جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

ساخت و سازهای غیر مجاز تنها مربوط به مناطق شهری نیست بلکه در مناطق روستایی هم برخی اشخاص اقدام به احداث بناها و دیوار کشی مزارع و باغات کشاورزی خود می کنند. شهرداریها ، امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن نقش مهمی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها و شهرها دارند و شهرداریها علاوه بر کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در محدوده شهر، در جلوگیری از ساخت ساز غیرمجاز، غیراصولی و غیراستاندارد وظیفه مهمی برعهده دارند. شهردار گناباد به مشارکت شهروندان در مدیریت امور شهری اشاره کرد و گفت: افزون بر هزار نفر از کارکنان شهرداری، اقشار مختلف مردم و ارگانها از ابتدای بحران بیماری همهگیر تاکنون در عملیات ضدعفونی خیابانها و اماکن عمومی این شهر مشارکت دارند. به گزارش ایمنا، مهران حسینزاده اظهار کرد: پویشهای مردمی با عناوین “شهریاران” و “دهه شصتیها” و نیز بسیجیان، طلاب و روحانیون در کنار کارکنان شهرداری گناباد هر شب دستاندرکار ضدعفونی این شهر هستند.

اخبار جدید زندان ارومیه

مهران حسینزاده روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پویشهای مردمی با عناوین “شهریاران و دهه شصتیها” و نیز بسیجیان، طلاب و روحانیون در کنار کارکنان شهرداری گناباد هر شب دستاندرکار ضدعفونی این شهر هستند. شهردار گناباد گفت: این نهاد در مجموع دو میلیارد ریال از ابتدای بحران شیوع بیماری همهگیر کرونا تاکنون برای عملیات ضدعفونی معابر شهری هزینه کرده است. مهران حسین زاده روز پنجشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود شیوع کرونا و مشکلات و محدودیت های اعمال شده، طرحهای عمرانی شهرداری گناباد متوقف نشد و با رعایت موارد بهداشتی با قوت ادامه یافت. برخلاف تصوری که در میان بعضی از طرفداران سینما دیده میشود، فیلمهای انیمیشنی سالهاست که دیگر فقط برای کودکان ساخته نمیشوند و محدودیت سنی ندارند. مجموعه هالووین جزء مجموعه فیلم های جنایی و جذابی است که طرفداران خاص خود را دارد. گروه استانها- مجموعه پارک ورزشی بانوان گناباد به عنوان یک پروژه مهم در این شهرستان همچنان روی زمین مانده و به نتیجه نرسیده است. هادی رفیع؛ عضو شورای اسلامی گناباد در همین زمینه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: موضوع پارک بانوان از دوره سوم شورا مطرح شده و از انتظارات شورای اسلامی از مدیریت شهری است و دارای سابقه طولانیتری است.

۰۴ تير ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – مهران حسین زاده در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: بهرهمندی از محیط پارک مدرن و جدید از مطالبات سالهای اخیر شهروندان بوده به همین جهت شهرداری گناباد در دوسال گذشته توجه ویژهای به فضای پارکهای سطح شهر داشته به طوری که سه بوستان اصلی شهر مورد بازپیرایی و بهسازی قرار گرفت و نواقص سایر پارکها برطرف شده است. پیشفروش جدید ایرانخودرو از چهارشنبه اخیر آغاز شده و تا فردا یعنی شنبه نهم مرداد ماه ادامه دارد. دیروز سهشنبه ۲۱ دی ماه دلار با افزایش قیمت کار خود را آغاز کرد. ۲۷ دی ۱۳۹۸ – ۰۹:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – میثم کرمانی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: در حوزه درآمد پایدار برای شهرداریها طرحهایی برنامهریزی شده که نشستهای آن در حال برگزاری و در آن تصمیمگیری میشود؛ برای سال مالی جدید اقداماتی را نیز آغاز کردهایم که بیشتر در مشهد بوده و سعی داریم آن را در سطح استان گسترش دهیم. با توجه به گرم شدن هوا در چند هفته اخیر مردم کوی شرقی گناباد طی ارسال پیامهایی به خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی درخواست پیگیری دلایل تاخیر در اجرای پروژه کشتارگاه جدید گناباد و انتقال آن از بافت مسکونی کوی شرقی گناباد به خارج شهر را داشتند.

اخبار جدید پنجشیر افغانستان

سیدمحمد تقی شاهچراغی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: ۴ روز قبل از سفر اخیر تیمی از طرف هیات دولت برای بررسی پروژه های نیمه تمام و اولویت دار در استان قم حضور یافتند و قبل از آن جلساتی در تهران با حضور مسوولان استانی برگزار شد. حامد قربانی روز شنبه به مناسب روز شهرداریها و دهیاریها در جمع شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی گناباد افزود: برخی در راستای منافع خود تلاش میکنند با تهمتهای نادرست، شهرداران و شوراها را از خدماترسانی بازدارند. وی ادامه داد: نیروهای یگان پدافند هوایی شهید علایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در گناباد با تجهیزات خود شهرداری این شهر را در همین زمینه یاری میکنند. وی ادامه داد: همچنین نیروهای یگان پدافند هوایی شهید علایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در گناباد با تجهیزات خود شهرداری این شهر را در همین زمینه یاری میکنند. وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی آسفالت برخی معابر سطح شهر به خصوص محلات هدف بازآفرینی شهری روند روکش آسفالت معابر شهری گناباد در ماههای آینده نیز ادامه دارد. شهردار گناباد گفت: یکی از اقدامات موثر در سرعت بخشیدن روند آسفالت و کاهش هزینههای تولید در اجرای طرحهای عمرانی این شهر بازسازی کارخانه آسفالت بود که در تابستان ۱۳۹۷ به همت کارکنان فنی شهرداری گناباد بازسازی شد.

اخبار جدید Gta 6

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید سایپا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما