دروس برتر هفت در مورد ریپورتاژ برای یادگیری قبل از رسیدن به 30

درست است که ریپورتاژ آگهی یک قاعده خاص دارد، اما به این دلیل نیست که شما مانند یک مقاله دانشگاهی بخواهید متن رپرتاژ آگهی خود را بنویسید. با ذکر یک مثال ساده میخواهیم به معنا و مفهوم واقعی ریپورتاژ آگهی پی ببریم ، فرض را بر این بگیرید که فردی معتمد و با اعتبار در شهر شما زندگی می کند و همه مردم اورا می شناسند ، شخصی جدید وارد شهر می شود ، کسی او را نمی شناسد ، پس طبیعتا هیچ اعتماد و داد و ستدی با اون انجام نمی شود ، حال آن شخص که نزد شما و مردم اعتبار بالایی داشته همان فرد جدید را به شما معرفی می کند و اورا مورد تایید خود قرار می دهد ، حال: همه مردم دیدشان نسبت به فرد تازه وارد عوض شده و اعتماد بیشتری به آن شخص پیدا می کنند چون کسی آن را معرفی کرده که از اعتبار بالایی برخوردار بوده است . اگر متن ریپورتاژ با توجه به موارد ذکر کرده انتشار پیدا کند میتواند نتیجه خوبی را برای تبلیغات رقم بزند.

باشد. با توجه به گستردگی آن یک فرصت ایده آل برای شما است تا بتوانید آگهی خود را به دیگران برسانید و این سبب خواهد شد که بازدید از تبلیغات شما بیشتر شود و در نتیجه شما به هدف یا اهداف مورد نظر خود می رسید. اعتماد مهمترین گزینه برای خرید آنلاین است. مزیت مهم رپورتاژ برای سایت این است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند و با توجه به اهدافی که دارند از روش های رپورتاژ آگهی برای رسیدن به آن بهره ببرند. این ایتم را با عدد نشان میدهند که بین صفر تا صد متغیر است. بنابراین زمانی که رتبه الکسا سایت بهتر است، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است. دامین اتوریتی نیز معیار رتبه بندی وب سایت ها بر اساس اعتبار و قدرت آن ها از صفر تا صد است. در واقع افراد گاهی اوقات فکر می کنند که اگر هزینه رپورتاژ آگهی یک رسانه گران تر باشد، آن رسانه کمک بیشتری به رشد سایت می کند؛ در حالی که فاکتورهای زیادی در قیمت گذاری رسانه ها تاثیرگذار هستند. ریپورتاژ آگهی همان شخص معروف است در واقع به وب سایت هایی که مخاطبان زیادی آن را دنبال می کنند و نزد مردم و همچنین موتور های جستجو همچون گوگل دارای اعتبار بالایی هستند چنانچه محتوای شما درون این وب سایت ها منتشر شود ، وب سایت تازه تاسیس شما را در میان میلیون ها وب سایت دیگر متمایز می کند و اعتماد کاربران را به خود جلب می کند.

اگر قصد افزایش رتبه وبسایت خود را دارید و قصد دارید از طریق ریپورتاژ آگهی اینکار را انجام دهید بهتر است در وبسایت هایی قوی ریپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید چون اینگونه وبسایت ها از کیفیت و نظم بهتری برخوردار هستند و گوگل به اینگونه وبسایت ها اهمیت بیشتری خواهد داد نسبت به وبسایتی که در گوگل جایگاهی ندارد. به عنوان مثال مرتبط بودن کسب و کارتان با آن رسانه، دامین اتوریتی، کیفیت محتوا و… استفاده از عکس ها و فیلم های اختصاصی به همراه محتوای با کیفیت توصیه می شود. اگر شما در صفحه اول یا دوم گوگل قرار ندارید به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که از این نوع لینک سازی استفاده کنید. سن دامنه: که هر چه بیشتر باشد بهتر است. بهتر است آگهی تان را در سایت های پر بازدید مثل سایت های خبری، سایت های مرتبط با موضوع تان یا سایت های با سئو مناسب ارائه دهید. باید از عنوان مناسب برای ریپورتاژ آگهی استفاده نمایید . برای مثال هرگز متن ریپورتاژ آگهی خود را از دیگر تبلیغات آگهی کپی نکنید.

در تلویزیون، این تبلیغات بهصورت آگهی نمایش داده میشود. ولی اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ کسب و کار شما، سایت هایی با همان عناوین و یا موضوعاتی نزدیک به آن وجود دارد، بهتر و مناسب تر است که رپورتاژ آگهی را از آن سایت هایی خریداری کنید. در این صورت پیدا کردن سایتی که هم موضوع با سایت شما باشد و نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را نیز داشته باشد، دشوار است. همانطور که می دانید ریپورتاژ یکی از زیر شاخه های مهم در حوزه روابط عمومی می باشد هدف از ریپورتاژ آگهی ، آگاهی از برند و کسب اعتبار برای وب سایت می باشد چرا که محتوای یونیک شما برای وب سایت های خبری یا وب سایت های مرتبط و دارای اعتبار از سمت گوگل انتشار می شود و مادام العمر در وب سایت خبری قرار خواهد داشت که همین امر در بلند مدت تثیر بسزایی در کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما