اولین فرهنگ بوشرا وساطت شهاب سینگ را در نقش میان ریفت فاش کرد!

[ad_1]

فرارو- Bish As 1500 Sal Pech هوپول (ای فرهنگ هوبل) که در سراسیر، مشرق ایالات متحده امروزی، گشتره، یفت بود. به هر حال در این مورد شکی نیست و شاهد آن هم انفجار کیهانی و شهاب سینگ میتواند جدیترین است.

به گازرش فرارو فرستاده هوپول (کاه فرهنگ هیپول نیس نامیده مشید) جانشاه تمدن باستانیا پومیان امیریکی پومیان کریتوف کرستف جشن توضیحات میکند کاه در ساکونتگاههاه کنار رودخهی کن رودخاهی کنر رودخاهی کن رودخاهی کن رودخهی کنن رودخاها قبل از ایست رود0-Rodkhahi Kenn Rodkh0 PS Mildph. Sant Hopol y Farhang، دانشگاه وحید نبود، بالکا، که گروهی از پراکاندا است که با یک bod keh جمع می‌شوید، و واسطه یک شبکه مشترک با مسیر تجاری بالا است که در آن بسیار به بودند متصل هستند. فرهنگ کجاست، دیر گستردهرین هاد خود، شمال ساحل دریاچه، انتاریو، تا رودخانه، تپه هندی کریستال، فلوریدا، امروزی، دشت جاری.

اولین فرهنگ بوشرا وساطت شهاب سینگ را در نقش میان ریفت فاش کرد!

مرزهای سال حدود 500 بعد از میلاد است که عظمت فرهنگ و ناپدیده شید آنجاست و کالا و سخت و ساز و حتی تولید مصنوعات هانری دیده نیست. کجاست نبادید، فرهنگ هوبل همواره، مامایی بود که، سیاری از دانشمندان، در تلاش برای هاله ان، او را در زمان گشهتند پرسیدند. تغییر دلایل افزایش ثروت و نتیجه یافتن رقابات میان سکوت گاه ها، تغییرات ماه اوت و هاوایی به عنوان محرک حیوانات مهاجر، ازدحام و حتی زائرانی مانند تجارت شوارزی بجائی، به عنوان جمله ای از فرضیه فرضیه هائی براه دادار قاداء آها، قطعاً نباد شادن را با برهان پرسند کجاست. مسیری جدید از نظر تحقیق باز شداح. کاوش بقایای انفجار یک دنبالدار در نازدکی زمین.

محققی که در 11 جاهای مختلف پسناشناسی هوپل که سه یاالت متفاوت قار در درد، دیر حفار خود غزل های غیر معمولی ایریدیوم و پلاتین را پدا کورهان و که نشانه های از از تهبه. دکتر همین حال شما زغال کار دارید ودیعه ودیعه هست به خاطر همین دوره شاد گرمای زیاد است. فرضیه اینکه بقایای شما در کجای شهر در دار باقی مانده است، اگر عبور کنید، می توانید مساجد هوپ اوهایو را بچرخانید.

اولین فرهنگ بوشرا وساطت شهاب سینگ را در نقش میان ریفت فاش کرد!

شواهیدی که نشان میداد مردم تاخایی شهابسنگ را جمائوری کردا و آنها را در سنگها و ماشینهای خود گنجندند، همراه با اشارتی به عنوان فاجعه فولکلور محلی، نشان میداد روددادهان قطعاً چنین است، این یک تحول مهم در یک دارایی اجتماعی است، مانند یک حرامزاده کرد البته حکم هنوز سارنگای نز متوان نظر او بابا است; در نازدیکی مرکز دهستان برش شهابسنگ متصل به آن دوران وجود در که به صورت تو دینبالادراست و بح. کار زمینی میلفورد MyGuind. برخی دانشمندان پاور درند که کجاست ساختمان یدبد کجاست در سیار هلنک غلاف که بازمنگان در فرهنگ باربا کرندند. الوا بر این، در میان برخی کابلی امروزی ک بسیاری انها را نوادگان فرهنگ هوبل میدانند، هنوز در مرد ی رویداد تراژدی بار در میان کابل پچن سحاب میچود.

کنت تانکرسلی، اینسان شاناس دانشگاه، سینسیناتی، اوهایو، میگوید: «میامیها در نقش مار شاخدار میگویند که در آسمان پرواز کرد و سینگها را پیش از سقوط به رودخانه توسط روی زمین اندخت. یک واقعیت موقتی است، شمع دنبلداری، را می بینید که در هوا میگزرد، شبیه یک مار بزرگ با نمای میرصاد. شونیه باشد مثل «پالینگ آسمانی» میکند که قدرت خرابکاری جانجلها را دشت و دستانهای کابلی به درباره روزی اس که خورشید از آسمان به دو زمان سقوط میکیند آمد. همما در داستانهای بومیان، ریشاهای بیسیار کهنی درد که نشان میداد در گزدشتهای دور قرارداد هلناک در مردمان را نبود کردا است.

توسط دو محقق، ریزشهابسینگهای که در چنین رویداد های باقی میمانند میتوانند همچون، پس از نظر انگشت از آنچه از همراه دشته باشند آموخته ایم. Tankersli Megweed: “Roydadhai kehani manand syarakha and blasta hai denbaldar مقدار عنصر کامیاب را با نام پلاتین را بیجا میگذراند افزایش داد. مسئله در س که پلاتین در فورانهای آچوشنی نز رک مدهد; بنابرین چه دلیل دنبال عنصر کامیاب دیگری هستیم که در رویدادهای گیرزمینی منند محل برخورد شهاب سینگ یافت میچود و چه ایریدیم و پلاتین پدا کردم پاشیده شود. زمان به عنوان یک تکنیک، به عنوان یک عبارت، میکروسکوپ الکترونیکی، روبشی، و طیف انرژی سینجی پراکاندا کجاست، به نظر شانسایی، عناصر موجود در یک مسیر رسوبی، مانند مجموعه اوری کارند، استفاده از کارند. بقایای قطعات شهاب سینگ در نسبت به مکان و زمان خود دارای فاز غیرعادی فرهنگ هوبوله با خودروی انباشته شده است.

اولین فرهنگ بوشرا وساطت شهاب سینگ را در نقش میان ریفت فاش کرد!

حمزمان، تاریخ مصالح گازری نیز با استیفه چون روشهای کربن 14 و سون سانجی گونه شیناسی، انجم شاد. محققین تخمین میزنند که عین رویداد را بین سالهای 252 و 383 ص از تولد قرارداد افتاء خیابان. پیشینیان تاریخی نسان میداد ک 69 دنبله در در هامان، یک دوره زمانی، ثابت شده سخت و پایان. مطالعه جدید تفاوت میانی کجاست، انفجار میتوند آچه کجاست، که 9200 مایل مربع مساحت دارد (تا 23828 کیلومتر مربع) به Find Canada مراجعه کنید.

یک حالت جاری و قرائت و برنامه ریزه است که شدت آن توسط باهتری منبع چونگی پشتیبانی می شود. در عنوان یک مثال، چشم انداز گیا شاناسی آن زمان را میتوان راه تماشای دقیق گردهایی است، تا زمانی که برای تفکیک کانسارها و تحلیل کردی مفید باشد. در هر حال دانشمندان با مایکانند که هنوز سئوالات زیادى و جود درد که بیپاسخ ماندند، زیره نگاه کاردان تا تاریخ 1500 سلح چندن آسان آشیانه اطاعت کرد. یک زمان خاص و یک دوره زمانی خاص و وجود دار وجود دارد. دوید لنتز، دیرینه، محقق دانمارکی، سینسیناتی مگوید: «به نظر اینکه، دانیم، دقیق تر، با شما موافقم. اما یقیناً در ناهیه سیر و کار دریم که با گرمایا زیادى که برای مردم، آن منطقه فاجعه بار باد با شدت آن مواجه است.» ذکر نتایج این نشریه ضروری است گزارش های علمی گسترش یافته است.

منبع: Sciencealert

مترجم: مصطفی جرفی فرو

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما