دیزل ژنراتور چگونه برق تولید میکند کاراسهند

برای سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید.

دیزل ژنراتور

  • به این طریق هنگام قطعی برق مشکلاتی از قبیل از کار افتادن آسانسورها ، از کار افتادن سیستم گرمایش و سرمایش ، از کار افتادن درب های اتوماتیک ،از کار افتادن سیستم اتش نشانی و … ایجاد نخواهد شد.
  • دیزل ژنراتور دستگاهی است که از ترکیب یک موتور دیزلی و ژنراتور الکتریکی تشکیل می‌شود.
  • بدنه پلاستیکی ژنراتور در معرض قطعات متحرک دینام می باشد که با گذشت زمان و باعث افزایش ساییدگی و پارگی می شود.
  • ولتاژ DC خروجی شارژر باتری برای هر سلول 2.33 ولت است که ولتاژ سنج دقیق برای باتری های اسید سرب است.

باید بدانید که در ماشین‌های حمل و نقل سنگین مانند کامیون از موتور دیزلی استفاده می‌شود.

برای تکمیل اطلاعات فنی شما در زمینه دیزل ژنراتور ما هر یک از اجزای موتور را به اختصار توضیح میدهیم . نحوه کار آلترناتور ها در عکس زیر مشخص است اما همانطور که در بالا ذکر کردیم آلترناتور ها به شفت موتور وصل میشوند و این اتصال باعث چرخش سیم پیچ چرخشی میشود . مناقصه راهبری ، بهره برداری ، آماده به کار بودن، نگهداری و تعمیرات … به عبارت دیگر، از آنجایی که تلفات ژنراتور از ضریب توان الکتریکی مستقل است، از این رو ضریب توان در حالی که ما محاسبه و تخمین می‌زنیم، قدرت نامی یک ژنراتور را نشان نمی‌دهد.

کاربرد دیزل ژنراتور ها

وظیفه اگزوز هدایت گازهای خروجی از سیلندرها به بیرون و کاهش صدای این گازها است. فیلترهای کاغذی در دو نوع یکپارچه یا یکبار مصرف و با المنت قابل تعویض ساخته می‌شوند. در فیلترهای با المنت قابل تعویض، جسم یا همان المنت فیلتر قابل جدا شدن بوده و در هنگام سرویس‌ها فقط المنت تعویض یا تمیز می‌شود. از این رو نگه‌داری خطوط ارتباطاتی در تمامی کسب و کارها امر حیاتی محسوب می‌شود.

به همین دلیل پیشنهاد می گردد که حتما توسط افراد دارای صلاحیت انجام گردد.

آنها همچنین به عنوان منابع برق دائمی در مکان های بدون پوشش شبکه مانند تأسیسات معدن از راه دور و میادین نفتی استفاده می شوند. با این حال، مشخصات فنی دیزل ژنراتورها باید قبل از خریداری به وضوح درک شود.

باید به خاطر داشته باشید که در هنگام خاموشی ممکن است سوخت قابل دسترسی نباشد. شما نمی خواهید دیزل خود را بدون منبع تغذیه باشد، بنابراین به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از ایجاد اختلال در عملکرد دیزل، همیشه منبع سوخت دیزل را داشته باشید. ذخیره سوخت دیزل نسبت به انواع دیگر سوخت بسیار ایمن تر است، مانند بنزین، که بسیار منفجره است و در صورت ریختن به راحتی آتش می گیرد.

این محصول می‌تواند برای منزل جهت تأمین برق مصرفی با توان 20 تا 100 وات مورد استفاده قرار بگیرد.

دیزل ژنراتور

جریان شارژر به تکنولوژی ساخت و همچنین مقدار آمپر ساعت (Ah) باتری بستگی دارد، برای مثال مقدار جریان برای شارژ کردن یک باتری 12V موتور با مقدار جریان برای باتری تلفن همراه خیلی متفاوت خواهد بود. بازدید کننده محترم قیمت دیزل ژنراتور 100 کاوا ولوو (  100Kva ) به دو صورت بدون کانوپی و با کانوپی و مشخصات فنی آن جهت اطلاع درج شده است.

در هنگام کمبود منبع تغذیه، برق را به صورت خودکار و فورا تامین میکند.

قیمت دیزل ژنراتور نیز دارای میزان یکسانی نبوده و به منظور آگاه شدن از آن، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. خرید دیزل ژنراتور با هزینه مناسب از سایت تصاکو به شما کمک می‌کند از رقبا جلو زده و پیشرفت کنید. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های استمفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.

قیمت‌های پایین این محصول در مقابله با سطح کیفی بالای آن، ارزش خرید دستگاه را بالا برده است. در این مقاله از سری مقالات بینش ابتکار خاورمیانه به بررسی مزایا و معایب دیزل ژنراتور ها می پردازیم. به دلیل مزایای بیشمار، بسیاری از شرکت ها استفاده از این نوع ژنراتورها را انتخاب می کنند.

تک نقطه ی خرابی، مکانی در یک سیستم افزونه است كه در آن یك قطعی برق، باعث از دست دادن برق در بار بحرانی می شود. این قطعه، ولتاژ AC را از سیم پیچ های شارژ باتری به ولتاژ DC برای شارژ باتری تغییر می دهد. به عنوان برق پشتیبان در منازل مسکونی ، اداره جات ، مراکز دولتی و … استفاده می شود ، ژنراتور آماده به کار با بنزین یا گازوئیل به کار می افتد.

نیروی محرکه شفت در تفاوت دیزل ژنراتور و موتور برق:

همچنین موتورهایی که با استفاده از گازوئیل فعالیت می کنند در معرض تزریق سوخت به صورت مستقیم هستند و به این ترتیب بیشتر بدانید افرادی که از این وسیله ها استفاده می کنند استرسی در رابطه با به وجود آمدن آتش سوزی در این وسیله نخواهند داشت.

این یک کلید مکانیکی است که اتصال ژنراتور به بار را همزمان با منبع تغذیه شبکه متوقف می‌کند. هنگامی که برق اصلی در مدار وجود دارد، اتصال همزمان یک ژنراتور برق باید با کنترل‌ های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند.

شاخص‏‌های دیگری نیز وجود دارد که در زمان طراحی یک سیستم تولید انرژی الکتریکی بر حسب مورد استفاده در نظر گرفته می‌‏شوند. از جمله این موارد می‌‏توان به سیستم خنک کاری، سیستم کنترل، شرایط ویژه محیطی، کیفیت سوخت، سیستم تنظیم دور، نوع مولد مورد استفاده و دمای محیط اشاره نمود. بازدهی، شاخص دیگری است که در زمان انتخاب مولد دیزل برای یک ژنراتور باید مورد توجه قرار گیرد. اهمیت انرژی الکتریکی در زندگی روزمره و به ویژه واحدهای صنعتی و خدماتی مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست.

ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است که در محفظه روکشی قرار گرفته است . این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی می شوند ، که به نوبه خود تولید برق می گردد.

دیزل ژنراتور

این روش انباشتگی رطوبت در دیزل ژنراتورها را با سوزاندن سوخت، روغن و کربن سوزانده نشده در سیلندرها و سیستم اگزوز از بین می‌­برد. نادیده گرفتن این مهم، خرابی‌­های ناگهانی فراوان و کاهش طول عمر تجهیز را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با دیزل ژنراتور که نوعی موتور برق است آشنا شویم.

ترموستات نیز در جایی بین رادیاتور و موتور نصب می‌شود و وظیفه‌ی آن بازکردن مسیر آب در دمای خاصی است تا بدین‌ترتیب دمای موتور ثابت باقی بماند.

ژنراتوری با مدل یکسان می‌تواند مرتبه بالاتری را برای سرویس جایگزین راه‌اندازی کند که آن برای امور پیوسته است.

از این رو، نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گازهای خروجی از اگزوز ضروری است. پس بهتر آن است که قیمت را اولویت آخر خود در انتخاب یک دیزل ژنراتور مناسب قرار دهید.

اینکه ما ژنراتور خود را در درون ساختمان یا بیرون ساختمان قرار دهیم تاثیر بسزایی در پارامتر های فرعی و هزینه بر دیزل ژنراتور خواهد داشت. سایزینگ صحیح دیزل ژنراتور تخصص کافی و تجربه فراوانی را لازم دارد تا بر اساس آن سایز دستگاه بهینه انتخاب گردد . جهت دانلود کاتالوگ دیزل ژنراتور کامینز ، بر روی شکل روبرو کلیک نمائید. در برخی دیگر از موتورها (معمولاً موتورهای ثابت) از یک نوع دیگر نشانگر گرفتگی استفاده می‌شود.

در این مقاله، میانگین طول عمر مفید دیزل ژنراتور و نحوه مقایسه آن با سایر دستگاه ها قرار داده شده است. همچنین عوامل مختلفی را که روی طول عمر آن تأثیر می گذارد توضیح داده می شود. روغن موتور باید در زمان خاموش کردن ژنراتور در فاصه زمانی معین با استفاده از میله اندازه گیری بررسی گردد.

البته  تکنیک هایی برای نصب و ایزوله کردن ژنراتور وجود دارد تا این نگرانی را به حداقل برسانید.

به هر حال، معمولاً یک فرض معمول این است که اگر یک مولد در حالت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد، در حالت پایه و دائم به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود. دستگاه‌های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه‌بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می‌شوند.

دیزل صنعت ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور دوسان یا توان ۱۱۰kva تا ۷۷۰kva . دیزل ژنراتورها بر اساس موتور، دسته بندی می شوند و موتورها نیز بر مبنای میزان قدرت، تعداد استوک ها، نوع وظیفه، سرعت چرخش، سیستم خننک کننده و شیوه آغاز به کار طبقه بندی می شوند.

دیزل ژنراتور

ژنراتوری با مدل یکسان می‌تواند مرتبه بالاتری را برای سرویس جایگزین راه‌اندازی کند که آن برای امور پیوسته‌است. شرکت‌های سازنده بر طبق توافق جهانی برای هر ژنراتور رتبه‌ای قائل می‌شوند. یک نیروگاه جزیره‌ای در نظر گرفته شده برای منبع توان اصلی، یک اجتماع مجزا (“توان اصلی”) غالباً دارای حداقل سه ژنراتور دیزل خواهد بود، که از هر دوی آن‌ها انتظار می‌رود که بتوانند بار مورد نیاز را حمل کنند.

دیزل ژنراتور

در واقع  ژنراتور حرکت چرخشی ایجاد شده توسط موتور را به برق تبدیل می کند.

سلام جناب علیزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب شریبانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب اسفندیاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اما ژنراتور هایی با ظرفیت بالا برای مصارف بزرگی همچون کارخانه جات مورد استفاده قرار می گیرد؛ برای مصارف خانگی و ساختمانی می توان از دیزل ژنراتور هایی با توان و ظرفیت پایینتر یا همان دیزل ژنراتور خانگی استفاده کرد. به طور کلی دیزل ژنراتور موتور سازان تبریز به دستگاهی گفته می شود که وظیفه تامین و تولید جریان الکتریسیته را بر عهده دارد. این دستگاه که یکی از تولیدات عظیم کمپانی موتورسازان تبریز می باشد از ترکیب موتور دیزل و ژنراتور و همچنین سایر متعلقات فرعی آن ساخته شده و طی یک سری فرایند فیزیکی و مکانیکی به تولید و تامین برق می پردازد. خرید ژنراتور نو یا مستعمل به نیاز و همچنین شرایط مالی شما بستگی دارد.

ژنراتور اضطراری برای مدت زمان قطع برق نیرو را به یک بار الکتریکی متغیر تأمین می‌کند. ژنراتور پرایم برای تامین مصارفی که به شبکه برق دسترسی ندارنداستفاده می‌شود.

بنابراین عملکرد مورد انتظاری را در تولید برق اعمال نمی‌کنند؛ از این رو انتخاب و خرید دیزل ژنراتور دست دوم برای تأمین برق ایمن در توان متغیر، توصیه نمی‌شود.

در زمان‌هایی که برق شهری قطع است و افراد به آن دسترسی ندارند، این دیزل ژنراتور می‌تواند شروع به کار کرده و برق مورد نیاز را تامین کند.

از این رو این تفاوت قیمت دیزل برمبنای سطح کیفی آن، می‌تواند تأثیر مستقیمی در قیمت نهایی دستگاه دیزل ژنراتور داشته باشد. قیمت دیزل ژنراتور به سه عامل اصلی دیزل، کنترلر و ژنراتور بستگی دارد. دستگاه‌ های دیزل ژنراتور با توان مصرفی یکسان، می‌توانند به سبب تفاوت برند موتور دیزل و سطح کیفی ژنراتور و کنترلر، از نوسان قیمتی بالایی برخوردار شوند. سه عامل بیان شده، تأثیر بالایی در تعیین قیمت و کیفیت دیزل ژنراتور دارند.

در مکان هایی که نیاز به انرژی زیادی دارند دیزل ژنراتور بزرگ می تواند همانند یک منبع تغذیه قوی عمل کرده و انرژی مکانیکی خود را تا دو برابر بیشتر به انرژی الکتریکی و برق تبدیل کنند. به زبان دیگر می تواند برق آن محل را دو برابر کند تا برق با ولتاژی کافی در دست قرار گیرد. به طور کلی کارکردهای طولانی مدت موجب ساییدگی و فرسایش دستگاه می‌شوند. در واقع می‌توان تنها عیب این دستگاه‌ها را اینکه توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، در نظر گرفت.

در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی و نحوه عملکرد آن به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه‌های مسکونی و صنعتی بررسی را می‌کنیم. شرکت درنامهر از شرکتهای پیشرو در زمینه سیستمهای کنترل دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی و گازی در ایران بوده و دارای شبکه فروش و خدمات پس از فروش قوی در این زمینه می باشد. این موضوع زیاد قابل استناد نیست، چرا که دیزل ها براساس قدرت و توانی که ارائه میدهند، معمولا مصرف یکسانی دارند. جدول مصرف سوخت دیزل ژنراتور براساس توان آن و میزان باری که روی آن است، بیانگر این واقعیت می باشد.

مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه‌داشتن این محصول به مدت میانگین ۶ تا ۸ است.

اندازه قدرت موتور دیزلی به طور مستقیم متناسب با حداکثر توان خروجی ژنراتور ( دیزل ژنراتور ) می تواند کوپله شود. آلترناتور قطعه انتهایی پازل تولید برق توسط دیزل ژنراتور محسوب می­‌گردد. تولید خروجی مورد نظر و به ثمر نشستن فعالیت سایر اجزاء دیزل ژنراتور به عملکرد صحیح آلترناتور وابسته است. در ادامه به متداول‌ترین عیوب آلترناتور و دلایل بروز آن‌­ها اشاره می­‌شود.

همکاران ما پس از بررسی و واجد شرایط بودن با شما تماس حاصل خواهند نمود. چون بارها اتفاق افتاده که بعضی افراد سود جو با طراحی یک وب سایت و ثبت یک دامنه در یک کشور اروپایی ضمن ادعای سازنده خارجی بودن، به خودشان در ایران نمایندگی انحصاری داده و از این طریق در حال کلاهبرداری از مشتریان بی تجربه هستند.

دیزل ژنراتور سری C550D5 یکی از محصولات نسبتا جدید شرکت کامینز پاور است.

به طور کلی ، موتورهای دیزلی بیشترین بازده گرمایی را نسبت به هر موتور احتراق داخلی دارند ، که به شما امکان دستیابی به درصد تقریبی بازده کارنو را می دهد. سوختهایی که موتور دیزل ممکن است برای احتراق استفاده کند شامل گاز طبیعی ، الکلها ، بنزین ، گاز چوب و گازوئیل است. برای نزدیک به 100 سال، Société des Moteurs Baudouin، فرانسه، موتورهای با بالاترین کیفیت را برای
کاربردهای دریایی و تولید برق طراحی و تولید کرده است.

یک ابزار کاربردی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می¬کند که به شکل جریان مستقیم یا جریان متناوب موجود است. از جمله کمپانی های تولید کننده ژنراتور می توان به استامفورد ، مکالته ، لینز ، لوری سومر ، هیتزینگر ، مارلی و … اشاره کرد. محفظه های طراحی شده توسط متخصصین شرکت آکسا برای تضعیف صدا و محافظ در برابر آب و هوا مخصوص ژنراتورهای آکسا.

انجام مقایسه میان دیزل ژنراتورهایی که با گازوئیل کار می کنند و ژنراتورهای گازی، در جهت بررسی تفاوت های موجود در مصرف سوخت آن ها صورت می پذیرد. ژنراتورها می توانند در زمان قطعی برق انرژی مورد نیاز را تامین کنند اما هر کدام از آن ها در زمان انجام کار سوخت مصرف می کنند. میزان مصرف سوخت در این دستگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی مورد بررسی قرار بگیرد.

بدون این سیستم کنترل، آسیب جدی به دیزل ژنراتور ولوو می‌تواند منجر به آتش‌سوزی شود.

با استفاده از سیستم‌های هوشمند و کنترلی پیشرفته، می‌توان به‌طور دقیق توان مورد نیاز را تنظیم کرده و بهینه‌سازی مصرف سوخت و عملکرد دیزل ژنراتور را بهبود بخشید. خرید ژنراتور دیزلی مزایای بسیاری داشته که با انجام آن می‌توانید از امکاناتی برخوردار شوید.

فرآیند عملکرد این دو در کنار هم، انرژی سوخت گازوئیل را به انرژی برق تبدیل می‌کند.

رعایت اقدامات ایمنی و کنترل اتصالات، نقش حیاتی در راه‌اندازی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد.

از مشخصات و ویژگی های یک جن ست دیزل می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد. شما برای خرید Diesel generator می توانید با کارشناسان مجتمع صنعتی آرا سنگ الوند در ارتباط باشید. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید می توانید اقدام به خرید دیزل ژنراتور دست دوم کنید. در این مقاله شما را با دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم.

دیزل‌ ژنراتور ترکیبی از موتور دیزل و ژنراتور الکتریکی است که برای تولید برق به‌کار می‌رود.

تابلو ATS در زمانی کاربرد دارد که برق شبکه اصلی ساختمان دائماً قطع و وصل می شود.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.