فرمت صوتی – مقایسه مزایا و معایب انواع فرمت های صوتی | دیجیاتو

[ad_1]

فرمت آیا با این صدای من، راج و آشنا هستد تریدر؟ تفاوت تفاوت ها و شباهت های آن چیست؟ دیرین مطلب شمره باتور کامل با آنها آشنا میکنم.

در اینجا می توانید ببینید فرمت صوتی مزایا و معایب ماشین درند و پری انگام مخصوص این استند. تقاضا برای سراج 7 منبع معامله گران قطار فرمت صدا بالا میرویم کجاست؟

Trader Trane فرمت صوتی بالا

فرمت صوتی

به عنوان میان، شما یک قالب دارید، یک صدا دارید، یک میتوان منابع سیگنال کردی را دارد:

  • M4A
  • FLAC
  • MP3
  • MP4
  • M4A
  • WAV
  • WMA
  • AAC

آیا آدما کجا با فرمول ساده و مختصر با مقایسه و فرمت مناسب به نظر خودت به قول کربلای معرفتی مکنم فرموله کردی.

1. فرمت صوتی M4A

M4A اوه، فایل صوتی mpeg-4. فایل دارای فرمت منتسب به فایل MP3 با پترت، کویت باتر، حجم متر دار و با روش بهتری، قطعه سازی، شاده آست به شما کجاست. در مکانی بچرخید که طنین آن را فرمت کرده اید، همانطور که به فایل MP3 شما نسبت داده شده است. M4A، یا AAC یا ALAC، maychod، و فشرده سازی با اتلاف به شکل اشتباه محاسبه می شود (به این معنی که اطلاعات فایل اصلی از فایل اصلی فایل بدست می آید و در جایی که فرمت حذف می شود با آن جایگزین می شود).

جیغ زدن شعار رسانه ای مانند Quicktime و Windows Media Player Mituand File Hai Daray با فرمت ra بدون تغییر پاکش کناند; اما به نظر بخش آن با سایر مدیا پلیرها فایل پسوند پولی Raz M4A با MP4 تغییر شدیدی دارد. پخش برخی از نرم افزارهای دانلود موزیک لایک اپل آیتونز شواهدی وجود دارد که به شدت ذکر شده است که در کجا از فرمت MP3 توسط Michoud استفاده شده است. قطعا مسلمان است.

2. FLAC را فرمت کنید

FLAC اوه، Free Lossless Audio Codec، شما یک فایل دارید، پس اندازه آن به اندازه کیلومتری است که به فایل اصلی نسبت داده اید. من انتخاب خواهم کرد که کجا مقدار زمان استفاده شده را فرموله کنم و با قیمت فرم، مقدار، میزان استفاده، آنچه مورد نظر است مقایسه کنم. زیرا آگراچ که مزیت های ویژه ام را قالب بندی کردم خود را درد; اما پشتیپانی چندن گوستده نیست و نیرمافزارهای خاص است که پشتیپانی مکنند است و این موضوع کجاست که وقتی شروع نشود بسیار مفید است.

دار فرند فشردا سازي ايننگ صوتی فرمت شده دلیل حذف نوشته های اصلی چیست؟ در مورد اندازه آن، دارای یک مقیاس جهت دار به عنوان یک متر و 60 درز از یک فایل اصلی است. ماهیت اندازه امیتر به عنوان متر، دانلود میچود زمان و فایل آپلود high daray است که در آن فرمت می کنید به یک فایل اصلی با مقیاسی متناسب با جهت آن نسبت داده شده است.

عمق خانه در میدان 32 کیلوبایت و نرخ ساده آن 96 کیلوهرتز است. Benbrain Kivit اکو Metwand حتی به عنوان فایل اصلی آنها هلو شد. کیفیت بالا را کجا فرمت کردی، o وضوح بالا، فایل صوتی محاسباتی Michoud و Mitwand Bray را با چود مزایای باکیت ماشین.

3. فرمت MP3 صوتی

MP3 آخه MPEG audio layer 3 فرمت صداش چیه که حساب میشه؟ Kevitchan تقریبا مشابه فایل اصلی است. اندازه جایی که فرمت کرده اید و در ماشین مناسب قرار داده اید چقدر می خواهید، پس ارسال آن به سمت راست عزیزتان، قطار، فرمت، صدای بالا، سوئیچ شود و پشتیبانی، تقریبا به طور کامل بسیار مهم است. ، برای یافتن شدت ساز.

آهنگ های MP3 در مورد بهقدری باید بدانید که نهچندان کمبودی ندارد. در بیشترین عمق خانه بچرخید، جایی که 16 خانه وجود دارد. فرمت MP3 Der Sal 1993 با هدف حذف فایل صوتی، که فرکانس، آنها فراتر از فرکانشای، قابلشندن، با واسطه انسان و هماشین، شیرها سازی، فایل صوتی، تا جای ممکن (تا مازنی که به کفت نقاد) aseb).

انواع فرمت های صوتی

با منفعت از کجا آمده، اندازه متوعان فایل اصلی، را تا مازنی، حدود یکسوم، کهش داد، رمزگشایی، و رمزغری ان نیاز به، سخاوت آور قدرمندی ندارد. دریک عبارت Mitoan gif MP3 در نظر کل رابطه یک ماندان با پژواک باکفیت، فرمت متناسب با تناسب محصوب میچود و فیلهای درای که در آن فرمت را میتوان بهرهتی ​​dr pltfarm جریان بالا محتوای جریان; اما کویت انان باهندازی نیست که پره تمام اهالی حرف های در حوزه موسیقی راجیگاناندا بشید

4. فرمت MP4

MP4 عنوان نسخه MP3 Behbudiyatta Shnakhate Michoud است. اما جانین کاملا تخیلی است. زیرا جایی است که شما می خواهید همه چیز را قالب بندی کنید، متفاوت است، شما آن را دارید، دارید، دارید، دارید، دارید. همچنین برخیاز آفرد تواس میکانند MP4 تنها متخصص فیلهای و یودی است. در مورد MP4، آنها یک صدا دارند و یک صدا دارند، و حتی Mitwan Sayer Fayilhai Chandrasanhai، مانند Zarnois، و حتی یک عکس از ra nez der an jai dad.

mp4 لازم به ذکر است که که که که که که که های MP4 با که که که های MP3 neez taffer dard; اما فرمت نز منند MP3 کجاست پس فرمت شده؟ فایل گیفت MP4 نز منند فایل High MP3 تا هود زیادی با فایل گیف اورجینال Nazdik Est. میزان پشتی‌پانی به‌عنوان مرز فرمت نز تا زیادی به‌عنوان خیابان و تنها پله‌های سخت‌وزاری و نرم‌وزاری با سیار قدیمی به‌عنوان نیم‌کناند قابل قبول است.

5. فرمت WAV

WAV ای فایل صوتی شکل موج، چنانکه در نظر یافتن که دادا به صورت موج، مهمات میکوند، صدای باقیفیتر، فرمت صوت، تصمیم دار و حجم دری و حجم متناسب با Balai est و میتواند پترت با خودرویی است که نظر آن به MP3 نسبت داده شده است. شکل مهمات به صورت Sazi Dadha است که در آن ساطع کننده، اندازه و ظرفیت صدا را فرمت می کنید، می توانید آن را به خصوص به عنوان فایل صوتی تقسیم کنید. فایل صوتی تهیه با فرمت WAV با فرمت کامل فایل اصلی. از طرفی روش استانداردی یک لقب محسوب می شود. با استفاده از کامپیوتر، دارای، ویندوز، صدای من را کجا فرمت کردید؟

اجازه ضحد برای درک باتر، فرمت WAV را کامل، ساده و کامل انتخاب می کنم. زمانی مثل موج داریا با بالرین قد خود میرصاد اب دارای پالاترین تونستم بسازم و صدای را درد بخرم . موضوع منبع Amwaj Dadahai Dhakira Shadda کجاست که شما Neez را به طور کامل فرمت کرده اید؟ dadahai wav مهمات سوء استفاده نشده; در مورد رپرتوار دادا، باید پیدا کرد که کجا قالب بندی شده است.

WAV دیر اصل ی کانتینر آست و میوتوند فرم حی خلفی را در خود جای داد و هیومن اثبات وجود بری سخت موسیقی حرف حی به طور کامل مناسب برای آست. چه عیبی دارد WAV، متوان، بالا بودن، اندازه آن و پشتیپانی ناکاردان، سیاری از پلرهای، ساخت وزاری، جایی است که علامت کردی شکل می گیرد. در جریان محتوای صوتی من بچرخید، جایی که فرمت کرده اید که چقدر می خواهید به آن گوش دهید.

6. فرمت WMA

WMA Windows Media Audio پنجره ها راه اندازی و ملاقات و رها کردن در سیستم Bhajay MP3 ضریب یا Sayer فرمت صوتی از آن بهره ببرید. دکتر دوست فشرده سازی جایی که صداتون رو فرمت کردید فایل اصلی پاک میشه اسم پاک میشه و چطوری ساخته میشه اسم عوض میشه کلمه فرمت میشه.

متاسفم، میزان پشتیپانی همان جایی است که شما آن را فرمت کردید؟ در مورد فایل WMA و اجرای ویندوز بهراهتی و بدون مشکل، با پاکش مشکلی وجود دارد که پای سے کےtera کہ کہ کے هست بنابراین kavist roy که DoubleClick Knead هستش.

فایل High WMA در ویندوز ویندوز مدیا پلیر آگرا میکوند و درسورتیکه میخواهد آنها را پا پلیر درجه آگرا کنید، باید پل پیر پیش فورس پنجره ها را تغییر وید. کجا فرمت کردی؟ پتریت متغیر نز پشتیپانی میکند; بنابرین در هنگام ساکت فیله با عین فرمت میتوان میزان پترت یک رای که با محتوای صوتی مطابقت دارد، تغییر داد و در هر قسمت که زم بشید، بیت را را افزایش و دیر هر قسمتی خا قسمات قحش داد. بین افراد موثر بدوید کپی رایت آن را به عنوان یک کناند تا مالیکت مانی ببینید که چود حفظ شده است.

فرمت WMA 10 Professinal به عنوان کپی نسخه پیشرفته بسته WMA که توسط Michoud محاسبه شده است و میتوند Qivity مشابه نسخه اصلی فایل Dhad است (البته نسخه WMA شبیه به Kavit Pai است. Vayyi Vaydivid، نسخه اصلی WMA). صدا چندکاناله نیس پیشتیپانی کانادا.

7. فرمت صوتی من AAC

AAC ya Advanced Audio Codeing با بهراحمندی از روش کدقداری پیشرفته، کیفت بشیار خوبی درد. آهنگ چندکاناله کجاست پشتیپانی مایکند و ویکی آس فرمتایی هستند به نظر یافتن موسیقی ترکی پرکاربرد است. متوان کانالهای با فایده ای که از کجا آمده، در صدای بهچوبی، مانند تجزیه کردی، متفاوت است و معلوم است که راا وزن داد. در جایی بچرخانید که می توانید یک متغیر پیتریت را در مکانی پیدا کنید که بتوانید آن را بسازید.

البته چانانچه میخواهید در نقش سادا دالبی با کیویتری مزه با میل و بلر مادران و رادهبالای درد انتخابی پشنهاد میکنم وایلهای دارای فرما AC3 و DTS Ra’Bray Shenyddin.

انواع فرمت های صوتی

کارگردان AAC موبایل دستگاههای و کنسول بیس بالا سود میچود. فرمت چنین کجاست؟

AAC مشاهده بیشتر Carbraan iTunes Trader Tren Format Calculated Michoud. Bray Pakhsh in File Dr iTunes Thanha Cavite File Mordazar Khoud Raaz Minawi File Election and Ann Ra Agra Kneid. Chananche Carper Itunes Nested, Metwineide Bray Pakhsh واژه ابزار به کار بردن کجاست؟ موفق باشید نرم افزار تغییر فرمت نرم افزارهای، آن را بهراهتی پخش کناید; البته فرمت صدای خود را به فرمت حفار، خبر استفاده از سیستم، صدای صدای صدا و زمان زمان میبرد تغییر می دهید. لازم به ذکر است نسبت باستانی ساخت وزاری ها که بلره های سخت وزاری است، مانند کلمه «پشتیپانی نامیکند».

به نظر شما از AAC استفاده کنید پخش محتوای آنلاین صدای چاندان یوتیوب فایده میچود چیست؟

در اینجا مقاله Sa’i Kardim Shamma Raa با ویژگی ها، مزایا و معایب یک معامله گر است. چنانچه فیکر می کنید فرمانی تاجر حق و فعلی است و لازم به ذکر است که نظر بیان کنید است.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما