راهول گاندی به نخست وزیر نارندرا مودی حمله کرد و گفت که او هرگز در مورد اشتغال و پول سیاه صحبت نمی کند.

[ad_1]

دهلی نو: راهول گاندی، رهبر کنگره، روز دوشنبه بار دیگر به نخست وزیر نارندرا مودی حمله کرد و گفت که او هرگز در مورد مسائل واقعی مانند بیکاری و پول سیاه در سخنرانی های انتخاباتی خود صحبت نمی کند.

راهول گاندی در سخنرانی خود در یک گردهمایی در هوشیارپور پنجاب گفت: “بیکاری در کشور در حال افزایش است اما نخست وزیر مودی در مورد اشتغال و مسائلی مانند پول سیاه صحبت نمی کند.”

گاندی دولت تحت رهبری نارندرا مودی را بر سر پول زدایی و مالیات کالاها و خدمات هدف قرار داد و مدعی شد که تنها دو یا سه میلیاردر از آنها سود می برند.

راهول با متهم کردن نخست‌وزیر مودی به وعده‌های دروغین، گفت: «نخست‌وزیر مودی در هر سخنرانی می‌گفت که 15 میلیون روپیه به حساب‌های بانکی واریز می‌کند و 2 کرور جوان را استخدام می‌کند. کسی گرفتش؟ چرا در مورد فساد یا اشتغال صحبت نمی کند؟ او پول‌زدایی را انجام داد که توسط GST تحمیل شد. چه کسی سود برد؟

راهول گاندی در خطاب به تجمع حامیان کنگره، نارندرا مودی را نیز به دلیل “بی احساسی” نسبت به خواسته های واقعی کشاورزان مورد انتقاد قرار داد.

«تقریباً یک سال، کشاورزان پنجاب در زمستان ها گرسنه ایستادند، زیرا نخست وزیر مودی تلاش کرد کار سخت خود را به 2-3 میلیاردر بدهد. او نتوانست 2 دقیقه سکوت در مجلس به کشاورزانی که در جریان تظاهرات جان باختند، بگذارد. او هیچ غرامتی به آنها نداد، اما دولت های راجستان و پنجاب این کار را کردند.

گاندی با بیان اینکه چارنجیت سینگ چانی، رئیس وزیران حزبش، فقر را درک می کند، گفت که چانی رهبری دولتی متشکل از مردم فقیر، کشاورزان، تاجران کوچک و مشاغل کوچک و متوسط ​​را بر عهده خواهد داشت، نه از «عربات ها» (میلیاردرها).

راهول گاندی روز یکشنبه ادعا کرده بود که کلاهبرداری های بانکی به مبلغ 5.35 میلیون روپیه در دوران دولت BJP صورت گرفته است و این روزهای خوبی فقط برای “دوستان” نخست وزیر نارندرا مودی است.

گاندی در توییتر خود نوشت: «کلاهبرداری‌های بانکی به ارزش 5 میلیون و 35 هزار کرور تا کنون در دوران مودی اتفاق افتاده است – در 75 سال گذشته هرگز چنین کلاهبرداری با پول مردم هند وجود نداشته است. او همچنین در حالی که شعار «آچه دین» را به دولت تند تند زد، گفت: «این روزهای غارت و فریب فقط برای دوستان مودی روزهای خوبی است. #KiskeAccheDin».

حزب کنگره همچنین نارندرا مودی را به همدستی، تبانی و تبانی در کلاهبرداری ادعایی 22842 کرور توسط کارخانه کشتی سازی ABG مستقر در گجرات متهم کرده است که حزب آن را “بزرگترین کلاهبرداری بانکی هند” نامیده است.

حزب مخالف دولت مودی را به کمک به چند شرکت بزرگ منتخب متهم کرده است.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما