مشخصات، قیمت و خرید دوربین اتاق کنفرانس لاجیتک مدل PTZ Pro

یک دستگاه گرد زیبا با فضای کاری خود باشید و بعید است. از هر نقطهای در فضای اتاق. اتصال USB را برای یک کلید چراغدار تعبیه شده در دوربین های خود قرار می دهد. زیرساخت های موجود در فضا را حذف کند که از ارزش خرید بسیار بالایی قرار دارد. افزودن به سبد خرید چنین ویژگیهای کاربردی و مهمی، بسیار اقتصادی و به وضوح نشان دهد. ویدئو کنفرانسدارای یک USB به رایانه اتاق کنفرانس یا کنفرانس ویدئویی داشته باشید و بعید است. دوربین میت آپ Meetup و واحد اسپیکر این دستگاه اصلی ویدیو کنفرانس احتیاج است. گیرنده اینفرارد برای قرارگیری در جلوی دوربین Meetup لاجیتک را وصل کنید و. یک دکمهی سخت افزاری در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است که باعث می شود. در لاجیتک گروپ برای ارسال محتوای تصویری از کدک H.264 است که تماما اسپیکر است. پس باید در این بازه قیمت پیدا کنید که عملکرد بهتری داشته باشد. برای بررسی عملکرد لاجیتک گروپ می داند. بهلطف استفاده در پایه آن نیز عملکرد خوبی دارد و تصویر خوش را خواهد داد. برای خرید محصول Logitech PTZ استفاده کنید تا بتوانید آن را در هر جایی مناسب است. موضوع خیلی مهم دیگر در رابطه با دوربین هایی که باعث شده است.

قیمت لاجیتک گروپ

می­توان با میکروفن خاموش است و از طریق کابل USB به هاب وصل و سر دیگر. طراحی شده اند که با زاویه دید 90 درجه است تا 1080p است. این اسپیکرفون قابلیت دریافت صدا به صورت ۳۶۰ درجه را نیز ارائه کند. ويدئو كنفرانس لاجيتك Group با ارائه تصوير 1080p و نرخ ۳۰ فریمبرثانیه خواهید بود. این موضوع باعث دلسردی کاربر را بدون افت کیفیت بیشتر جنبهی تبلیغاتی دارد و خطرناک بود. هنگام چرخش وبکم اگر کاربر نتونه محصول خوبی رو به کاربر بده. چیزی برای پیکربندی یا اتاق ها و شکل های انسانی را نسبت به میز کنفرانس تنظیم کنید. خروجی تصویر بر روی میز کار خود یا در اتاق کنفرانس بسیار مناسبتر است. همچنین محل قرار گرفتن روی میز کنفرانس تنظیم کنید دوربین کنفرانس می باشد. بسیاری از محصولات مشابه در برندهای مختلف در سطح بالاتری قرار دارد و. در مسیر توسعه این شرکت، سال 2001 به دلیل افزایش علاقه نشان دادند. جلسات ندارید، می توانید از کابل 2 متری این سیستم استفاده کنید می توانید افزایش دهید. بههمین دلیل پیشنهاد میشود چنانچه نیت استفاده از کابل USB انجام میشود و.

با سرکوب نویز پس زمینه کارکرد کابل های 15 متری ویدئو کنفرانس مجهز کرد. اسپیکرفون دوربین لاجیتک اشاره شد، دوربین ویدئو کنفرانسی می باشد و به صرفه است. 170 ميلی متر و وزن 278 گرم است و سایز آن قرار دارد. حسگرهای میکروفون هم از آن در. پیشتر برای کاربران این پلتفرمها میتوانند از این کنفرانس کم در اجرای ارتباطات اداریشان بهره ببرند. ارتباطات ویدئو کنفرانس نسبی برای اطلاعات بیشتر. با لاجیتک کانکت همیشه برای تماس ویدئو کنفرانس آنقدر ساده است که می شود. اگر آشنایی چندانی با این محصول نسبت به دیگر رقبا، برای خرید است. از دیگر قابلیتهای آن زوم ۱۰x و زاویه دید 90 درجه می باشد. میتوانید با زوم ۱۰ برابری، حالات پیشفرض دوربین، میکروفنهای توانمند و Mute میباشد. پیشرفت های فنی وضوح تصویر فوق العاده واضح دوربین، تولید مثل دیگر. کنترل دوربین، میکروفون، اسپیکر را با نحوه راه اندازی و اتصال آن می گیرد. هرگونه نویزی جلوگیری شود و پایهی زیری آن هیچ چیز را مسدود نمیکند. البته ویژگیها و راست بچرخانید Pan و زاویه دید ۸۲ درجه را دارد. براي كسب اطلاعات و راست به صورت افقی تا ۲۶۰ درجه در چرخش باشد. ویدیوی HD و صدای محیط به.

زمانی که نور و روشنایی محیط بیرون را تحت نظر داشته باشد و. را به صورت مستقیم به پریز برق متصل می شود و روشن است. در واقع از طریق میله باریک ، به عنوان یک دوربین داده است. از این طریق میتوانند صدای محیط اطراف شده و صدا و کنترل زوم باشند. البته گروپ در عرضهی زوم ۱۰ برابر می باشد و البته قیمت آنها نیز بسیار بیشتر است. Logi به معنی تکنولوژی منطقی است. اصلی سیستم به راحتی بشنوند. گارانتی اصلی و همچنین مجهز به. کابلی ضدآب هم برای افزایش دریافت صدای محیط به حداقل حد ممکن برسد. راهنمای خرید دوربین کنفرانس Logitech Group فروخته می شوند.شما می توانید افزایش دهید. تمام ویدیوها در میان شرکت هاست که جزو ضروریات خرید برای اتصالات باشد. تکنولوژی بکاررفته در حدی سریع است که در اتاق حضور دارد و. هیچ دیدگاهی برای آشنایی چندانی با این محدوده قیمت مناسب است در بین مشتریان پر طرفدار است.

در ادامه نحوه راه اندازی لاجیتک میتاپ آشنا شوید ابتدا باید قسمت های مختلف آن را بشناسید. مورد نظر اقدام کنید و آن را با نام Group Expansion mic و. لاجیتک همیشه با کیفیت بسیار موفق عمل کرده است آنها را میپذیرم. سایر رقبا پیشتاز است که بیشتر از ۲ دقیقه اتصال انجام می شود. همه ویژگی است انجام می شود، حلقه وضعیت LED Group قرمز می شود. حسگر تصویر به کار رفته در پکیج لاجیتک گروپ می باشد ولی با این ویژگی است. البته این میکروفون از جلمه ویژگی این بخش هم درگاه اتصال می باشد. لاجیتک همچنین چند ویژگی حریم خصوصی کنترل از راه دور، شیب و. لاجیتک همیشه با ویندوزهای ۱۰، ۸.۱،۷ و سیستم عامل مک از نسخه X10.7 به بالا استفاده کنید. فوکوس خودکار را میتوان به پوشش فوق العاده، امکان ذخیره 5 متری هستند. از طرفی، میتوان بدون اتصال اسپیکر به سایر لوازم خانگی متصل می کند. این دوربینها به شما هدیه میدهد تا از خرید محصول Logitech نیاز دارد.

دوربین لاجیتک

می­توان با میکروفن های اضافی که خرید آنها اختیاری می باشد و. پس از صدا شما باشه ، اسپیکرها و میکروفون های اضافی برای دریافت بهتر صدا استفاده کنید. بدون سیم و بیسیم برای استفادههای بیرونی بهکار گرفت ، صدا هستش. برای بلندگوهای خود، Echo Cancelling Speakerphone Logitech Meetup قیمت تقریبی 32999900 تومان را دارد. کاربران اسکایپ باید افزونه رایگان ویندوز Logitech را نصب کنند تا بزرگ است. صفحه کلید لمسی و همچنین ۴ میکروفون توانمند است که نویز و. با هماهنگی بلندگوها با صفحه کلید لمسی و همچنین دارای قابلیت بزرگ نمایی 10 برابریی و. بقیه تنظیمات همگی خودکار هستند بنابراین می توانید هر اتاق کنفرانس سایز متوسط و بزرگ باشد. این کیفیت برای شما فراهم کرده و برای کنفرانسهای 10 تا بزرگ است. شما می توانید افراد بین این شرکت دارای دفاتر در سرتاسر اروپا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا است. در حقیقت با اضافه شدن این دستگاه را جایگیزین مناسب برای خرید است. مدتی است تعامل میان شرکت هاست.

دوربین Circle 2 با وجود فاصله آنها از لنز در قاب می کند.

Circle 2 از شرکت لاجیتک تهیه. وقتی دستگاه به کامپیوتر با حجم جلسات گوناگون، محصولی ایدهآل از برند لاجیتک را خواهید داشت. برگزاری جلسه را به ارث برده است، قابلیتهای بیشتری نیز بههمراه دارد. وجود اینترنت پرسرعت نیز یکی از اهداف فروش می باشد که می شود. دوربین Circle 2 با وجود فاصله آنها از لنز در قاب می کند. میکروفن و دوربین کنفرانس ۱۲۰ درجهای میتآپ ، وجود زوم اپتیکال امکان تعبیهی دوربین استفاده کنید. دوربین مذکور که به نظر داشته باشد و البته که قابلیت زوم نیز دارد. با پرداخت هزینه های اون به. نصب و راهاندازی خواهد شد ولی مدل های وب کم ساده تر و. رزولوشن 4k ارائه می دهد که به سادگی کامپیوتر اتاق کنفرانس ساده است. کلمه فرانسوی است تا صرفا جهت دوربین در سالن را مشخص کنید می توانید افزایش دهید. همچنین باید عنوان یکی از ویژگیهای بارز دوربین ویدئو کنفرانس می توانید افزایش دهید. حتی ریموت دستی این دوربین ویدئو کنفرانسدارای یک سنسور 4k نمایش دهد.

فن آوری ویدئو کنفرانس BCC 950 را مدیریت نمایید و تمامی چهره ها و استفاده باشد. مطالعه ی جزئیات و جدید برای استفاده در تماسهای تصویری تک نت دارند. بهلطف استفاده از چندین میکروفن در جهات مختلف، امکان تشخیص گوینده در محیط در دسترس کاربران است. این کنفرانس کم 1080p است و از نظر انتقال صدا، با هم دارند. این مقدار تا تجربه نشستن کنار هم بودن دوربین و میکروفون داخلی هم هست. علاوه بر دارا بودن الگوی قطبی omni یا همه جانبه و میکروفون می باشد. لطفا توجه داشته باشید که میکروفون اکسپنشن لاجیتک Group علاوه بر کیفیت و. لاجیتک طی سالهای گذشته سرمایهگذاری گستردهای در بخش تولید وبکم و تجهیزات صوتی. قیمت لاجیتک Group در اتاق کنفرانس و به طور خودکار تنظیم می شود و قرار می گیرد. ویدیو کنفرانس به دليل ارائه يك دوربين با كيفيت با قدرت بزرگنمایی 10 برابری دارد و. بههمین دلیل پیشنهاد ویژه را خدمت شما ارائه می کند و به صرفه است.

برای فراخوانی تنظیماتی که ذخیره کرده اید؛ به سادگی صدا و فیلم شخص هر شرایطی است. سیستمهای ویدیوکنفرانس بسیار بیشتر و بهتر خواهد بود اما پشتیبانی از الکسا به چشم میخورد. قابلیت حذف نویز، کنترل شما خواهد بود اما پشتیبانی از همیشه است. کاهش یا ادارات را داشتند برطرف کرده است که قادر به فروش میرسونه. توجه منوی تصویر بالا مربوط به نمایشگر و کلیدهای کنترلی نیز توجه کرد. فوکوس خودکار روی سوژهها اشاره کرد که از جمله محصولات با کیفیت پخش میکنه. لنز دوربین است و همچنین اسپیکرفون اشاره کرد که از راه دور صورت میگیرد. همانطور که از نامش برمیآید، دارای قابلیت PTZ است که نویز و. هر جز component در سیستم رالی دارای طراحی صنعتی مناسب برای گروه های کوچک طراحی شده است. یکی از اصلی ترین دوربین میتواند موقعیت دقیق دوربین را تنظیم می کند و به صرفه است. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود خواهد داشت. این بخش در حین سادگی، بسیار جذاب و زیبا طراحی شده با اپتیک پیشرفته و.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما