تماشا کنید: نیک کیرگیوس پس از کسب عنوان قهرمانی دونفره مردان در مسابقات آزاد استرالیا 2022، دوست دخترش کاستین هاتزه را می بوسد.

[ad_1]

نیک کیرگیوس و تاناسی کوکیناکیس هموطنان خود را متیو ابدن و مکس پرسل را در ست‌های مستقیم در فینال تمام استرالیا شکست دادند تا عنوان قهرمانی مردان در مسابقات آزاد استرالیا 2022 را در روز شنبه در اینجا کسب کنند.

کیرگیوس و کوکیناکیس که چهارمین مسابقه خود را با هم برگزار کردند، در فینال 7-5 6-4 پیروز شدند تا اولین عنوان گرند اسلم خود را کسب کنند.

این دو در اولین رویارویی دوگانه خود در روز شنبه، خدمات خود را در اکثر ست اول انجام دادند.

کیرگیوس و کوکیناکیس توانستند ست را با استراحت شش دقیقه ای یازدهم به پایان برسانند که با بیش از 12 امتیاز به عقب و جلو رفت و به دنبال آن یک سرویس عالی ارائه شد.

در ست دوم، کیرگیوس و کوکیناکیس که از روی نیمکت آمده بودند، میانه ست را شکستند و با وجود حمله شدید ابدن و پورسل، دفاع خود را حفظ کردند.

با انجام این کار، کیرگیوس و کوکیناکیس اولین عناوین گرند اسلم خود را در چهارمین حضور تیمی خود به دست آوردند. آنها همچنین به اولین تیم وایلدکارت تبدیل شدند که عنوان قهرمانی دونفره مردان اوپن استرالیا را در دوره آزاد کسب کردند.

این دو پویا در دویدن به بالای سکو، براکت دونفره مردان را تکان دادند. به گزارش خبرگزاری شینهوا، این دو که توسط طرفداران محلی “Ks ویژه” نامیده می شوند، به دلیل سبک بازی منحصر به فرد و تعامل با طرفداران، رکورد تعداد بینندگان را جذب کردند.

کوکیناکیس پس از بازی گفت: “فکر نمی‌کردیم اینقدر نزدیک شویم. با کمک شما بچه‌ها و پوششی که دریافت کردیم، نمی‌توانستیم چیز دیگری بخواهیم.”

کیرگیوس، ستاره انفرادی مرکوریال که در دور سوم در چهار ست به نفر دوم دانیل مدودف باخت، همچنین از تیمش به خاطر حمایتی که هنگام ابتلا به کووید-19 در آستانه مسابقات آزاد استرالیا دریافت کرد، تشکر کرد.

پس از مسابقه، نیک با دوست دخترش کاستین هاتزه ملاقات کرد و لب های او را بوسید. نیک و کاستین دو ماه است که با هم قرار دارند. همین ماه گذشته این زوج از طریق اینستاگرام رابطه خود را اعلام کردند.

پذیرفتن آنها را تماشا کنید:

در اینجا درباره کاستین بیشتر بدانید.

با ورودی IANS



[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما