کریستیانو رونالدو اولین گل سال 2022 را به ثمر رساند که منچستریونایتد در بازی رفت لیگ برتر برایتون را شکست داد

[ad_1]

کریستیانو رونالدو با شکست 2-0 مقابل برایتون و هوو آلبیون که روز سه‌شنبه (16 فوریه) به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر صعود کرد، گل اول منچستریونایتد را شکست و به گل رسید. رونالدو که از ماه دسامبر بدون گلزنی بود و در برخی از بازی‌های اخیر توسط رالف رانگنیک، سرمربی موقت روی نیمکت سقوط کرد، پنج دقیقه بعد از نیمه تمام با بازی اسکات مک‌تومینای با یک پایان عالی به منتقدان خود پاسخ داد.

برایتون قبل از نیمه اول تیم بهتری بود و یونایتد دوباره از هم گسیخته و بدون جرقه به نظر می رسید. اما امید آنها برای پاسخ پس از عقب افتادن زمانی که لوئیس دانک پس از خطا روی آنتونی الانگا اخراج شد، از بین رفت و کارت زرد اولیه به قرمز ارتقا یافت.

حتی در آن زمان یونایتد متقاعدکننده نبود و جاکوب مدر از برایتون، قبل از اینکه دنی ولبک، مهاجم سابق یونایتد روی یک فرصت دیرهنگام ضربه سر بزند، تلاش خود را در مقابل تیر افقی به پایان رساند. برونو فرناندز با یک گل انفرادی خوب در وقت های تلف شده ظاهری جذاب به خط امتیاز داد و یونایتد با 43 امتیاز از 25 بازی بالاتر از وستهم یونایتد به رده چهارم رسید.

تماشای 45 دقیقه ابتدایی برای هواداران یونایتد سخت بود و برایتون ظاهری زیباتر داشت. اما اگر یک سیو پر سر و صدا توسط داوید دخیا برای رد ضربه سر مودر، بوق زدن در نیمه بلندتر بود.

رونالدو اما پس از استراحت، حال و هوای خود را تغییر داد. او 6 بازی را بدون گل پشت سر گذاشته بود که خشک ترین دوران او در سطح باشگاهی از زمان 7 بازی بدون گلزنی بین دسامبر 2008 تا ژانویه 2009 بود.

حتی برخی معتقدند که دومین دوره او در یونایتد به پایان رسیده بود اما گل او مقابل برایتون رونالدو قدیمی بود. زمانی که برایتون مالکیت توپ را از دست داد و مک تومینای به رونالدو غذا داد، او از سه مدافع دور شد و با حداقل ضربه به عقب، ضربه ای را از مقابل رابرت سانچز، دروازه بان برایتون کوبید.

گل کریستیانو رونالدو به برایتون را اینجا ببینید…

رنگنیک گفت: یک گل شگفت انگیز. نه تنها یک گل مهم، بلکه یک گل شگفت‌انگیز و من فکر می‌کنم در مجموع عملکرد خوبی از سوی کریستیانو بود. با انرژی، او همیشه در تلاش بود تا به هم تیمی‌هایش کمک کند و فکر می‌کنم در هفته‌های گذشته قطعا بهترین عملکرد او و یک گل بسیار بسیار مهم برای ما بود.»

برایتون بلافاصله بعد از آن دوباره به دردسر افتاد و سعی کرد از عقب بازی کند و دانک خیلی معمولی بود و توپ را به الانگا از دست داد و او سپس او را به عقب کشید. علیرغم اینکه برایتون 10 نفره شده بود، برایتون همچنان مشکلاتی را برای یونایتد ایجاد می کرد و زمانی که فرناندز از خط نیمه جدا شد و سانچز را قبل از زدن یک گل خوب به زمین نشست، برای میزبان بسیار آرامش بخش بود.

این تنها دومین شکست خارج از خانه برایتون در لیگ فصل برایتون در رده نهم بود و گراهام پاتر، سرمربی، تنها توانست از کیفیت رونالدو شگفت زده شود. او گفت: “مجازات یک بازیکن درجه یک در کلاس جهانی.” کریستیانو رونالدو فوق العاده و در سطح جهانی است. هیچ چیز دیگری برای گفتن با آن وجود ندارد.»

(با ورودی رویترز)



[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما