حداقل 6 HBCU پس از دریافت تهدید بمب گذاری کلاس ها را لغو یا تعطیل کردند

[ad_1]


تابلوی ورودی در نزدیکی دروازه اصلی دانشگاه هوارد در 25 اکتبر 2021 در واشنگتن دی سی

درو انگرر / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

سوئیچ شرح

درو انگرر / گتی ایماژ


تابلوی ورودی در نزدیکی دروازه اصلی دانشگاه هوارد در 25 اکتبر 2021 در واشنگتن دی سی

درو انگرر / گتی ایماژ

تعدادی از کالج‌ها و دانشگاه‌های سیاه‌پوست تاریخی یا HBCU در سراسر کشور تعطیل شدند و کلاس‌ها در روز دوشنبه پس از دریافت تهدید بمب‌گذاری لغو شدند. در اوایل بعدازظهر، اکثر آنها همه دستورات تعطیلی را صادر کرده و دستورات تعطیلی را لغو کرده بودند.

به گفته سخنگویان، بیانیه ها و پست های رسانه های اجتماعی، حداقل شش HBCU – دانشگاه ایالتی آلبانی، دانشگاه بتون کاکمن، دانشگاه ایالتی بوی، دانشگاه ایالتی دلاور، دانشگاه هاوارد، دانشگاه جنوبی و کالج A&M – تهدید شده اند.

مجری قانون فدرال نیز دخیل است. این دفتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اف‌بی‌آی از یک سری تهدیدات بمب‌گذاری در سراسر کشور آگاه است و ما با شرکای مجری قانون خود برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی کار می‌کنیم». مثل همیشه به مردم یادآوری می کنیم که در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مجریان قانون گزارش دهند.

به گفته سخنگوی دانشگاه، اداره پلیس متروپولیتن واشنگتن دی سی و اداره پلیس دانشگاه هاوارد در ساعت 6:22 صبح پس از تهدید بمب گذاری نزدیک به دو ساعت قبل، “مجوز کامل” را برای محوطه دانشگاه صادر کردند.

کارلوس هولمز، سخنگوی دانشگاه ایالتی دلاور، گفت که پلیس جستجوی خود را در کل محوطه دانشگاه تا اوایل بعد از ظهر به پایان رسانده و بمبی پیدا نکرده است.

دانشگاه بتون-کوکمن، دانشگاه جنوبی و کالج A&M همگی تعطیل هستند و ساوترن نیز کلاس ها را لغو کرده است. Python-Cockman بعداً بسته شدن خود را لغو کرد و ساترن همه چیز را منتشر کرد.

دانشگاه ایالتی آلبانی پردیس خود را تعطیل کرده و کلاس ها و فعالیت های خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخته است.

دانشگاه دولتی پسر او گفت که پردیس نیز تعطیل است، اما دانشجویان به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند و کارکنان به صورت مجازی کار خواهند کرد. او پناه خود را در جای خود بلند کرد اوایل بعد از ظهر.



[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما