بانک دولتی هند با آکادمی NSE برای راه اندازی پنج دوره آنلاین شریک می شود

[ad_1]

دهلی نو: بانک دولتی هند (SBI) همکاری با آکادمی NSE را برای راه اندازی پنج دوره آنلاین که سواد مالی را به عنوان یک مهارت ضروری زندگی ترویج می کند، اعلام کرده است.

SBI گفت که فراگیران می توانند برای پنج MOOC افتتاحیه SBI در پلت فرم NSE Knowledge Hub به عنوان بخشی از این انجمن استراتژیک ثبت نام کنند.

“دوره هایی که توسط SBI برگزار می شود ترکیب خوبی از جنبه های تئوری و عملیاتی است که به فراگیران این امکان را می دهد تا درک عمیق تری از اصول بانکداری، انطباق، هنجارهای وام دهی و بسیاری از موضوعات دیگر داشته باشند. این دوره ها توسط بانکداران عملی طراحی و توسعه یافته اند. برخورداری از تجربه غنی و مدارک تحصیلی عالی. دوره ها به طور مناسب با مطالعات موردی و سناریوهای واقعی غنی شده اند، بنابراین یادگیری تجربی را برای متخصصان و فراگیران شاغل ارائه می دهند.”

پنج دوره زیر با هدف ارائه درک از جنبه های مختلف متخصصان بانکی به بانکداری، دانشجویان و سایر فراگیران ارائه می شود.

1) “مبانی بانکی” دانش اساسی بانکداری را فراهم می کند.

2) “وام MSME به طور خلاصه” به ویژه برای کارآفرینان SME، متخصصان بانکی طراحی شده است و همچنین مورد علاقه دانشجویان خواهد بود.

3) “سیستم پرداخت الکترونیکی در هند” اطلاعات اولیه در مورد سیستم های پرداخت الکترونیکی و دیجیتال را ارائه می دهد.

4) دوره “هنجارهای وام دهی بخش اولویت” بینش هایی را در مورد اهمیت وام دهی بخش اولویت دار و دستورالعمل ها ارائه می دهد.

5) دوره “NRI Business & Compliance” دانش آموزان را با آگاهی از قوانین و مقررات حاکم بر تجارت و انطباق NRI توانمند می کند.

ثبت نام دوره ها هم اکنون باز است. طول دوره از 3 تا 6 هفته متغیر است و انتظار می رود فراگیران هر هفته 2 تا 3 ساعت در این دوره صرف کنند.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما