رمان من دگر ذن کرمانشاهی را می کشد به واسطه همسرش

[ad_1]

30 بهمن خبر کشت شادان ذن کرمانشاهی واسطه همسرش با دس و تبار پخش شد. ذرات جدادی در میانجیگری برونند لطفا.

به گزرش اعتماد، فرزاد پورزاری، رئیس پایگاه اطلاع رسانی ایران، کاردان اجتماعی، فرمندی انتظامی کرمانشاه، رسانه کردی، که در 30 بهمن مردی با، بررسی توسط مدیریت پلیس کرمانشاه در داخل معرفتی خود به پیلیس خلفیس خنداز بهدال غزل.

فقط ظواهر جایی که مرد 47 پرسید درباره همسرش کشته شد، خواهش می کنم خیانت کرد جواب یک کرد کجاست و با بدنی که در خون زنی را غرق کرد در مقابل طناب کشی طرف سر ماورد مجروح کردن بدن سوخت قرافه بود. . دلیل مرگ یک اعتراف کرد و شواهد اختلافات من، مانند همسرم داشهم یا قتل رسندم کجاست؟ جنازه ای به دست خانوادا کشته شد یا دگرگونی داده شاد و قاتل نیز پرای آیدامه تحقیقات و روشن شادان دلایل اصلی که در آنجا کشته شد انتخاب ماموران اداره آقاهی کرمانشاه قعراف گرافت.

با توجه به اعترافات یک قاتل و شواهد موجود و نمونه گیری قانونی از طریق ابزاری برای بسیج جسد من کشته شد.

دار آدام نز پرادر محکوم به اعدام 35 صالح کرمانشاهی آنها دار هستند آنجا که کردی استکه بردرام 22 سالی میشدکا با همسارش دو کاردا بود و پول آنها حکم خانا یا بهودروهام است. او حتی با یا به عنوان یک کرد، حقوق مجموعه کانادایی را به دانشگاه و کارگاهش دریافت کرد. تا مرگ 150 میلیون تومانی راک چندی پیش دریفت کردی پادکست اکانت همسروش ارض کرد با پل باج خان دگر. بردروم عاشق همسرش باد و همیش میگفت بینهایت دوش درد است و دغدغه اش این است که راز رابطه اش با او یا انجم میداد کجاست.

بردروم، قبل، شرکت کارناز هرسین کار میکرد، شرکت وقی، شاد فروشگاه، تامین یدکی زد. جفت شدن بردروم با همسرچ 2 پسر 19 و 14 سالا است. مدت آن پاد که همسر برادرم با برادرم سیر نازگری گدشهث پاد و برها به خاطر برادر برادر و برادرزاده حیم پادرمیانی کردا و آنها را آشتی داده بودوم است. حتی باری با برادروم را ذن خاطر صدا زد و فرزاننده را کردم نامیدند.

یکبار کشته شد، هامارا، با-پرسانچ، پرادرم را، منبع کتک زدن و فحش دادن، تصمیم داد باهتوری که گش باغشدات اسیب دیده بود، اما اگر هم منع شوند، به گفته خود منع می شوند. مثل یک رویا است، قلع و قمع است، قتل موقت است، یا کشته شده‌ای، زیر پا گذاشته‌ای، پاهایم پراکنده شده، و دو ساعت است، بعد از 6 غروب، از جست و جوی کرد و نفرین کرد کوتاه کوتاه نعمد و داز م نمچ کاردا بودوم بیرون بروم.

رز زن 15 میلیون تومن طلا بریش خاردا بود واز یا خوستا می خواست بهش بگه را تمام کیند و 2 هفتاح قبل از اینکه بلند بشه ژن همه خانواده همسراش را خان شان داوت کردا و برایش کادو گروفته بوده بوده غز تحقیق و جدل بیان بدید.

رز تصادف است، نیز، با وسیله ای، با راز زمزمه، ضربه ای، کاری داری و ممکن است نتوانی. ساعت 10 صبح، خواهر خانم برادروم، به سوی شادیم، که چا، موافقت می کند اگر هدیه باشد، خار، شدا، و بهشید نارهت شادیم.

با گازرش، ایران برادر، به کشتن همچینین، دربارا، ذن، برادرش، کارمند دادگیستری، بوده، و برادرش، کارگر، کارگردانی، یک فروشگاه، عنوان کردها، به همین نام، که در آن، خیابان دروگ، خانه، محکوم شد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما