پایه پرچم رومیزی سنگی پرشین پرچم، سفارش پرچم فوری

پایه پرچم یکی از عناصر مهم و متعلقاتی است که در هر کشوری به عنوان نماد ملی و حاکم بر سرزمین و مردم آن کشور شناخته می‌شود. پرچم، نمادی است که تاریخچه‌ای دیرینه را در بر دارد و از قدمت‌های دور قبل از تولد تمدن انسانی نیز بهره می‌برد.

برای چاپ این مدل پرچم، چاپ سابلیمیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ سابلیمیشن نوعی چاپ است که در آن تحت فشار و دمای بالای ایجاد شده توسط دستگاه پرس حرارتی، طی فرآیند تصعید، جوهر از روی طرح پرینت گرفته https://partowsazan.com/fa/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87/news/12111/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87/ شده به سطح پرچم منتقل می‌گردد. پشتیبان این فروشگاه شرکت مه میل سازه با بیش از 20 سال سابقه می باشد . مفتخر هستیم که سال‌ها با نهایت پشتکار در زمینه تولید و چاپ پرچم به شما خدمات رسانده‌ایم.

پایه پرچم
پایه پرچم به‌عنوان یکی از جنبه‌های مهم نمادی، نقش مهمی در تداوم وحدت و همبستگی ملی دارد. این پایه با خود نشانه‌ای است از استقلال و استحقاق ملت برای داشتن یک سرزمین مستقل، محفوظ و متحد. به این ترتیب، پایه پرچم نشانگر وجود یک ارزشگذاری مشترک بین اعضای یک جامعه است که از این طریق همبستگی و انسجام بین افراد را تقویت می‌کند.

جدال ایران و قهرمان جهان در جام جهانی

پایه پرچم، با طرح و رنگ‌بندی خاص خود، از نظر جلب توجه و قدرت تأثیر بصری نیز بسیار مهم است. رنگ‌ها، نمادگذاری‌ها و الگوهای روی پرچم، اغلب دارای معانی و نشانه‌هایی هستند که به تاریخ و فرهنگ یک ملت مرتبط می‌شوند. برخی از پرچم‌ها علاوه بر رنگ‌ها و نقوش، از نمادها و شعارهایی نیز استفاده می‌کنند که از ارزش‌ها و ایدئولوژی‌های آن کشور برخوردارند.

جهت نصب پرچم رومیزی در اتاق مدیران،کارکنان و همچنین مراسم های خاص رو میزی بسیار کاربردی می باشد. پایه پرچم از دو بخش پایه و میله تشکیل شده است که جنس پایه از چدن و آلومینیوم می باشد و در اشکال پنجه شیری و خورشیدی ساخته ی شود. آبکاری میله ها با رنگ های زرد ، طلایی و کرم موجب زیبایی پایه ها می شود میله نیز بعد از آبکاری به صورت استیل و بر روی پایه نصب می شود، ارتفاع میله را می توان تغییر داد قابل تنظیم می باشد این مسئله کمک می کند تا ارتفاع پرچم را نسبت به سطح زمین کم یا زیاد کنیم. پایه پرچم همواره از لوله های فلزی با قطر بین 6-15 سانتیمترساخته می شود. انتخاب قطر دکل پرچم با توجه به موقعیت جغرافیایی، محل نصب، ارتفاع پایه و همچنین شدت وزش باد در مناطق مختلف، متغییر خواهد بود. میله پرچم باید دارای ظاهری مناسب و با محیط شهری سازگار باشد، و به نحوی ساخته شود که مونتاژ آن سریع و راحت انجام پذیرد و بتوان به راحتی آن را حمل کرد. در شکل زیر، نمونه ای از میله پرچم نشان داده شده که در کارگاه تولید شده است. به طور کلی پایه پرچم ها در دو حالت پایه پرچم شهری و پایه پرچم مرتفع تولید می شوند. این محصول به وسیله لوله های صنعتی و ورق فولادی st37  فولاد مبارکه در گروه تولیدی شهر سامان تولید می شود. این پایه پرچم ها به وسیله بیس پلیت فولادی بر روی فونداسیون بتنی با 4 عدد بولت و 8 عدد مهره در محل مورد نظر نصب می شوند .

استفاده از پایه پرچم در مراسم‌ها و رویدادهای مهم نیز از جمله وظایف آن به شمار می‌رود. در بسیاری از کشورها، پایه پرچم در مراسم‌های رسمی، افتخاری و مذهبی به کار می‌رود. این مراسم‌ها منجر به افزایش وحدت و شور و هیجان ملت می‌شوند و به عنوان یک رمز و نماد قوی، تمام اعضای جامعه را با هم متحد می‌کنند.

ورود / ثبت نام

بنابراین اگر قصد تهیه انواع پرچم رومیزی برای شرکت و یا همایش داشته باشید و نیز تعداد آنها زیاد است سفارش پایه پرچم رومیزی مدل سنگی برای شما گزینه بسیار منطقی خواهد بود. معمولاً پایه رومیزی سنگی دارای قیمت پائین‌تری نسبت به سایر نمونه ‌های پایه پرچم می‌باشد. قیمت این محصول بسیار ارزان بوده و در مقابل سایر نمونه‌ها قیمتی بسیار پائین تر دارد. ما در هر ساعت اداری بصورت حضوری و آنلاین و در ساعات غیر اداری به صورت آنلاین در خدمت مشتریان گرامی هستیم. تلاش ما فراهم کردن خرید در کوتاه ترین زمان و ارسال در سریعترین زمان است. پرشین پرچم محصولات متنوع تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت تولید می نمائید. برای قرار دادن بر روی میز و جهت نصب کلیه پرچم های رومیزی از این نوع پایه استفاده می کنند. پایه های استیل به صورت دو قلو نیز وجود دارد که جهت پایه پرچم رومیزی استیل کاربرد دارد. همچنین پایه پرچم رومیزی استیل T شکل برای نصب همزمان دو پرچم رومیزی لیزری کاربرد دارد ، پایه استیل رومیزی دومیله برای نصب همزمان دو پرچم رومیزی لیزری نیز کاربرد دارد.

همچنین، پایه پرچم در زمان جنگ و نبرد نقش مهمی داشته است. در صحنه‌های جنگ، حضور پایه پرچم به عنوان نشانه وحدت و مبارزه برای ایده‌ها و ارزش‌های ملی، نیرو و امید را به سربازان و مردم می‌بخشد.

سرنسخه پزشکی تحریر A5 – رنگی

لازم به ذکر است که در جهت رفاه
حال مشتریان محترم،پایه پرچم ال را بصورت مونتاژ شده تحویل می نماییم. ساخت انواع پایه های پرچم به خصوص پایه پرچم رومیزی یکی از خدماتی می باشد که مرکز تولید پرچم اریکه پرچم ایرانیان در این زمینه فعالیت دارد. بهترین مجموعه تولید میله و پایه پرچم رومیزی، مجموعه اریکه پرچم ایرانیان می باشد.

در نهایت، پایه پرچم به‌عنوان نماد ملی و حاکم بر سرزمین، نشان دهنده افتخار و ارجمندی است که هر فردی به هنگام نگاه کردن به آن، می‌بیند. به این ترتیب، پایه پرچم به‌عنوان یکی از جنبه‌های مهم هویت ملی و الگوی ارزشمند برای جامعه، جایگاهی بسیار مهم و لازم دارد.

  • اگر قصد خرید پایه پرچم دارید، می توانید هم از طریق تماس با مشاورین سایت پرچم درفش و هم از طریق پیام رسان واتسپ اقدام به استعلام قیمت، ثبت سفارش و خرید پایه پرچم مورد نظر خود بنمائید.
  • معمولاً پایه رومیزی سنگی دارای قیمت پائین‌تری نسبت به سایر نمونه ‌های پایه پرچم می‌باشد.
  • کاربرد این پایه پرچم به عنوان نگهدارنده و محل نصب پرچم رومیزی می‌باشد.
  • ما چندین گزینه برای قراردادن پرچم های ساحلی شما در موقعیت های متفاوت در نظر گرفته ایم، برای مثال می توانید پایه پرچم ساحلی گرانولی را برای فضای داخلی یا پایه فلزی را برای فضای بیرونی با آب و هوای طوفانی انتخاب کنید.
  • یکی از شگرد افراد در تعیین قیمت، فروش پایه پرچم با وزن کم بوده که بدلیل عدم اطلاع مشتریان این موضوع پنهان میماند.

از پرچم های رومیزی برای استفاده بر روی میز مدیران و کارمندان جهت معرفی برند و لگوی موسسه و یا شرکت می باشد. پایه هایی که برای پرچم های رومیزی باید استفاده شود بهتر است شکیل و خاص باشد. پرچم های رومیزی به دلیل اینکه جلو چشم مراجعه کننده گان و کارمندان و سایر افراد می باشد و در ضمن نوعی تبلیغ و معرفی فعالیت شرکت ها و موسسات می باشد در نتیجه طراحی پایه پرچم رومیزی باید خیلی شیک و خاص باشد تا بیشتر جلو داشته باشد. پایه های پرچم رومیزی از متریال چدن و فولاد سنگین و استیل می باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای آبکاری و قلمکاری ساخته شود. ایران پرچم همواره در تلاش برای تولید محصولاتی فاخر و متفاوت با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان گرامی میباشد. تنوع بالا پایه در شرکت ایران پرچم آنرا به یک مجموعه تولیدی پیشرو در کشور تبدیل کرده است. تنوع بالا در مدل؛ پایه پرچم ایستاده پنجه شیری و پایه پرچم ایستاده گرد خورشیدی، پایه پرچم استیل و پایه پرچم شمسه و… از محبوبترین مدلها هستند.

پایه پرچم نه تنها در کشورمان، بلکه در سراسر جهان مورد توجه است. این علامت ملی باعث می‌شود که ما به جامعه‌ای بزرگتر از خودمان تعلق داشته باشیم و با همبستگی و انسجام، به همه مردم جهان احترام بگذاریم. ارزش‌ها، آرمان‌ها و شور و هیجان مرتبط با پایه پرچم، باید در ذهن ما جاودانه بماند و ما را به سوی یک جامعه بهتر و متحد سوق دهد.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما