آنوشا دندکار در جشن عروسی شیبانی-فرهان داغ به نظر می رسد، ترول ها او را با جی اف کاران کوندرا مقایسه می کنند.

[ad_1]

دهلی نو: پنجشنبه شب برای ستارگان بالیوود که در مراسم عروسی فرهان اختر شیبانی دندکار که توسط دوست خوب این بازیگر و فیلمساز، ریتس سیدوانی در محل اقامتش در بمبئی برگزار شد، شرکت کردند.

این مهمانی با حضور افرادی که از شهر قلع و قمع هستند از جمله عامر خان، کارینا کاپور خان، دیپیکا پادوکن، کاریسما کاپور، ریتیش دشموک، جنلیا دسوزا، مالایکا آرورا، کاریسما کاپور و سایرین مورد توجه قرار گرفت. همسر شاهرخ خان گوری خان و فرزندانش – آریان و سوهانا خان.

انوشکا دندکار خواهر شیبانی دندکار نیز در مراسم عروسی کاملاً داغ و جذاب به نظر می رسد و رسانه های اجتماعی پر از تصاویر او شده است. این هنرپیشه مدل با لباس مشکی چاک دار تا ران مات و مبهوت شد و هوادارانش را غرق در آب انداخت.

انوشا در حالی که یک لباس مشکی با طراحی مشکی با چاک تا بالای ران و یک جفت پاشنه بژ براق بر تن کرده بود، زیبا به نظر می رسید. وی جی مشهور، بند بلندهای مجعدش را باز گذاشت و با آرایش برهنه رفت.

در حالی که طرفداران او از آخرین ظاهر او شگفت زده شده بودند، بخشی از مردم از انتخاب طنز او چندان راضی نبودند. آنها نظرات بدی را در دراپ باکس گذاشتند و او را شرمنده کردند. برخی یک قدم جلوتر رفتند و بین او و دوست دختر فعلی کاران کوندرا، تجاسوی پراکاش، مقایسه کردند.

انوشا دنده کار

برای ناآگاهان، کاران کوندرا و آنوشا به مدت سه سال و نیم در رابطه بودند قبل از اینکه به سمت جدایی بروند.

با صحبت از فرهان اختر و شیبانی دنده کار، این دو در 19 فوریه در یک عروسی صمیمی اما مجلل در کهندلا ازدواج کردند.

این عروسی یک مراسم صمیمی بود و فقط دوستان نزدیک و اعضای خانواده در آن حضور داشتند.

جشن عروسی در 17 فوریه با مراسم مهندی آغاز شد، سپس عروسی در 19 فوریه و ازدواج ثبت شده در 21 فوریه آغاز شد.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما