نتیجه نشست گوراخپور 2022 زنده: CM Yogi Adityanath در گوراخپور پیشتاز است در حالی که BJP در UP پیشرو است

[ad_1]

دهلی نو: وزیر ارشد اوتار پرادش و پسر پوستر هندوتوای حاکم BJP، یوگی آدیتیانات، اندکی پس از آغاز انتخابات شهرستان برای مجلس 2022 در روز پنجشنبه، رهبری گسترده ای را در حوزه انتخابیه خود در گوراخپور به دست آورد.

با توجه به روندهای موجود، سی ام یوگی در گوراخپور پیشتاز بود. CM Adityanath پس از دو دهه نمایندگی در این منطقه برای اولین بار در انتخابات مجلس شرکت می کند. آخیلیش یاداو، رئیس حزب سامجوادی، سوبهاواتی شوکلا، خانه‌دار و بیوه رهبر فقید BJP، اوپندرا دوت شوکلا، را در مقابل سی ام یوگی قرار داده است.

حزب سی ام یوگی و اتحاد آن با بیش از 180 کرسی پیشرو بر روندها مسلط بودند. این حزب همچنین شاهد دستاوردهای عظیمی در منطقه غربی است، حتی در شرایطی که اپوزیسیون تلاش کرد تا کمپین خود را بر اساس خشم ادعایی جات و مسلمانان در اوتار پرادش بنا کند.

شمارش آرا برای انتخابات مجلس 2022 در پنج ایالت حیاتی – اوتار پرادش، گوا، مانیپور، پنجاب و اوتاراکند – در حال حاضر در بحبوحه تمهیدات امنیتی ایجاد شده توسط کمیسیون انتخابات در حال انجام است.

بیش از 50000 مقام در بحبوحه شمارش آرا در نزدیک به 1200 سالن در پنج ایالت تحت فشار قرار گرفته اند و دستورالعمل های COVID-9 در طول تمرینی که در ساعت 8 صبح آغاز شد، رعایت خواهد شد.

اوتار پرادش، که دارای حداکثر 403 حوزه انتخاباتی است، دارای بیش از 750 سالن شمارش آرا است و پس از آن پنجاب بیش از 200 سالن دارد. بیش از 650 ناظر شمارش آرا در پنج ایالت برای نظارت بر روند حضور داشته اند. یک مقام در لاکنو گفت که دوربین های ویدئویی و استاتیک در تمام مراکز شمارش در UP نصب شده است.

پلیس گفت که در مجموع 250 شرکت CAPFs (نیروهای پلیس مسلح مرکزی) در 10 مارس در اختیار تمام ولسوالی ها و کمیسیون های اوتار پرادش قرار گرفته است. به گفته مقامات، یک شرکت CAPF معمولاً حدود 70 تا 80 پرسنل دارد.

این یک انتخابات پرمخاطره در اوتار پرادش برای BJP و دولت نارندرا مودی است زیرا این ایالت بیشترین تعداد نمایندگان مجلس را با 80 نماینده به لوک سبها می‌فرستد و انتظار می‌رود عملکرد این حزب بر انتخابات عمومی بعدی که برای سال 2024 در نظر گرفته شده است، تأثیر بگذارد.

چندین نظرسنجی خروجی اکثریت واضح را برای BJP در اوتار پرادش و برای حزب Aam Aadmi در پنجاب پیش‌بینی کرده‌اند، در حالی که پیش‌بینی می‌کنند یک مجلس معلق در گوا و رقابت تنگاتنگ بین BJP و کنگره در اوتاراکند وجود داشته باشد. به جز پنجاب، همه ایالت های دیگر تحت BJP بودند.

اگر BJP اکثریت را در مجمع 403 عضوی به دست آورد، اولین حزبی خواهد بود که در بیش از سه دهه گذشته دومین دوره را به دست می آورد.

از آنجایی که سناریوی پس از نظرسنجی می‌تواند به دلیل رقابت‌های چند گوشه شگفت‌انگیز ایجاد کند، احزاب رهبران ارشد را به ایالت‌ها فرستاده‌اند و همچنین احزاب دیگر را تشویق می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که در صورت نیاز به حمایت خارجی، از مدعی رقیب خود برتری خواهند یافت. تشکیل دولت

تلویزیون زنده



[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما