سوهانا خان، آنانیا پاندای و شانایا کاپور با آبرام خان از استخر لذت می برند: ویدیو

[ad_1]

دهلی نو: بر کسی پوشیده نیست که دختر شاهرخ خان، سوهانا خان، دختر سانجی کاپور، شانایا کاپور و دختر چانکی پاندای، آنانیا پاندای BFF هستند. این سه نفر در این روز جهانی زن که در روز سه‌شنبه برگزار شد، بسیار هیجان‌انگیز بودند. سوهانا، آنانیا و شانایا به همراه خواهر کوچکتر آنانیا، ریسا پاندای و برادر کوچک سوهانا، آبرام خان، از استخر لذت بردند.

آنانیا پاندای با به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیوی مشابه در اینستاگرام نوشت: “هرجا یک زن وجود دارد، جادویی شکرگزار است که با این همه جادو احاطه شده است #روز زن هر روز”. سوهانا در مورد این پست کامنت گذاشت و نوشت: “دوست دارم uuuu”.

در عکس پولاروید که توسط بازیگر “Gehraiyaan” به اشتراک گذاشته شده است، او، سوهانا و شانایا را می توان در حال لبخند زدن از روی دوربین، از داخل استخر دید.

در این ویدیو سوهانا در حالی که آبرام را در آغوش می گیرد در حال شنا است. آنانیا و شانایا نیز با آنها شنا می کردند.

شانایا کاپور نیز ویدئوهای مربوط به همین موضوع را به اشتراک گذاشت و پست خود را با عنوان “روز استخر با علاقه مندان من” نوشت.

مامانش ماهیپ کاپور به بخش نظرات رفت و سه ایموجی قلب قرمز را انداخت. بهاوانا پاندای مادر آنانیا نیز دو ایموجی با قلب قرمز روی پست شانایا انداخت.

درست مانند Ananya، Shanaya و Suhana نیز قرار است وارد بالیوود شوند.

شانایا کاپور آماده است تا اولین بازی خود را با او انجام دهد «بدهادک» کاران جوهر. او با به اشتراک گذاشتن پوستری مشابه در اینستاگرام، نوشت: «دوران جدید عشق پر از شور، شدت و مرزهایی است که از بین خواهند رفت! ارائه #بدادک که در آن می توانم صفحه را با بازیگران دلپذیرم، لاکشیا و گورفاته به اشتراک بگذارم – به کارگردانی تنها شاشانک خیتان.

در مورد سوهانا خان، حدس زده می شود که او اولین بازیگری خود را با ریبوت کمیک Archie’s Archie به کارگردانی زویا اختر، که از نتفلیکس پخش خواهد شد، انجام خواهد داد. خواهر کوچکتر جانوی کاپور، خوشی کاپور و نوه آمیتاب باچان، آگاستیا ناندا نیز قرار است اولین بازی خود را در سریال آرچی انجام دهند.



[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما