هر آنچه در مورد ارز دیجیتال به شما گفته اند کاملاً اشتباه است… و در اینجا دلیل آن است

Conceptual image for worldwide cryptocurrency and digital payment.ویروس‌های کتری در سناریوی HeatMan فاقد سلامت متعارف هستند و از همه چیز مصون هستند به جز حملات آتش، که باعث افزایش دمای آنها می‌شود. استفاده بیش از حد از آن باعث می شود که هیولا تسلط پیدا کند و به داد و بیداد بپردازد و پس از آن MegaMan را در آستانه خستگی قرار دهد. Cybeast ها در BN6 قدرت زیادی دارند، اما اگر نصف فرصت به آنها داده شود، قدرت را به دست خواهند گرفت. ACDC Town در نیمه دوم مجموعه، جغرافیای متفاوتی دارد و تمام ساختمان‌ها به جز چهار خانه (Lan's، May's، Dex's و Yai's)، فروشگاه تراشه Higsby و ایستگاه مترو لاین را از بین برده است. Sean (که در بازی دوم معرفی شد) و Mamoru (از بازی سوم) هر کدام تأثیر قدرتمندی روی بازی های خود دارند (متاسفانه هر کدام یک Walking Spoiler هستند) اما هیچ کدام در نیمه دوم سری ظاهر نمی شوند. این ویدیوی Teachers TV را ببینید: ICT برای افراد غیر متخصص، که بر استفاده از Second Life توسط مدرسه جان هانسون، همپشایر، بریتانیا تمرکز دارد.

Digital Currency Channel

Pay Y'all! campaign currency design drawing illustration money truck vectorدر Cybeast Gregar، یکی از چهار معلم لینک ناوی همسر کنت زاپ است، جایی که او اشاره می کند که او زندانی شده است. در بازی افسانه شبکه تلفن همراه فقط در ژاپن، که بین 5 و 6 اتفاق می‌افتد، شریس اشاره می‌کند که می‌داند لان کسی بود که حوادث WWW، Gospel و Nebula را حل کرد. او همچنین به حادثه Cache مربوط به بازی تلفن همراه قبلی Phantom of Network اشاره می کند. بازی پنجم شامل بازدید از یک تفریح ​​دیجیتالی ACDC Town مانند ده سال پیش است و همان طرحی را دارد که در حال حاضر دارد. یک استثنا، سری تراشه های Cannon است که بر اساس ویروس های Canodumb ساخته شده و به عنوان سلاح های اصلی در هر بازی وجود دارد.

The Final Boss of the 3rd game نسخه معیوب "آلفا" اینترنت است که پس از انتشار، مانند آمیب، به نام "آلفا"، کل اینترنت فعلی را تهدید می کند. در نسخه سه بازی اول ACDC Town بازی شده است. به نظر می رسد که همه شخصیت های اصلی دیگر به طور انحصاری از شخصیت اول پیروی می کنند. با این حال، Operate Shooting Star (به سبک Star Force) آن را تغییر داد تا کاراکترها به طور خودکار اجرا شوند و دکمه B آنها را وادار به راه رفتن می کند. Rogue of Mega Man Star Force به عنوان یک تراشه جنگی و احضار دشمن در Operate Shooting Star ظاهر می شود. براندازی با Operate Shooting Star. این بازی در کراس اوور ادعایی بین Lan/MegaMan.EXE و Geo/Omega-Xis تبلیغ شد. با دوئل مسترز. فیلم کوتاهی که در آن قهرمانان هر دو فرنچایز با هم متحد می شوند تا DesertMan را شکست دهند تا فیلم Rockman.EXE را همراهی کنند. و Battle Network 5 دارای دو تراشه جنگی بر اساس موجودات Phoenix از بازی کارت تجاری فوق الذکر بودند. Shun آخرین نبرد یکی از آخرین مسابقات است و اعضای WWW حداقل یک صحنه برای خود دارند.

به ندرت، کسی یک موج دست توضیحی (معمولاً شامل زندان) دریافت می کند، حتی ممکن است برخی کشته شوند (انجیل دوست ندارد اعضایش شکست بخورند)، اما بسیاری از آنها بدون هیچ ردی ناپدید شده اند (اعضای اصلی WWW). CEO قبلاً اذعان کرده است که آنها واقعاً نمی توانند Monero را به طور قطعی ردیابی کنند. تا حدودی موجه؛ داشتن دکمه "Skip Cutscene" مانند دکمه "Bring Up Menu" عواقب آزاردهنده ای داشت. MegaMan به آرامی از این حالت به Cutscene Incompetence تغییر می‌کند، تا جایی که در بازی ششم تقریباً همیشه در معرض چیزی قرار می‌گیرد. همه مستر پروگ ها از بازی چهارم به بعد اینطور صحبت می کنند. مامی، که میزبان مسابقات عقاب در بازی چهارم است، بر اساس Mami-oneesan، مدیر ظاهری مسابقات، ساخته شده است. Soul Battler Takeshi یکی دیگر از میزبانان مسابقات بود که روی تابلوهای پیام در بازی ظاهر شد و حتی کارت مود خود را گرفت.

بازی سوم به طور کامل یک طراحی دفتر جدید به او می دهد، که ظاهراً او همیشه داشته است. بسیاری از Net Navis های آقای معروف در واقع Cameo برنده مسابقه هستند که طراحی های ساخته شده توسط طرفداران بود که به بازی اضافه شد. همچنین، برخی از تراشه های موجود در بازی های بعدی از ویروس هایی هستند که در واقع در آنها ظاهر نمی شوند. بازی‌های بعدی اغلب از تراشه‌های جنگی استفاده می‌کنند که شکل‌های بسیار ساده‌شده‌ای از سری‌های تراشه‌های جنگی هستند که قبلاً ظاهر شده بودند، و اغلب دارای آثار هنری تیره‌شده از ویروس‌هایی هستند که از آنها سرچشمه می‌گیرند (برای مثال، تراشه رایج Tornado بر اساس سری Typhoon-Hurricane-Cyclone ساخته شده است. اولین بازی). خانواده ویروس سایه یک Expy در خانواده ویروس "کابوس" شبکه نبرد 6 دریافت می کنند، گروه دیگری از سایه های زنده شیطانی که از Scimitars دندانه دار از Pain Sinister استفاده می کنند. Battle Network 4 دو دشمن منحصر به فرد Bonus Dungeon داشت، "navi shadow" و "navi black" که ناوی های معمولی و heel navis بودند که به ترتیب تسلیم Dark Power شدند و خود تبدیل به Living Shadows شدند. در سناریوی اول شبکه نبرد، لان از یک تفنگ آبی برای خاموش کردن آتش‌های ناشی از کوره در دنیای واقعی استفاده کرد که همچنین آتش‌های آزاردهنده مگا را در دنیای سایبری خاموش می‌کند.

هاروکا (این بار، Water Gun به طرز تاسف باری ناکارآمد است، اما Lan از Higsby ارتقا یافته است). زمانی که Lan و MegaMan تحت کنترل بازیکن هستند، تنها می توانند با افراد رو در رو تعامل داشته باشند. برخی از ماسک های صورت استفاده می کنند. در مورد NapalmMan، ممکن است قسمت‌های جایزه بازی‌ها معمولی نباشند. در مورد SearchMan، می توان توجیه کرد که او یک احتمال تصادفی در میان بسیاری از افراد در Red Sun است. در Red Sun، SearchMan با ScopeGun خود از شما عکس می گیرد. شما می توانید به معنای واقعی کلمه خط تیره روی مگا قفل شده است، همراه با جهتی که باید طفره بروید تا مورد اصابت گلوله قرار نگیرید. مطالب مرتبط: چرا به ارزهای دیجیتال نیاز داریم؟ از این موضوع نگران نباشید، کاربران زیادی وجود ندارند که روی تصاویر آنقدر بزرگ کار می کنند که به هر حال به بیش از 3 گیگ رم نیاز دارند. CBDC ها بدهی دولت هستند (مانند پول نقد امروز)، به این معنی که بانک مرکزی باید از آنها پشتیبانی کند. من به یک کیف پول جدید نیاز دارم. بسیاری از واکشی‌ها معمولاً شما را مجبور می‌کنند که در پس‌زمینه مورد نیاز خود را در جایی بچرخانید، اما تا زمانی که به شما نگویند به آن نیاز دارید متوجه آن نمی‌شوید، سپس باید به دنبال آن بگردید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما