نه اطلاعات همه باید لمسه تایل

در سبک ایرانی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد می توان به استفاده از فضاهای بیشتر در کابینت ها اشاره کرد که بتوان از اجسام بزرگتر را در خود جا دهند.آشپزخانه های ایرانی معمولا به سبک کلاسیک نزدیکتر می باشند زیرا در دکوراسیون داخلی ایرانی از ابزار و گاها از نقاشی های برجسته استفاده می شود.اما چیزی که باید در سبک ایرانی در نظر گرفت حائل بود بین اتاق پذیرایی و آشپزخانه می باشد زیرا صدا و بوی غذا یکی از مواردی بوده است که با رعایت آن از موارد یاد شده فاصله بگیریم.

24. خاکستری روشن معمولا تصوراتی از پاکیزگی و همچنین زندگی مدرن را به همراه دارد. پاف اشکال و ابعاد مختلفی دارد اما پاف های گرد بیشتر مورد توجه است.پاف های مربع یا مستطیل علاوه بر محلی برای نشستن به عنوان میز هم می تواند مورد استفاده قرار می دهد.پاف ها معمولا به صورت ساده و یا لمسه دوزی شده قابل سفارش هستند.پاف دارای بدنه ای از ام دی اف و یا نئوپان است و با روکش پارچه ای می تواند بسیار شیک و زیبا باشد.پاف ها در ابعاد مختلفی قابل سفارش هستند. رنگ آبی یکی از زیباترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی است و اگر شما این رنگ را به صورت هوشمندانه با سایر رنگ ها ترکیب نمایید می توانید دکوراسیونی شیک و بی نظیر را در فضای پذیرایی منزل تان ایجاد کنید. پالت رنگ آن پر است از سفید، خاکستری، مشکی، آبی و البته رنگ چوب طبیعی. افرادی که روحیه آرمی دارند طرفدار رنگ آبی هستند اما بازهم در انتخاب این رنگ برای این فضاها دچار تردید می شوند. همانطور که گفته شد طلق های دوغی جایگزین طلق های شفاف است که نیاز جامعه منجر به پدید آمدن طلق های مات شده است از این رو این طلق ها کاربرد بسیاری دارند و در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای سفارش و یا خرید طلق دوغی ابعاد مورد نظر خود را انتخاب و با متخصصین تیم فروش تماس بگیرید. استفاده از یک روتختی بژ رنگ نیز در نوع خود اثر گذار است. روش معماران گذشته ایرانی در به کارگیری این عناصر، در راستای آن بوده تا از جذابیت فرم کاسته شود و به غنای فضا افزوده گردد. یک گلدان گل منحصر به فرد با برگ های سبز کوچک حضور ظریف و مطبوعی از رنگ سبز را نیز به این فضا افزوده است. رنگ خاکستری و طوسی به خوبی با رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، آبی، سبز و همچنین بنفش روشن ست می شود. یک صندلی بنفش با پتوی روی تخت هماهنگی خوبی دارد. طراح داخلی کسی است که چنین پروژههای ارتقایی را برنامهریزی، تحقیق، هماهنگی و مدیریت می کند. تایل چرمی و پارچه ای – تایل لمسه چرمی و پارچه ای در فضاهای داخلی با رنگ های مشکی استفاده شده در خطوط جزیی از فضای داخلی مانند سنگ های مشکی استفاده شده روی کنسول های تزیینی و دستگیره های درب و اثاثیه منزل مشکی رنگی همانند پیانو رویال مشکی هماهنگی و زیبایی منحصربفردی ایجاد می نماید.تایل چرمی و پارچه ای – تایل لمسه چرمی و پارچه ای در این فضا باعث هر چه زیباتر شدن اشیاء و خطوط جزیی مشکی می گردد.

برای تبدیل شدن به یک طراح دکورسیون داخلی موفق، شما نیاز به یک آموزش جامع و مهارت برای کار در بسیاری از رشته ها مانند(معماری، طراحی گرافیک، هنر تزئینی و طراحی نور) دارید. پنل های چوبی تختخواب، نیمکت های پنجره ای و یک دیوار برجسته با نور های مخفی از شاخص ترین ویژگی های این اتاق خواب است. 25. مربع های خاکستری در بالای تختخواب تا مجاورت سقف امتداد یافته اند که فضای خواب و رختکن را از هم متمایز نمایند. 36. رنگ خاکستری به لطف بخش قابل توجهی از دیوار، ملحفه های تخت و نیز صندلی کنار پنجره حضور پر رنگی در این اتاق یافته است. یک صندلی بزرگ و راحت در کنار پنجره به همراه چند گلدان کاکتوس جلب توجه می کنند. دو تابلوی هنری که در طرفین تختخواب نصب شده اند توجهات را به سمت خود جلب می کنند. نکته جالب توجه دیگر فرشی است که کف اتاق را پوشانده و تقریبا تمام رنگ های محیط را در خود دارد. این تعاریف تقریبا با سبک بوهمیان همخونی داره.

کیمیا درب در تولید انواع درب با کیفیت فعالیت دارد . 28. در این اتاق خواب سفید و خاکستری استفاده از چوب در کف پوش اتاق و نیز درب ورودی یک ترکیب بسیار ایده آل را ایجاد نموده است. برای اینکه ژاپن را واقعاً در فضا احساس کنید فضایی را در ورودی اتاق نشیمنتان درست کنید تا مهمانها کفشهایشان را در آنجا بگذارند. این تمدنها با توجه به روحیات خود از هنر در دکوراسیون داخلی بهرهمند شدند. طلق های دوغی دارای ابعاد و ضخامت های مختلفی می باشد که می توانید نسب به بودجه و یا نوع نیاز خود اقدام به خرید این محصول کنید. طلق دوغی نسل نوین طلق های ساختمانی است که کاربرد زیادی دارد .

در صورتی که نیازمند طلق های پلکسی دوغی با ابعاد بسیار بزرگ هستید می بایستی جهت سفارش اندازه مورد نظر با کارگاه های تولید تماس بگیرید ، در صورتی که تولید اندازه مورد نظر مقدور باشد کارخانه اقدام به تولید طلق طبق ابعاد دلخواه شما می کند. برای انتخاب ابعاد و ضخامت طلق نیز بهتر است از یک نفر استاد کار مشاوره بگیرید. لمسه تایل مدل آدرین طرحی برای مکان هایی که ابعاد دیوار بزرگ است .استفاده از این مدل لمسه تایل در ابعاد بزرگ دیوار زیبا تر میشود و یکی از خاص ترین طرح های نیپا دکوراسیون طرح آدرین میباشد.

این طرح در تمامی مکان ها قابل اجراست و آن مکان را زیبا تر میکنه . لمسه تایل طرح هونر، طرح هونر تلفیقی از نوار های مولتی استایل نقره ای -بیشتر در پشت تلوزیون یا در اتاق خواب استفاده میشود طرحی بسیار جذابی هست و به دلیلی داشتن ابعاد بزرگ در این طرح مکان مورد استفاده رو بزرگتر نشان میدهد . لمسه تایل مدل ماندلا طرح بسیار جذاب و خاص مناسب کلوزت ها و سالن پذیرایی تلفیقش با آینخ طرحی بسار زیبا و جذابی میشه .

پرده های حریر سفید و دیوار های برجسته خاکستری سبک خاص و مطلوبی را در این فضا ایجاد کرده اند. در این مقاله مجموعه عکس های دکوراسیون خاکستری و طوسی برای اتاق خواب را ارائه کرده ایم. در نهایت شکل رویه درب دارای ساختار لوزی شکل یا ساده دارد. 26. شکل ها به جای رنگ ها بر این فضای خاکستری حاکم هستند. آشپزخانه ها قلب هر خانه محسوب می شوند و مرکز انجام فعالیت های مهم هستند بنابراین باید به گونه ای طراحی شوند که نظم زیادی حاکم باشد، المان های مختلف به خوبی در دسترس قرار بگیرند، آرامش و اطمینان خاطر را منتقل کند و کاربری آن را مخدوش نکند. بنابراین تفاوتی نمی کند دکوراسیون سالن نشیمن شما وسیع و گسترده باشد، یا یک فضای کوچک را برای طراحی در اختیار داشته باشید؛ در هر روش، نمای داخلی باید زیبا مناسب و آرامش دهنده باشد.

بزرگترین تولیدکننده پارچه های انواع مبلمان، پرده و دکوراسیون داخلی در منطقه خاورمیانه می باشد، افتخار ما ارائه کالائی با کیفیت، متنوع و رقابت پذیری بالا و در شأن خانواده ی ایرانی با استانداردهای جهانی می باشد. البته باز هم دیوارهای خالی داریم که میتوانیم از آنها استفاده کنیم برای جانمایی کنسولهای کمدی که بتوانند سرویس بدهند به فضای ما و منطقه ناهارخوری کاملی را برایمان ایجاد کنند. البته این نوع پوشش برای تزیینات داخلی نیز استفاده می شود که امروزه کاربرد کمتری نسبت به دیوار پوش های جدید پیدا کرده است. در خارج از ایران خصوصا کشورهای اروپایی، دکوراسیون فضاهای داخلی هنر بسیار گرانقیمت و البته پررونقی است. این تکنیک گودی های برجسته ای از پارچه ایجاد می کند که جلوه بالایی از روکش را به نمایش می گذارد. سپس دولایه فوم روی آن میچسبانند و آن ها را نیز سوراخ کرده و بعد از این که کار سوراخ کردن به پایان رسید، پارچه را روی آن میچسبانند و از زیبایی آن لذت میبرند. یک تخت خواب سفید مینیمالیستی در مجاورت پرده های کاملا سفید و همچنین یک پاف سفید رنگ، محیط آرامش بخشی را ایجاد کرده اند.

27. در این تختخواب خاکستری مینیمالیستی ترکیب مطلوب رنگ های سبز و خاکستری به خوبی دیده می شود. 21. رنگ خاکستری خنثی در کنار رنگ زرد، همیشه یک ترکیب مطلوب را ایجاد می نماید. در این فضای چند رنگ یک فرش لطیف و خاکستری به همراه دیواری شیشه ای، آباژورهای کوچک سیاه و سفید و نیز یک پنل چوبی توانسته اند یک ترکیب متعادل و مطلوب را ایجاد نمایند. چه سبک معماری دکوراسیون داخلی در حال حاضر محبوب است؟ دوره آموزش دکوراسیون داخلی و آموزش معماری داخلی نیز که توسط گروه معماری داخلی ارائه می شوند ، دارای سه دسته بندی متفاوت می باشند.

همچنین استفاده از آینه های خاکستری در دو طرف دیوار نیز به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک شایانی می کند. استفاده از آینه ها در دو طرف تختخواب به انتشار ملایم نور کمک شایانی می کند. 16. راهکاری که برای استفاده بیشتر از نور در این اتاق خاکستری تیره به کار گرفته شده استفاده از سطوح براق در کف و دیوارهاست تا بتوانند نور طبیعی پنجره ها را در خود منعکس کرده و فضا را قدری روشن تر نمایند. توجه داشته باشید که دکوراتورهای حرفه ای برای دو چندان کردن زیبایی برخی از عناصر دکوری، از نور تاکیدی استفاده می کنند. در دکوراسیون داخلی باید برخی فاکتور های مهم را در نظر بگیرید.

همچنین تصویری از یک خودرو نیز با سایر عناصر موجود در اتاق به خوبی هماهنگ شده است. 35. این جا یک اتاق خواب کاملا مدرن و حرفه ای است که از سطوح خاکستری و چوبی در آن بهره گرفته شده است. 3. این اتاق خواب صحنه هنرنمایی رنگ های سفید و خاکستری در سطح دیوار، روی تخت خواب، میز مطالعه و تابلو های هنری است که بر رو دیوار مشاهده می شوند. 23. یک تابلوی هنری در مرکز دیوار، پانل های دیواری خاکستری، تخت خوابی به رنگ خاکستری و سفید، لامپی آویزان شده از سقف به رنگ خاکستری و یک آباژور رو میزی سفید رنگ در کنار پرده هایی به رنگ روشن، فضای این اتاق را به محیطی دنج و دلچسب مبدل ساخته است. رنگ سبز روی تخت خواب نیز در عین تضاد با خاکستری توانسته در کنار رنگ سفید مهمان خوبی برای این اتاق باشد. 5. رنگ های سبز و خاکستری اصلی ترین رنگ های این اتاق خواب هستند. 13. خاکستری و بنفش رنگ های اصلی در این اتاقی هستند که با لوستری نقره ای رنگ روشن شده است.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما