هفت دلیل که ممکن است بخواهید استرس را در مورد راهنمای خرید متوقف کنید

buying from shopکارگاه‌ها معمولاً رایگان هستند و اغلب می‌توانید با استفاده از مهارت‌های جدید خود در زمینه DIY در پول خود صرفه‌جویی کنید، اما باید خودتان مواد را خریداری کنید. این مواد از انتقال حرارتی که می تواند از طریق مصالح ساختمانی مانند چوب، دیوار خشک و سنگ تراشی رخ دهد جلوگیری می کند. چه در حال ساخت خانه جدیدی باشید و چه تلاش می کنید خانه فعلی خود را دوستدار محیط زیست کنید، بهبود کارایی آبگرمکن می تواند سرمایه گذاری موثری باشد. درعوض، آب از طریق فاضلاب‌ها و کانال‌های فاضلاب اغلب قدیمی هدایت می‌شود، سپس به آبراه‌های محلی می‌ریزد که برای گنجاندن مقادیر بسیار کمتری از آب در طول باران تکامل یافته‌اند. اکثر وام دهندگان به شما این امکان را می دهند که در هر زمان بدون جریمه پرداخت اضافی انجام دهید، اما برای ساده نگه داشتن کارها، فقط مقدار پرداخت معمولی خود را بر 12 تقسیم کنید، سپس هر ماه آن مقدار اضافی را ارسال کنید. سقف پوشش این شرکت 3000 دلار به ازای هر دستگاه است که مبلغی نسبتاً سخاوتمندانه و بالاتر از استاندارد صنعتی است. به گفته شرکت داده های صنعت املاک و مستغلات Marshall & Swift، یک صاحب خانه به طور متوسط ​​سالانه 900 دلار برای تعمیر لوازم خانگی یا سیستم های خانگی هزینه می کند.

مجاری هوا را در دیوارهای خود تمیز کنید.

Home Appliances اما اگر به خانه‌ای قدیمی نقل مکان می‌کنید، گارانتی خانه ممکن است به شما در صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات اساسی کمک کند. طرح میان‌رده، خانه کامل، همان لوازم آشپزخانه را به همراه سیستم‌های اصلی خانه، از جمله تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایش، لوله‌کشی و برق پوشش می‌دهد. مجاری هوا را در دیوارهای خود تمیز کنید. عایق انعکاسی برای کنترل تابش خورشیدی، انرژی تولید گرمای خورشید، که از پشت بام و دیوارها عبور می کند تا هوای داخل خانه شما را گرم کند، طراحی شده است. آنها را می توان به عنوان سدهای هوا نصب کرد و از جریان هوا در داخل دیوارها و پیشرانه های ربوده کننده انرژی در اتاق زیر شیروانی و فضاهای خزنده جلوگیری کرد. برخی از تولیدکنندگان حتی تا آنجا پیش می روند که توصیه می کنند تجهیزات خود را روی کفپوش بتنی نصب کنند تا لرزش به حداقل برسد. یک محافظ برق کل خانه شبیه یک جعبه خاکستری غیرقابل توصیف است و باید توسط یک برقکار نصب شود.

اگر دوست دارید در مورد نحوه سازماندهی و شلوغ کردن خانه خود بیشتر بدانید، به وب سایت Fern McGahey مراجعه کنید یا او را در اینستاگرام و فیس بوک دنبال کنید. تیم سهام خود فیس بوک را به عنوان یک مشکل برجسته نکرده بود، اما راکفلر و کلارک شروع به تعجب کردند که آیا نمی توان همه چیز را با حذف کامل پلت فرم حل کرد. اما همچنین برای اینکه صفحه فعلی فیس بوک یا مای اسپیس شما مورد قدردانی قرار گیرد، باید صفحه وب را به طور کامل بررسی کنید و این به شما اجازه می دهد تا رویکرد فعالانه شناخته شده ای داشته باشید. با پیشرفت این نوع فناوری، استفاده از گاز طبیعی به طور تصاعدی رشد خواهد کرد و آینده‌ای ممکن را ایجاد می‌کند که در آن ما را در حرکت نگه می‌دارد و نیرو می‌دهد و همچنین گرم و خوب تغذیه می‌کند. انجام چه نوع تعمیرات لوله کشی به تنهایی بی خطر است؟

Guide To Buying Household Appliances

در حالی که پس انداز بهره می تواند در طول زمان قابل توجه باشد، اغلب مکان های بهتری برای قرار دادن پول شما وجود دارد، به خصوص اگر در بند پول نقد هستید یا اگر نرخ بهره وام مسکن شما پایین است. در مورد مکان هایی که قبلاً متوجه پیش نویسی شده اید فکر کنید و بفهمید که پیش نویس از کجا آمده است. برای لحظه ای به انرژی ای که وارد حیاط یک خانه معمولی می شود فکر کنید. با گذشت زمان، این امر احتمال رکود اقتصادی و جذابیت اوراق قرضه بلندمدت را افزایش می دهد. هنوز تقاضا برای این کنسول به طور نجومی بالاست و سونی فعلا دلیلی برای تخفیف آن نمی بیند. لباس زرد: به این لباس زرد خیلی امید داشتم. کاشتن تنها سه درخت با موقعیت استراتژیک می تواند به طور متوسط ​​100 تا 200 دلار در سال هزینه انرژی برای صاحب خانه صرفه جویی کند. اگر سهام را نگه دارید، IRS نمی تواند بابت آن 100 دلار از شما مالیات بگیرد. محافظ های کل خانه نیز می توانند به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه باشند و بسیاری از دستگاه ها با قیمت کمتر از 100 دلار در دسترس هستند.

اینها بین یک پریز برق و وسایلی که به آنها وصل شده اند یک فاصله ایجاد می کنند و ولتاژ ورودی را تنظیم می راهنمای استفاده از سرخ کن 9650 کنند. اگر می خواهید کل خانه را در برابر افزایش ولتاژ محافظت کنید، ممکن است بخواهید روی یک محافظ برق کل خانه سرمایه گذاری کنید. آیا باید یک محافظ برق کل خانه نصب کنید؟ محافظ برق کل خانه چیست؟ هاس توصیه می‌کند از محافظ برق کل خانه و محافظ‌های خروجی سنتی استفاده کنید تا عریض‌ترین شبکه ایمنی ممکن را ایجاد کنید. وقتی از دستگاه‌ها استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را از برق بکشید.

Buying From Shop

اما برخی از پر انرژی ترین ماشین هایی که باعث می شوند قبض برق شما هر ماه بیشتر شود، دستگاه های الکترونیکی شما هستند. شما می توانید تنها با جدا کردن وسایل برقی خود پس از خاموش کردن آنها، 5 تا 10 درصد در قبض برق خود صرفه جویی کنید. پنج نوع مختلف هدر موجود است، از جمله تاپ حلقه‌ای، پلیسه‌ای متناسب و گرومت، و دو نوع مختلف آستر: حریم خصوصی که 70 درصد نور را مسدود می‌کند و خاموشی که همه آن را مسدود می‌کند. صفحات میم و کانال‌ها و حساب‌های مختلفی وجود دارند که موارد ارسالی را دریافت می‌کنند و می‌توانید از آنها برای تبلیغ مطالب خود نیز استفاده کنید. عایق کاری پنجره ها به این روش ضریب U آنها را بهبود می بخشد، معیاری است که نشان می دهد چقدر پنجره ها از خروج گرما جلوگیری می کنند. تأثیر خورشید بر مصرف انرژی خانه شما به پنجره ها محدود نمی شود.

فرکانس دقیق به ارائه دهنده شما و نیازهای برق در هر روز معین بستگی دارد، اما معمولاً دستگاه حدود 15 دقیقه در هر ساعت چرخه می شود بدون اینکه تأثیر قابل توجهی بر دمای داخل خانه شما داشته باشد. محوطه سازی هوشمند و سازگار با محیط زیست می تواند تأثیر مثبتی بر مصرف انرژی خانه شما نیز داشته باشد. افزایش جریان بسیار فراتر از استاندارد 120 ولت باعث سایش بیشتر این منابع تغذیه و احتمالاً قطعاتی می شود که به آنها برق می دهند. در دسترس بودن برنامه: انتخاب برنامه‌ها عاملی است، و چیزی که باعث می‌شود Wear OS در مقابل به درختان نگاه کنید تا طراحی خانه بعدی را ببینید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما