، اندازه، سن و نوع حیوان، نوع هواپیما و الزامات مقصد. همه این سیاست ها بین خطوط هوایی مختلف متفاوت است. پس از تجزیه و تحلیل، شرایطی مانند این خطوط هوایی اجازه می دهد که آیا حیوان می تواند در هواپیما باشد یا نه.

اگر حیوان خانگی شما سوار هواپیما می شود، هنوز مواردی وجود دارد که خطوط هوایی به آنها توجه می کنند، مانند اینکه حیوان خانگی به عنوان یک وسیله دستی یا در محفظه های جداگانه تحت فشار تحت کنترل آب و هوا سفر می کند. در مرحله بعد، برخی از خطوط هوایی حتی نوع حیوان را در نظر می گیرند، به این معنی که حیوان اگر حیوان حمایت عاطفی یا یک حیوان خدماتی باشد، بسته به خط مشی آنها مجاز خواهد بود.

همچنین بخوانید: AAI پروازهای داخلی را از پایگاه هوایی Uttarlai، Barmer در نزدیکی مرز پاکستان آغاز می کند

حیوانات خانگی دستی

اگر شرکت‌های هواپیمایی به حیوان خانگی اجازه حمل دستی بدهند، شرایط بسیاری از خطوط هوایی به خطوط هوایی مانند هزینه حیوان خانگی و نحوه حمل آن متفاوت است.

حیوانات خانگی بررسی شده

حیوانات خانگی که در خطوط هوایی بررسی می‌شوند باید در محفظه‌های تحت کنترل آب و هوا منتقل شوند تا اطمینان حاصل شود که در طول سفر دمای ایده‌آل خود را دارند و در معرض گرما یا سرمای شدید قرار نمی‌گیرند. علاوه بر این، شرایط مختلفی بین خطوط هوایی مانند اندازه، وزن، نوع حیوان خانگی و نحوه حمل آن متفاوت است.

به دلیل تنوع گسترده محدودیت‌ها، قوانین و مجوزهای سفر حیوانات، بررسی وب‌سایت یک شرکت هواپیمایی برای بررسی خط‌مشی سفر فردی حیوانات خانگی ضروری است. ممکن است از مسافران خواسته شود که حیوانات خود را زودتر به عنوان چمدان چک شده ثبت کنند.

منبع تصویر

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما