اعمال جوانی و گل سرخ سیزدهم رجب + اعمال ایام سفید و تبلیغ ام داود

[ad_1]

فرار کن ماه رجب در نقش ماههای بیسیار پرفیلت است تا آنگا که آن را “ماه خدا” میمند. گلاب بر آنها ماه رجب مصادف با ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و اولین گل سرخ ها به عنوان ایام سفیدان می افزاید. در گل سرخ با نابر معروف پس از آن که سال فیل نامیده شد با سعادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام در میان کعبه اعظم متولد شد. که واقعیت شدت وضعیت است. منند بسیاری از روضه‌ای مکدس در نظر گل سرخ از آثار مستحبی است که شدت آن را به عنوان مناسبت فرا راسیدین گلاب 13 رجب از سوی برخی به عنوان اعمال مستحبی به شدت رای ذکر کرده است. گل سرخ، نشان مکنم.

اعمال سیزدهم رجب

عده ای خواهند بود که نماز ماه رجب خواندند آیا نماز مستحب ست را زانو می زنی از این حرّه که بعد از حمد سوره حی یاسین مبارکه و توحید خواهشاد رکوع کردی عکس کجا گرفتی.

اثر رز سیزدهم رجب

رجب روز پس از گرفتن شدت آست و آگره کیسی، ابتدا آنها را به عنوان ایام البیض و ثواب بسیاری بری روزا در رز و دو رز افزایش می دهد تا آثار ام داوود، را دردیف، بائد در رز، را روزا بگرد تولید کند. . آثار ام داوود به مثابه عبادات من است که در ماه رجب در ایام البید (روضای سیزدهم تا پانزدهم) اثر جا اورده میچود. آثار رع امام صادق علیه السلام از ام داوود، مادر رضایاش، منظور آزادی فرزند یا داود آموزش داده است کجاست؟

به نظر او جا اوردن، آثار ام داوود، بید رزا بهیرید، چهاردهم و پانزدهم ماه رجب را رزا بجرید. فضاها، دار، گلاب، بنزدهم، حج، غسل کنيد، نماز ظهر و عصر را جاي اوريد. ص به عنوان پایان نماز رو با بوسه کجاست سوره ها را کنید خواندم: «سد بر سوره حمد، صد بر سوره اخلاص، این بار آیه الکرسی است، یک بر حریک از سوره های انام، بنی اسرائیل، غار. و لقمان و یساف و یاسین دخان و فتح و وقیعه و مالک و قلم و شسقا و سوره ح بعد از آخرین قرآن نزد من آمد. آخرین بلاغت آن، بایستد، و ادعای گشایش، ای هامان، ادعای ام داوود، را بخوانید.

وکالت از ام داوود

من ایمان دارم که خداوند معبودی ندارد جز حیات جلال و رحمت رحمت و رحمت رحمان من بر نامه و بر شاهد هستم خدایا شکرت برای تقدیس و برای تو جشن گرفتن است و تکبیر برای توست و آنچه دیده می‌شود برای توست و آنچه دیده نمی‌شود برای توست و آنچه بر فراز آسمان‌هاست برای توست.

و برای مال و زمین سفلی و اول و اول و اول و اول و برای آنچه راضی به حمد و ستایش است حمد و سپاس خدا را بر دشمنانت خدایا بر تو باد.

و بر شرف قاشق غذاخوری و بر لوح و برای نویسندگان کاتب و برای ملائکه جنان و سیف الجنان و سالم و مرگ مرگ و کارگزاران جلال و کارگزاران. جلال و کارگزاران، خدایا به پدرمان آدم دعا کن. پالایشگاه چربی های ترجیحی از حصیرنت بین دکان های اورشلیم خدایا رحمت کن حبیل، شث، فالسی، نوح، هود، صالح، نبه و اسحاق، اسحاق، اسحاق، جی.
و شویب، ایوب، موسی، هارون، توش، میاشا، الخادر، یونس، اس، الیاس، الوسا، وای، طالوت، داوود، سلمان، زکریا، ذاکریه، زکریا، صحیه، گنج، متی، اریما، حیات، دانیا و آسیاس و شمعون و گرگیس و پارتها و پیروان و پیروان و خالد و حنجسه و لقمان خداوندا بر محمد و آل محمد و رحمت محمد و آل محمد و باراک بر محمد و آل محمد درود و رحمت باد. [وَ تَرَحَّمْتَ]و بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت دادی که ستوده و جلالی هستی.

خدایا به جانشینی و پیاده روی و سیاحت و غلام و مخلص و الزهد و اهل جد و کوشش برکت ده و بر محمد و اهل بیتش به بهترین صلوات و اهل نماز و روح و جسمش حکم کن. اهل کرامت از انبیا و رسولان به سخاوت شما به سخاوت شما به سخاوت شما به رحمت شما به شما

و با اهل اطاعت از تو شیوه ای از تجارب یک تمرین، ستوده، ای سبحان، اقامه کننده، تنظیم کننده، شهید، محسن، کریم، بخشنده، مهربان، قاب یا قاب.

برآمده از رهبرى است كه ذكر مى شود و به نحوى كه توانا خطا است، ايستاده اى جاودان، اى دانا، اى دانا، اى سخاوت، اى عادل، اى عادل، اى مسافر، عدل، جداكننده. ، دیان جان یاان

ای شنوا، ای متعال، ای نیکو، ای یاور [مُغَیِّرُ]ای ناشر، ای بخشنده، ای پیر، ای تسهیل گر، ای تسهیل گر، ای قاتل، ای احیاگر، بخشنده، ای رازق، ای توانا. [مُقَدِّرُ]از بزرگی یک اشتباه ناشی می شود اندازه گیری و مقادیر ابزار آسان راه رفتن است که از آن به شرح زیر است که فرستنده ناوبری مورد هزارتو است.

حساب و فاعل بودن خوب است و آل محمّد و رحمت بر محمد و آل محمد و درود فرست بر محمد و آل محمّد همان گونه که درود و برکت دادی. [تَرَحَّمْتَ]بر مرجع او و همه اهمیت من خیر یا رحمان و رحیم و تشدید فقر و محدودیت و موحد و جمع بین شماست.

شما را دعوت می کنم برای تشخیص ضرر بدبختان، مشهورترین ساکنان پرندگان دیرینه، مقر شاهکار او پروردگارش دعا کنید. [نَفْسُهُ]و او و محبت و عظمت او را رد کرد.احساسات بزرگ و به خاطر پیامبرت محمد و آل و سلام او ای که به آدم چیزی عطا کرد.

و برای نشان دادن إساعیل، إسحاق و إسحاق و پاسخی بر بروشور و استراحت بعد از بلا، بعد از بلا، مادر موسی [عَنْ وَالِدَتِهِ]از شما می خواهم که به محمد و آل محمد برسید و گناهان را ببخشید و عذابی درست کنید و مطمئن باشید که می توانید رضایت خود را جلب کنید.

تو هر دری را به روی من باز می کنی، هر سختی را نرم می کنی، هر سختی را آسان می کنی و هر سخنی را خاموش می کنی. [عَنِّی]هر دشمنی دشمن و دشمن است و از هر ناعادلانه ای جلوگیری می کند و برای هر مانعی کافی است و برای هر مانعی کافی است و سعی می کند بین من و بین اطاعت و معاشرت فرق بگذارد. می خواهی، چگونه می خواهی نیازهای من را برآورده کنی؟
سپس بر زمین سجده کنید و دو طرف رخسار خود را بر خاک بزارید و باگوید:
خدایا برای تو سجده کردم و به تو ایمان آوردم، پس به مصیبت من رحم کن و روزی ام ده و کوشش و دعای من و مصیبت و فقرم را.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما