پخش زنده جام جهانی زنان IND-W در مقابل WI-W ICC 2022: چه زمانی و کجا بازی هند و غرب هند را به صورت زنده در هند تماشا کنیم

[ad_1]

تیم برتر هند که عملکرد ضعیفی دارد، مایل است تا در بازی روز شنبه در لیگ سوم جام جهانی زنان ICC در مقابل یک تیم خطرناک وست هند قرار بگیرد، تمایل بیشتری برای بازگرداندن کمپین این تیم به مسیر اصلی خود نشان دهد.

هند که در حال حاضر پس از باخت 62 ران تضعیف کننده مقابل نیوزلند در رده پنجم قرار دارد، مایل است به مسیرهای پیروزی بازگردد، زیرا شکست پیاپی می تواند باعث باخت در شتاب شود، به خصوص زمانی که آنها بازی ها را یکی پس از دیگری در جهش انجام می دهند.

امثال اسمریتی ماندانا، میتالی راج، یاستیکا باتیا جوان و دیپتی شارما همه کاره به دلیل عدم موفقیت در برابر نیوزیلند در تعقیب 261 هند مورد انتقاد قرار گرفتند و با وجود توپ 71 هارمنپریت کائور، تیم به پایان رسید. با 62 ران پیشی گرفته است.

مشخص است که شفالی ورما، علی‌رغم فرم «دم گرم، ضربه سرد»، به جمع یازده تیم بازخواهد گشت و انتظار می‌رود که سرعت اینینگ‌ها را افزایش دهد، کاری که یاستیکا باتیا در بازی قبلی موفق به انجام آن نشد.

ضربه‌زنان هندی در آخرین بازی مقابل وایت فرنز، توپ‌های غیرقابل توضیح 162 نقطه‌ای، معادل 27 اور را به نمایش گذاشتند و بازی به همان خوبی تمام شد که آنها تنها 50 گل از 20 اور اول به ثمر رساندند.

رامش پاوار سرمربی تیم در آستانه بازی مقابل بازیکنانی چون استافانی تیلور، دیندرا داتین و آنیسا محمد بسیار رک و صریح بود و از نمایش تیم انتقاد کرد.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد زنان هند در مقابل زنان هند غربی بدانید:

مسابقه جام جهانی زنان ICC 2022 بین زنان هند و زنان هند غربی چه زمانی و چه ساعتی آغاز می شود؟

بازی ICC زنان در جام جهانی 2022 بین زنان هند و هند وست زنان در تاریخ 12 مارس (شنبه) ساعت 06:30 صبح IST برگزار می شود.

مسابقه ICC زنان در جام جهانی 2022 بین زنان هند و زنان هند غربی کجا برگزار می شود؟

مسابقه ICC زنان در جام جهانی 2022 بین زنان هند و زنان هند وست در سدون پارک، همیلتون برگزار خواهد شد.

کدام کانال مسابقه جام جهانی زنان ICC 2022 را بین زنان هند و زنان هند غربی در هند پخش خواهد کرد؟

مسابقه ICC زنان در جام جهانی 2022 بین زنان هند و زنان هند غربی از شبکه استار اسپورت در هند پخش خواهد شد.

چگونه پخش زنده مسابقه جام جهانی زنان ICC 2022 بین زنان هند و زنان هند غربی در هند را تماشا کنیم؟

مسابقه ICC زنان در جام جهانی 2022 بین زنان هند و زنان هند غربی به صورت زنده در برنامه و وب سایت دیزنی + Hotstar پخش می شود.

جوخه ها:

زنان هند: میتالی راج (کاپیتان)، هارمن پریت کائور (نایب کاپیتان)، اسمریتی ماندانا، شافالی ورما، یاستیکا باتیا، دیپتی شارما، ریچا گوش (دارنده ویکت)، اسنه رانا، جولان گوسوامی، پوجا واستراکار، مگنا سینگ، رنوکا سینگ تاکور، تانیا باتیا (دارنده ویکت)، راجشواری گایاکواد، پونام یاداو.

زنان هند غربی: استفانی تیلور (کاپیتان)، آنیسا محمد، عالیه آلین، راشادا ویلیامز، ملت چدن، شیمین کمبل، چینل هنری، دینرا داتین، هیلی متیوز، شنتا گریموند، کیشیا نایت، کیشونا نایت، کیانا جوزف، شامیلیا کان سلمان.

دارای ورودی PTI



[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما