آیا اتاق چت Oasis یک کلاهبرداری است؟

how to create a chat roomاگر این مورد در نمایه شما یافت شود، بسته به شدت یکی از اقدامات زیر انجام می شود. ما اتاق‌های گفتگوی مسیحی خود را زیر نظر می‌گیریم و هر بزرگسالی که در حال درخواست اطلاعات از نوجوانان ما باشد، بسته به شدت وضعیت، هشدار داده یا ممنوع می‌شود. ما می دانیم که پیوند شما ممکن است به یک سایت مسیحی برود اما ممکن است یک تبلیغ غیرقابل قبول در آن وجود داشته باشد. بنابراین اگر در تالار گفتمان یا اتاق‌های گفتگو ما تهدید به خودکشی کردید، ممکن است از ما خواسته شود که با مقامات تماس بگیریم و تمام رونوشت‌ها، شماره IP و آدرس ایمیل شما را که آنها برای یافتن موقعیت شما استفاده خواهند کرد، در اختیار آنها قرار دهیم. استفاده از کلمات زشت ما استفاده از کلمات زشت را تحمل نمی کنیم. برخی از کلمات ممکن است به نظر شما بد نباشند، اما ممکن است برای دیگران توهین آمیز باشند. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که تعیین کنیم چه کلماتی در جامعه مسیحی ما مجاز هستند و چه مواردی مجاز نیستند. به زودی متوجه خواهید شد که به عالی ترین جامعه مسیحی در اینترنت که به عنوان واحه مسیحیت شناخته می شود هدایت شده اید.

all 4 masti chatroomاگرچه این فضای شما برای ایجاد آنگونه که می خواهید است، هنوز بخشی از وب سایت مسیحیت واحه است. اما حتی اگر مشروع باشد، آیا باز هم به خوبی درمان سنتی است؟ وقتی در اتاق گفتگو هستید، لطفاً به یاد داشته باشید که مودب و دوستانه رفتار کنید – ما همه طرفدار یوروویژن هستیم، اما مهمتر از همه، همه ما انسان هستیم، بنابراین لطفاً با همه با احترام رفتار کنید، حتی اگر نظر شما با ما متفاوت باشد. قضاوت در مورد دیگران هر کس حق دارد در هر زمانی که بخواهد عقاید خود را به شیوه ای عادلانه در جامعه مسیحی ما بیان کند، اما ما در اینجا یک خانواده مسیحی هستیم و اجازه نمی دهیم از موضوعات خاص برای تقسیم یا مختل کردن اتاق گفتگوی Oasis استفاده شود. ما از نوجوانان مسیحی خود انتظار داریم که عبارت WWJD را زمانی که در اتاق های گفتگوی مسیحی می گذرند، در نظر بگیرند. ما درک می کنیم که بسیاری از کسانی که به مسیح ایمان ندارند اینجا هستند و بیش از حد از آنها استقبال می شود، اما نمی توانیم اجازه دهیم مطالب ضد مسیحی در سایت این وزارتخانه نمایش داده شود. دنیا به اندازه کافی برای مسیحیان سخت است، اما نوجوان مسیحی بودن مسیری واقعاً عجیب و اغلب دشوار است.

فضای خنک من. این وب‌سایتی است که می‌توانید خودتان ایجاد کنید و کلمات، تصاویر و حتی موزیک ویدیوها را اضافه کنید تا دیدگاه‌ها و/یا پیام مسیحی خود را با مسیحیان و روح‌های گمشده به اشتراک بگذارید. این اتاق‌های چت نوجوان مسیحی رایگان مکانی است که در آن نوجوانان مسیحی می‌توانند در بهشت ​​قبل از بهشت، وقت و افکار خود را با سایر نوجوانان مسیحی به اشتراک بگذارند. نوجوانان مسیحی آنقدر قوی هستند که دنیا را تغییر دهند و آنقدر ضعیف هستند که از آن آسیب ببینند. بیشتر کارشناسان در زمینه های زیر در دسترس هستند. با هزاران هزار عضو، انجمن فوق‌العاده فعال است و ویژگی‌های اجتماعی در این پلتفرم بسیار چشمگیر است. اتاق چت که هنگام ثبت نام در این سرویس به آن دسترسی خواهید داشت، اتاقی قوی با هزاران عضو فعال است. از طریق این پلتفرم، می‌توانید یک نمایه تنظیم کنید، دقیقاً مانند فیس‌بوک یا لینکدین. ما همچنین فعالیت‌ها، سرگرمی‌ها و منابع مسیحی رایگان SON را برای مسیحیان و مسیحیان بالقوه در تمام سنین مانند کتاب‌های مسیحی، موسیقی مسیحی، بازی‌های مسیحی، مشاوره مسیحی و موارد دیگر به شما ارائه می‌کنیم.

مشارکت مسیحی و خیلی بیشتر. ما اتاق‌های چت نوجوان مسیحی رایگان خود را برای نوجوانان مسیحی ایجاد کرده‌ایم که به دنبال اتاق‌های چت نوجوان مسیحی و اتاق‌های چت نوجوان مسیحی و همچنین نوجوانان مسیحی بالقوه هستند تا اتاق‌های چت نوجوان مسیحی رایگان خود را داشته باشند. والدین اعضای نوجوان مسئول اعمال فرزندان خود هستند. برای عضویت رایگان TechRepublic خود ثبت نام کنید یا اگر قبلاً عضو هستید، با استفاده از روش دلخواه خود در زیر وارد شوید. با AOL نسخه 6 یا بالاتر (Free Fader 10 فقط با AOL 9 سازگار است)، هر دو نسخه ایالات متحده و بریتانیا سازگار است. Free Fader یک افزودنی رایگان برای اتاق چت AOL است که به کاربر متون رنگارنگ «محو شده» و به صورت اختیاری در اتاق های چت آنلاین America Online می دهد. Paltalk Messenger Interop بیشترین قابلیت و انعطاف پذیری را به شما می دهد. بازرگانی Haikhuu به اعضای خود امکان دسترسی به اخبار انحصاری را در حین انتشار می دهد و به آنها دست برتر را در بازار می دهد. در اتاق چت، اعضا درباره استراتژی‌ها و فرصت‌های معاملاتی در بازار بحث می‌کنند، در حالی که معاملات زنده را با استفاده از استراتژی‌ها و ابزارهای ارائه شده از طریق پلتفرم مشاهده می‌کنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آشوب چت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما