آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ – ۱۴:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، از شهر گناباد به سمت جنوب که حرکت میکنیم بعد از گذشت 25 کیلومتر به بخش کاخک این شهرستان میرسیم. حدود دو هفته بعد از انتشار این گزارش اما اخبار خوشی از شورای شهر مشهد در این زمینه به گوش میرسد. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ – ۱۸:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – جواد باذلی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: با این حجم ترافیک و رفت و آمد در سطح شهر، اگر سریعاً در زمینه کاهش تردد اقدامی نشود، نمیتوان آینده را پیش بینی کرد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ – ۱۱:۴۲ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، شورا نهادی است که در کانونی مبتنی بر مشورت؛ سعی بر برطرف مشکلات و معضلات اجتماعی دارد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – حیدر احسانی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در تایباد از مثبت شدن نتیجه آزمایش یک بیمار جدید در بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد خبر داد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ – ۱۱:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، خبرگزاری تسنیم خراسانرضوی در تاریخ 11 خردادماه امسال گزارشی با عنوان «ورودی بزرگراه گناباد همچنان در انتظار روشنایی؛ خبری از اعتبارات نیست» را روی خط خبری خود قرار داد و محور اصلی گزارش هم این بود که ورودی شهرستان گناباد همچنان فاقد روشنایی است و در انتظار اختصاص اعتبار است.

اخبار جدید شهر شال

وی ادامه داد: 9 ماه از فعالیت عباس علایی به عنوان شهردار گناباد میگذرد اما در این مدت ایشان نتوانسته خانواده خود را به این شهر منتقل کنند که به همین دلیل رسما با تقدیم نامهای استعفا کردهاند. عضو شورای اسلامی شهر گناباد در گفتگو با خبرنگارمهر، اظهار کرد: اعضای شورای شهر گناباد در سومین جلسه شورا عباس علایی کاخکی را با چهار رای به عنوان شهردار گناباد برگزیدند. گناباد-اعضای شورای اسلامی شهر گناباد با رای خود عباس علایی کاخکی را به عنوان شهردار این شهر برگزیدند. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، دومین محرم را در وضعیت کرونایی میگذرانیم اما این بار در پیک پنجم کرونا هستیم و وضعیت بیمارستانها خوب نیست.روز به روز به آمار بستریها و فوتیها اضافه میشود و این مردم هستند که باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.با تجربه سال گذشته امسال هیئتهای عزاداری برای برپایی عزای حسینی با شیوهها و مدلهای بیشتری کار کردهاند تا از گسترش بیماری جلوگیری شود، به عنوان مثال میتوان گفت بیشتر هیئتهای مذهبی در گناباد به سمت استفاده از فضای باز مدارس رفتهاند. اخبار کردستان- آخرین و مهمترین خبرهای کردستان را در صفحه کردستان خبرگزاری تسنیم بخوانید Search the world’s information, including webpages, images, اخبار جدید لرستان videos and more.

معتبر بودن سایتی که اخبار رو از اون دنبال می کنید خیلی مهمه. به گزارشتیننیوز، مهدی حزار شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر گناباد گفت: در 45 روز گذشته بیش از 104 میلیون ریال برای دایر بودن دو خط اتوبوسرانی هزینه شده در حالیکه فقط چهار میلیون ریال درآمد داشته است. رئیس سازمان نوسازی تهران: قرار است از ۴۵۰۰ هکتار بافت فرسوده در مرکز و جنوبشهر تهران استفاده کنیم از سوی دیگر چهار هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی ناکارآمد در داخل شهر، واقع در کمربند جنوبی وجود دارد که ما میتوانیم در این محدودهها واحدهای مسکونی بسازیم. معاون پارلمانی وزیر اقتصاد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از بودجه ۱۴۰۱ خبر داده و ادامه داد: در بودجه بندی سال آینده برای حمایت از اقشار آسیب پذیر یکصد هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد باذلی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی گناباد افزود: با وجود تاکیدات بسیار مبنی بر خودداری از حضور مردم در معابر عمومی باز هم تعداد بسیاری در خیابانها حضور دارند و اگر برای کاهش ترددها اقدام نشود نمیتوان آینده را پیش بینی کرد. رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است گفت: در صورت کاهش نیافتن رفت و آمد در معابر عمومی، روزهای سختی تا دو هفته آینده در انتظار این منطقه است.

اخبار جدید بارسلونا

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا ویروس تایباد گفت: تا ظهر 6 فروردین 1399 کل موارد مشکوک منجر به بستری از ابتدا تاکنون 20 نفر بوده و تعداد کل موارد مثبت از ابتدا تاکنون 7 نفر و تعداد فوتیهای کرونا خوشبختانه صفر بوده است. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تایباد گفت: آمار مبتلایان به کرونا ویروس مثبت در به هفت نفر رسید. یک پرسپولیسی کرونایی شد /قورباغه ای که هفت تیر کش شد/شیشلیک پر دردسر آقای مهدویان/تولد بانوی سینمای ایران در پاییز/پایتخت بی پایتخت! علیرضا موحد ادامه داد: تا زمان معرفی رسمی و ابلاغ حکم آقای علایی، سرپرست شهرداری گناباد را اداره خواهد کرد تا در کار شهروندان خللی ایجاد نشود. اصفهان – ایرنا – رئیس شورای اسلامی شهر میمه گفت: با هماهنگی اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهین شهر و میمه، مقدمات عقد خواهرخواندگی قنات مزدآباد میمه با قنات گناباد فراهم شد. رئیس شورای اسلامی شهر میمه گفت: با حضور مسئولان بخش میمه و بازدید از قناتهای تاریخی و جهانی قصبه و بلده در گناباد و فردوس، مقدمات عقد خواهرخواندگی قنات مزدآباد میمه با قنات گناباد کلید خورد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی اسفندی رئیس شورای اسلامی شهر میمه، با اشاره به توجه ویژه شورای اسلامی این شهر به قنات جهانی مزدآباد اظهار داشت: پیگیرهای مؤثر و مستمر یکی از شهروندان شهر میمه به صورت خودجوش از سال 1388، باعث شد تا قناتهای مزدآباد و عمومی وزوانِ بخش میمه در فهرست آثار جهانی ثبت گردد و همین موفقیت، نام میمه را در عرصه های گردشگری جهانی متمایز نموده است.

اخبار جدید استقلال

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید کرونا لطفا از صفحه ما بخواهید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما