بررسی تخصصی مزایا و معایب دیزل ژنراتور پیش از خرید مشکلات احتمالی

همان طور که می دانید موتور دیزل ژنراتور با استفاده از سیستم های خنک کننده هوا خنک و مایع خنک به کار خود ادامه می دهد. موتورهایی که سیستم مایع خنک کننده در آن ها تعبیه شده است نسبت به موتورهای دیگر استحکام بیشتری  دارند.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

حتما نام دیزل ژنراتور را شنیده‌اید و ممکن است برای استفاده در منازل شخصی، صنایع مختلف، سازمان‌ها و موارد دیگر، به دنبال خرید یک دیزل ژنراتور باشید.

دیزل ژنراتور در حالت جزیره ای یا مستقل

کارایی دیزل ژنراتور ایرانی با توجه به کیفیت قطعات موجود در این دستگاه، مورد تأیید قرار نمی‌گیرد.

دیزل ژنراتور

به دلیل عدم دسترسی  به برق، استفاده از ژنراتور در مکان های این چنینی بسیار ضروری است. در معادن با خرید و یا اجاره دیزل ژنراتور کوچکها برق مورد نیاز در عملیات استخراج و انرژی لازم برای تجهیزات سنگین مانند ماشین حفاری، تسمه نقاله و جرثقیل تأمین می شود. Diesel generator به علت مصرف سوخت فسیلی و فعالیت مکانیکی که دارند دارای سر و صدای زیادی هستند. چنانچه در محیط های مسکونی و اداری بخواهند قرار گیرند موجب آلودگی صوتی می شوند.

رشته مهندسی ماشین های ریلی معرفی گرایش ها،‌ حقوق و درآمد و بازار کار

اما در صورتی که دور موتور از میزان حداکثر افزایش پیدا کند مصرف سوخت مجدد بیشتر شده و در نتیجه توان موتور رو به کاهش میرود. نگه داشتن دمای موتور در حالت تعادل  بسیار مهم است و باعث می شود موتور دستگاه بتواند با حداکثر توان به کار خود ادامه دهد.

  • برای اینکه عملکرد بهتری از ژنراتور گازوئیلی ببینید، باید به آن رسیدگی کنید.
  • انجام مقایسه میان دیزل ژنراتورهایی که با گازوئیل کار می کنند و ژنراتورهای گازی، در جهت بررسی تفاوت های موجود در مصرف سوخت آن ها صورت می پذیرد.
  • بهترین راه حل استفاده از لود بانک است تا حداقل یک بار در سال دستگاه با توان ۱۰۰٪به مدت ۱ ساعت استفاده سود تا رسوبات ناشی از احتراق ناقص سوخته و از موتور خارج شوند.
  • با اطلاع از توان دیزل ژنراتور انتخابی، می‌توان مدل مناسبی را نسبت به برق موردنیاز تهیه کرد.

قیمت‌های پایین این محصول در مقابله با سطح کیفی بالای آن، ارزش خرید دستگاه را بالا برده است.

مزایای خرید دیزل ژنراتور

گاهی این امکان وجود دارد که به دلایل مختلفی در ساعاتی از شبانه روز با مشکل قطعی برق مواجه شویم. همچنین در مناطقی از کشور که دسترسی خوبی به برق شهری ندارند، تامین برق مصرفی کار سختی است.

دیزل ژنراتور

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما