آخرین اخبار «جدید قم

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی از نظر صنعتی و معدنی و کشاورزی از استانهای مهم کشور است و بیش از ۵۰۰۰ واحد صنعتی در استان وجود دارد. به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ دوم مهدی صالحی روز سهشنبه در گفتگو با ایرنا با تشریح ماموریت های یگان خود اظهار کرد: ماموریت پدافند دفاع از فضای آسمان جمهوری اسلامی ایران است و همواره تلاش میکنیم حتی در خارج از مرزها تهدیدی به فضای جمهوری اسلامی ایران نزدیک نشود. عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از فضای بیروح شهر در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: طی سالهای اخیر با حضور دولت روحانی یک جریان به صورت هدفمند تلاش دارد تا مردم را مأیوس کند! وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی از نظر صنعتی و معدنی و کشاورزی از استانهای مهم ایران است و وجود بیش از پنج هزار واحد صنعتی در استان، از مزیتها و امتیازهای آن محسوب میشود. جدیدترین خبر، مربوط به معاون وزیر اقتصاد است که گفته با همکاریهای دستگاههای مختلف تا انتهای امسال کارت یارانه جدید آماده میشود. معاون عملیات هواپیمایی ایران گفت: بررسیها برای پروازهای جدید فرودگاه یاسوج با هماهنگی مسئولان ادامه دارد. او برای اینکه در فیلم جدید نیک بدنام بازی طبیعی داشته باشد، مسابقات مختلف ورزش های رزمی معلولین را دنبال کرده است تا بتواند حرکات آنها را به خوبی اجرا کند.

اخبار جدید طلوع

محمدرضا پورمحمدی در دیدار سرکنسول ترکیه در تبریز، گفت: ایران و ترکیه از گذشتههای دور تعاملات بسیار خوبی در بخشهای مختلف اقتصادی، صنعتی، تجاری، فرهنگی و علمی داشتهاند. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار سرکنسول ترکیه در تبریز، افزود: ایران و ترکیه از گذشتههای دور تعاملات بسیار خوبی در بخشهای مختلف اقتصادی، صنعتی، تجاری، فرهنگی و علمی داشتهاند. به گزارش برنا، ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی داشتند و کاربران بسیار زیادی نیز به خود جذب کردهاند. حمید زارع حسینی در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: در حال حاضر به طور میانگین روزانه ۴۰ الی ۴۲ تن در گناباد پسماند تولید میشود که با توجه به جمعیت ۴۱ هزار نفری این شهرستان، بر اساس سرشماری سال ۹۵، بر اساس آمار موجود سرانه تولید زباله برای هر نفر یک کیلوگرم خواهد بود که این عدد از میانگین سرانه تولید پسماند در کشور که ۷۰۰ الی ۸۰۰ گرم است، بالاتر به حساب میآید. وی برگزاری این همایش را فرصت مغتنمی برای شناساندن بیش از پیش زعفران این شهرستان در عرصه ملی خواند و ادامه داد: باید از ظرفیت همه ادارات و دست اندرکاران ذیربط برای برگزاری پرشور این رویداد بهره گرفت و از آن برای افزایش جذب گردشگر و شناساندن ظرفیت های زعفران این شهرستان استفاده کرد.

توجه داشته باشید که افزایش انتقال، حتی با توجه به همان درصد مرگ و میر، منجر به مرگ و میر بیشتری می شود. در مرحله بعد باید به چه چیزی توجه کرد؟ به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا استان تهران طی سخنانی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، اقتصاد محور کلیدی عنوان شده و کشورهایی سلطه پذیر هستند که اقتصاد ضعیف دارند، در این شرایط با تکیه بر ظرفیت های داخلی می توان بر مشکلات غلبه کرد این در حالی است که زمینه استفاده از این ظرفیت ها به درستی فراهم نشده است. یکی از شهرهای این کشور استانبول است که قطب گردشگری ترکیه نیز محسوب میشود. ترکیه شامل شهرهای زیادی میشود که در هرکدام از آنها جاذبههای متنوعی وجود دارد. یکی از شهرهای این کشور استانبول است که قطب گردشگری ترکیه نیز محسوب میشود، در این شهر جاذبههای گردشگری زیادی وجود دارد. وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی از نظر صنعتی و معدنی و کشاورزی از استانهای مهم ایران است و وجود بیش از پنج هزار واحد صنعتی در استان، از مزیت ها و امتیازهای آن محسوب می شود. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، طوفان هبک سرکنسول ترکیه در تبریز و علی النقی حسین اف سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن ادای احترام؛ پیام تسلیت دولت و ملت های این دو کشور را به حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ابلاغ و با وی ابراز همدردی کردند.

اخبار جدید بارسلونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبربز، «طوفان هبک»، سرکنسول ترکیه در تبریز و «علیالنقی حسین اف»، سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن ادای احترام؛ پیام تسلیت دولت و ملتهای این دو کشور را به حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آلهاشم ابلاغ و با وی ابراز همدردی کردند. سرکنسول ترکیه و سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان پیام تسلیت دولت و ملتهای این دو کشور را به حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم ابلاغ کردند. وی افزود: آذربایجان شرقی از نظر صنعتی و معدنی و کشاورزی از استانهای مهم کشور است و بیش از ۵ هزار واحد صنعتی در خبرها تازه (بیشتر پیدا کن) استان وجود دارد. وی به ظرفیتهای منطقه شمال غرب ایران در توسعه روابط اقتصادی ایران و کشورهای ترکیه و آذربایجان اشاره و اضافه کرد: منطقه شمال غرب از زمانهای دور تاکنون بستر اصلی روابط ایران، ترکیه و آذربایجان بوده است و میتواند در عمق بخشی به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و سیاسی نقش بی بدیل داشته باشد. یونس ژائله، رئیس اتاق بازرگانی تبریز در شمال غربی ایران گفته است “با شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای کوچک و متوسط با مشکلات نقدینگی، بدهی بانکی و چک برگشتی مواجه شدهاند که این موضوع باعث عدم دریافت تسهیلات بانکی این بنگاه ها شده است”حبرگزاری فارس به نقل از وی گزارش کرده است “وخامت فضای کسب و کار کشور” باعث شده که ۱۱ هزار و ۹۰۰ سرمایه گذار ایرانی “به ترکیه سرازیر شوند”.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید حوادث اصفهان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما