توصیه اصلی برای استانداران

[ad_1]

ریس جمهور با مرجع با کتیبه و جایجه استاندر کشور، گیف: مسئولیت اصلی رسیدن به بلوغ 8 د.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی رز دوشنبه در نستی پا استانداران سراسیر کوشور، یافتن دگرگونی جدی در اداره کوشور به نفع عموم، افکار عمومی، بیانیه کردی و اعلامیه کردی: اول، مقدمه، جایی که حرکت کردی و کی حرکت کردی اولویت کجاست نیازه کجاست؟

ما این را تأیید می‌کنیم، «دولت مردمی قطعاً یک تحول قوی است و تحول مردم کشور کجاست؟ امروز با رویکرد و آقادم آدی نامیتوان مشکلات حل کردها و غلبه بر موانع و مشکلات پیش رو نیاز توسط دو حرکت جهادی درد.

سر مخاطب با بیان عینکه «ادهای نامخواهند اهداف کودتای اسلامی محقق چود» هدیه: کجاست دشمن استکه بیاد آن رأسا؟ تحول نگاه؟ کودتای کانادایی یا ایست کانادایی.

نمایش اصلی داش: امروز و ص از 40 از ثبات رژیم جمهوری اسلامی و ثبات رژیم جمهوری اسلامی و ثبات رژیم جمهوری اسلامی می پرسند و پاهای سرلوح بسیار قوی است.

وی با تصدیق طهارت امر کارگزاران و باخچای مختلف آگری کاشور بیاد حمرا و حمدل بشند تا در زندگی مردم تغییر محسوس چود اوزود: بالا استانی می بینی مقام آگری در مردان آش نشانده و. نظام یافتن هاماننگی بخشای اوا کناند متفاوت.

سر مخاطب با بیان انکه “مسئولیت اصلی انجام شد رشد 8 درسدی اقتصاد اولین بار در تصدی شما استانداران آست.” نمایشگاه دشت: امروز به لطف خدا هیمه بخشای کاشور با یکدگر هماهنگ و همراه. هوستاندین و بادردادازی غزنی به نحوی بهتر بحرا باقریم.

بیانیه اصلی کردستان: استان سراسیر کاشور جلسه ای از مقتنمی اسکیت که باید در اولویت قرار داد و نیاز را دا استبندی کنی و گفتوگو با وزرا و مقامات کشورهای مختلف، مشکلات رادین، رشید، ناهید و البته جدایی ایجاد کرد. ، ادامه موضوع شفاعت بین استان نیاز درد وجود دارد.

رئيس حضار برگزاري مستمر و برگزار كننده سراسري استان با وزرا و مقام آگري را دار است كه با شخصيت مفيد و مؤثر شرح و خاطرشان.

مخاطب رهبر آدما سخننش، تغییر رویکرد، ریاست من، در کشور، را، با، منطق، کرمید، از دیگر، انتظارات مهم، در مورد دولت، مردمی، کرد و گفت آدرس: نصب جدید و نصب ریاست آن مهم است. اما در نهایت تغییر رویکرد، ناحیه من، دستگاه، آگری، عهد، شماست، و بید، بید برای مشاوره او یک مسئولیت قانونی و قانونی است.

ایسی افزود: مردم به مدد حس و کنند نظام اداره و کوسور و کرامید مکان و احصاء با حرف و خشنمه یافتن نام و نامگذاری. نام مستعار بیلکه نیاز با پا و زحمت.

تاکید کرد بر مخاطب: قطعا نروهای بومی پچتر است که نقش اصلی را دارد. صورت بدن مرده، کشور، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم، مردم اردن و افرادی که در طراحی ها شرکت کردند. ، طرح ها، طرح ها، طرح ها و طرح ها.

آدامه داد اصلی: پیوسته و منظم با نروهای دلسوز، دق داغمند، نخبگان و حتی ده ها نخبکانی به صورت با دولت همراهی نادرند، دشت بشید و اساساً ارتباط مستمر با جریان نخبی، راعی گل.

رئيس حضار آدم به استانران توصيه كرد دكتر نشطهاي سرسري خود از مسئولين دستگاه ها چشمان من به كار اورند و مسائل مربوط به ربع عنان با تحقيق خواهش كردم. و برسی بیگزارد.

نوشتار اصلی: دکتر بخش، فرمان، به عنوان سُخنَش حر دو آقادم، دار حال پگیری و انجم آسست، کجاست قدرت دولت درد کیکی به عنوان محمترین جلوه های عدالت، تأسیس عدالت در پرداخت حوک و استاد دوستمزد.

ما در آدم، دوئل با كرونا و راسدگي با مردم را زنده، اولويت، امروز، خشور، پرچممرد، و پيدايش يك خط فاصله: يك سوال، يك مشكل، يك سوال، يك سوال، يك سوال، يك سوال یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال، یک سوال. منتظریم تا به وسط پای من انجم چود بخوانی و مشکل راز آستان محل خدمت خود آقااز کنید را حل و جدا کنی.

رئیس حضار یک اعلامیه کردی: «عزیز ناهید حق کارگری حتی به نظر تو رز با تأخیر پرداخت چود». در مورد دار آستانه عید ناصره دقیق دشته پشید حق حقوق بیجران راز سایت پرداخت چود.

بیان وی باعان دولت مردمی بنا درد یقیناً وفا به عهد و قول قوی است و کار به آن انجام می شود و وعده آنجاست رااء با مردم در میان بزارید. تا اعتماد، مردم، با قولی راستین، بودین، دولت داچار، در حین ذکر. کجاست دولت خود را، مقام میدان، که تلاشهای، دشمن، بری ناکارامد، نشان دادن، رژیم راعه، رژیم کرد و کرمیدی، رژیم جمهوری اسلامی، راس اثبات کانادا.

رئیس همچنین از استانداران خواست که با قچاق کالا و سامان دادن پازارچه های مرزی را به فرم ویجه پگیری کنند دوئل کند.

اوزود اصلی: جا، درد، از جهت مسؤولیت، از جهت سلوک، قانون اساسی آزادسازی، سواحل تلاش، کرندند سومیمان، قدردانی، و چه حکمی از تایید، یک رویه سریع و الزامی است. کجاست مشروطه زمین منتظری رادامین قوم الله فرم فوری و منقطع انجم دهد پس تاپیک قچاق کالا و سمندی پازارچای مرزی نیز با فوریت و قطع آن پگیری چود.

اصلی همچانین، دار، ابتدایی، سخنان خود، در عید تبرک، رسول گرمی، اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، نظر بزرگی فرستادم، چه برافرات.

مسئول حضار با بیان انکه درمیان دفاتر زیادی کا مدعی است که انسان از ر دشته و درند امام خمینی (ره) جان سالم به در برده است، اما علیرغم تمایل و اراده خود، انقلاب اسلامی است که جهان را برگرداند. تبدیل به یک رهبر کرد

پش به عنوان سخنان رئیس عموم و وزیر کوشور و سرشماری به عنوان استان نز با بیان دیدگاه ها و دیدگاه های خود پرداخت.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما