نحوه شروع یادگیری زبان انگلیسی را بیاموزید

به گروه‌هایی به‌صورت آنلاین یا آفلاین بپیوندید که در آن افراد دیگری با علایق شما و به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. به دنبال شخصی باشید که فکر می کنید ممکن است با او ارتباط برقرار کنید، شاید فردی با علایق یا تجربیات زندگی مشابه شما. به اشتراک گذاشتن فضایی که ممکن است کوچکتر از اتاق خواب شما در خانه با شخص دیگری (یا چند نفر) باشد، یک دوره دشوار در روابط انسانی و روانشناسی اجتماعی است.

اتاق کوچک شما به آزمایشگاهی تبدیل می‌شود که در آن مهارت‌های اجتماعی شما در آزمایش‌های شگفت‌آوری دشواری قرار می‌گیرد. گاهی اوقات، بهترین درس ها در جای دیگری در محوطه دانشگاه آموخته می شود – مثلاً در اتاق خوابگاه شما. برای بسیاری از ساکنان خوابگاه، یکی از بزرگترین چالش ها فقدان حریم خصوصی است. بزرگترین مورد راحتی است، این به شما این توانایی را می دهد که نحوه، زمان و مکان یادگیری را زبان نیو (من داشتم می رفتم) انتخاب کنید.

چیزی که شما نمودید توجه کنید در مورد Learning English بسیار موثر است – اما بسیار ساده

اگر دهانه های توری دو اینچ مربع هستند و می خواهید آگراتوم ها را با فاصله شش اینچ از هم بکارید، می توانید در هر سوراخ سوم یک نهال قرار دهید. می توانید طناب را بین دو پایه بکشید تا اندازه گیری های یکنواخت را در امتداد یک خط مستقیم انجام دهید. گره هایی را در طناب ببندید تا اندازه های خاصی را مشخص کنید، به عنوان مثال، هر چهار یا شش اینچ را یادداشت کنید.

چهار فوق العاده مفید پیشنهادات بهبود Learning English

learning english یک طناب فاصله ایجاد کنید. خوشبختانه، فاصله یکی از عناصری است که می توانید به راحتی کنترل کنید. برای کاشت نمایشگرهای سالانه و برش باغ ها در ردیف های مساوی از کمک فاصله استفاده کنید. نکاتی برای رشد سالانه و دوسالانه: از این نکات مفید برای رشد سالانه و دوسالانه سالم استفاده کنید. در صفحه بعد، نکات مفید ما را برای طراحی باغ سالانه خود بخوانید.

حتی زیباترین گونه‌های یکساله نیز می‌توانند حواس‌شان را پرت کنند، اگر به‌طور نامنظم قرار بگیرند. حتی بهترین دوستان هم گاهی اوقات از بار زیاد صمیمیت عقب نشینی می کنند. در این مطالعه به دانش آموزان گروهی از اشکال یکی پس از دیگری نشان داده شد. چه قصد دارید آگراتوم‌های آبی را در ردیف‌های لبه‌دار قرار دهید، یک قطره از زینیا قرمز بسازید، یا یک توده گسترده از ایمپاتین‌های صورتی ایجاد کنید، می‌توانید شکل‌های کلی را قبل از پرکردن آن‌ها با گل‌های رنگارنگ تنظیم و به خوبی تنظیم کنید.

Statice: این گل را برای تزئین با اسپری های روشن صورتی، بنفش، زرد، سفید و آبی انتخاب کنید. گل های توت فرنگی: بسیاری از این گل های دوتایی با گلبرگ های با بافت نی در رنگ های قرمز، صورتی، سفید، طلایی و برنزی لذت می برند. گل های سالانه: این زیبایی ها را در تمام تابستان برای گل ها بکارید. موارد استفاده برای سالانه ها: از گیاهان یکساله برای افزودن گل و سبزیجات به باغچه خود استفاده کنید.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما