برنامه یزدانی برای اولین بازی ملی (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1807735/56

زمان: 01:40
11/11/1400

بازدید کنید: 3,581

سیاوش یزدانی که به دلیل محرومیت خلیلزاد شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارد، منتظر اعتماد کادرفنی است.

به گزارش “ورزش سه”، عصر یکشنبه تمرین ملی پوشان برای دیدار مقابل امارات در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند تا در دیدار روز سه شنبه پیروز شوند. همچنان گروه را رهبری می کند. رتبه در “شما قدرت دارید”.

پس از کارت زرد شجاع خلیل زاد در بازی عراق، این بازیکن دو اخطاره شد و حق همراهی تیم ملی مقابل امارات را ندارد. همین موضوع باعث شد تا دیگر مدافعان تیم ملی در بازی روز سه شنبه در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

دراگان اسکوچیچ نشان داده معیارهای خاصی را برای انتخاب بازیکنان کلیدی تیمش تعیین کرده است. سرمربی کروات که برخی از این موارد را درباره غیبت چند بازیکن در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد، در انتخاب اعضای تیمش بر اساس برنامه های مورد نظرش سلیقه خاصی دارد و این تمرکز بیشتر از سایر مراکز روی خط دفاعی است. . ..

به نظر می رسد مدافعانی که به دنبال حضور در ترکیب اصلی هستند باید نظر مثبت و سلیقه اسکوچیچ را جلب کنند تا در پست حساس تیم ملی به ترکیب اصلی برسند. یزدانی که علاوه بر غیبت خلیل زاد، به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونر مجید حسینی و پارگی رباط صلیبی بورعلی گنجی، بهترین شانس ممکن را برای حضور در جمع مهره های کلیدی دارد، قصد ندارد این فرصت طلایی را از دست بدهد.

این بازیکن اگرچه فصل خوبی را در استقلال پشت سر گذاشت اما حالا برای حضور در تیم ملی رقبایی چون همکارش عارف آغاسی و فرشاد فرجی را پیش رو دارد و این مدافع بلندقد باید در تمرینات، نظر و سلیقه تلاش کند. وی همچنین پذیرای سرمربی تیم ملی خواهد بود که در روز سه شنبه تصمیم گیری خواهد شد.

اگر یزدانی در تیم ملی باشد بالاخره می تواند اولین بازی ملی اش را امتحان کند. . زوج سیاواس و کنعانی زادگان در تیم ملی که در هفته های اخیر شایعات زیادی درباره آن ها شنیده می شود، می تواند یکی از جذابیت های تقابل با امارات باشد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما