خدمات مالیاتی در اصفهان آریا حساب زنده رود

متأسفانه در اغلب مواقع عدم اطلاع مدیران و کارفرمایان از نحوه ی انجام امور مالیاتی و تکالیف قانونی مانند بیمه و ارزش افزوده و یا عدم انجام این امور در موعد مقرر خسارات و مشکلات جبران ناپذیری را برای واحد اقتصادی ایجاد می کند . بعضی کارفرمایان در حین دریافت خدمات مالیاتی ترجیح می دهند که علاوه بر موضع موجود عامل کنترلی نیز داشته باشد و هدف دریافت خدمات مالیاتی با کیفیت است. در این مواقع مدیر عامل با استخدام یک شخص ثالث به صورت پاره وقت یا پروژه ای به بررسی و کنترل عملکرد فعلی و پیشین کادر مالی و مالیاتی می پردازد. این شخص می تواند مثلا به عنوان مشاور مدیر عامل یا حسابرس داخلی وارد شرکت یا مجموعه شود و به عنوان نماینده مدیریت یا هیئت مدیره بر روی امور مالی و مالیاتی نظارت کند.

مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم تقسیم می‌شوند که از مصرف‌کننده دریافت می‌شوند.مالیات بر درآمد،مالیات بر اجاره،مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر حقوق بیشترین پرداختی در شرکت‌ها و اشخاص حقیقی را دارند. امروزه رایان محاسبان، تیم گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید برای تمام خدمات مالی، حسابداری، مالیاتی، حسابرسی و غیره کسب و کار خود، با تیم رایان محاسبان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات حسابداری بر روی لینک کلیک کنید همکاری کنید. یعنی دیگر نیاز نیست برای خدمات مختلف خود، با شرکت‌های متفاوت قرارداد ببندید تا بتوانید تمام امور مالی و مالیاتی خود را مدیریت کنید. بلکه شرکت رایان محاسبان تمام این خدمات را به شما ارائه خواهد داد و می‌توانید از انجام درست آن اطمینان خاطر داشته باشید. پروسه پرداخت مالیات برای کسب و کارها دغدغه‌ای بزرگ شمرده می‌شود که مراحل پیچیده و سختی دارد.

قرارداد پشتیبانی چیست؟

ماده ۳۷ – مرکز موظف است اسناد مربوط به بندهای (ز)، (ژ)، (س) و (ش) ماده ۱ این آیین‌نامه را ظرف دو ماه پس از ابلاغ این آیین‌نامه تهیه و جهت تایید به کارگروه ارسال نماید. ماده ۲۲-  ارسال کلیه مراسلات و مکاتبات یا درخواست‌ها بین شرکت های معتمد و مرکز باید صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مکاتبات الکترونیکی صورت می پذیرد. ماده ۱۱- در صورتی که خدمات شرکت معتمد طبق شرایط پیش‌بینی شده در مجوز ارائه گردد، مجوز شرکت معتمد قبل از تاریخ اتمام اعتبار، برای سه سال تمدید می‌شود.

شرکت ها برای آنکه بتوانند از حق و حقوق مالیاتی خود دفاع کنند نیاز دارند از مشاوره های وکلای مالیاتی استفاده کنند. هر چند با وجود نرم افزارهای حسابداری انجام فرآیندهای مالی فرآینده ساده ­ای پیدا کرده، ولی هنوز هم از نقش نیروی انسانی حداقلی برای وارد کردن اطلاعات به سیستم‌ها نباید غافل شد. در کنار نرم افزارهای مناسب برای انجام حسابداری، نیاز به ارائه خدمات مالی توسط افراد خبره و کاربلد وجود دارد.

به عبارتی از دست مالیات نمی توان فرار کرد و بهتر است به جای فکر کردن به روش ها و مسیرهای بیهوده و بدون نتیجه، بهترین برخورد و تصمیم را در مورد کارهای مالیاتی داشته باشید. به همین خاطر دریافت خدمات مالیاتی را بی اهمیت ندانید و به عنوان یک هزینه جاری به آن نگاه نکنید. شما با دریافت خدمات مالیاتی در جهت انجام امور و تکالیف مالیاتی برای مجموعه خود سرمایه گذاری می کنید و طی مدت از خروج منابع تا حدی جلوگیری می کنید.

شرکت معتمد مکلف است به منظور کاهش تاثیر واقعه بر کسب و کار مودیان، اقدامات لازم را با هماهنگی قبلی مرکز جهت ارائه مجدد خدمات به نحو مطلوب، در کمترین زمان ممکن انجام و نتایج حاصله را به مرکز اعلام نمایند. اداره مالیات بر ارزش افزوده طبق فراخوان مشخصی مودیان مالیاتی را مشمول این قانون نموده است. مشکل بزرگ در سیستم ارزش فزوده زمانی بوجود می آید که تکالیف مهم آن از جمله اظهارنامه ۳ ماهه یا انجام نشود و یا انجام آن به تعویق بیفتد.

  • بلکه این عملکرد و تجربه سالیان متوالی یک شرکت حسابداری است که نام او را پر آوازه می کند و باعث شکل گیری باشگاه مشتریان برای آن شرکت می شود.
  • دقت کنید که دریافت هر گونه مالیات بر ارزش افزوده بدون داشتن این گواهینامه غیر قانونی است و متخلفان باید جریمه بپردازند.
  • شرکت های خدمات مالیاتی تمامی اموری که مربوط به مالیات یک شرکت است را انجام می‌دهند.
  • برون سپاری خدمات مالیاتی از راه‌های کم کردن هزینه‌های مربوطه و استفاده بهینه از زمان است.

کلیه مشاغل کوچک، متوسط، بزرگ، تولیدی، خدماتی و تجاری نیاز به خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی دارند و باید از حسابدار یا موسسات حسابداری کمک بگیرید تا بتوانند برای مدت طولانی در صنعت دوام بیاورند و طول عمر محصول و شرکت خود را افزایش دهند. حضور در هیأت های حل اختلاف مالیاتی که منجر به کاهش مالیات می شود یکی از خدمات شرکت های حسابداری مالیاتی می باشد. شرکت خدمات مالیاتی موسسه صالح اندیشان ماندگار، با داشتن نیروهای خبره، میتواند به شما در کاهش مالیات کمک کند. کلیه افرادی که به هر نحو شاغل هستند و حقوق و مزایا دریافت می کنند و بیمه تامین اجتماعی برای آنها در نظر گرفته می شود باید بخشی از حقوق خود را به عنوان مالیات حقوق به وزارت اقتصاد و دارایی واریز کنند. میزان مالیات حقوق متفاوت است و همه ساله طی بخشنامه هایی برای کارفرمایان کشور ارسال می شود و کارفرمایان موظفند این مالیات را از حقوق کارکنان خود کسر و به حساب وزارتخانه واریز کنند.

ارائه بهترین خدمات حسابداری مالیاتی وظیفه ماست!

شرکت رایان محاسبان در این 21 سال سابقه کاری، هیچ‌گونه نارضایتی در میان مشتریان خود نداشته است. به طوری که برخی از مشتریان این شرکت از همان ابتدای تاسیس، مشتری وفادار آن باقی مانده‌اند. این امر نشان دهنده این است که شرکت رایان محاسبان همواره در پی جلب رضایت مشتریان خود بوده و شما می‌توانید از خدمات آن‌ها مطمئن باشید. امور اقتصادی کسب و کارها مسئله‌ای بسیار حساس است و قطعا رضایت داشتن تمام مشتریان رایان محاسبان، بی‌دلیل نبوده است.

خدمات مالیاتی

به همین دلیل بهتر است از وکیل مالیاتی برای انجام خدمات مالیاتی خود کمک بگیرید. با استفاده از خدمات مالیاتی می­توانید این گزارش را به صورت بی نقص و با دقت و رعایت تمام جزئیات مورد نظر سازمان امور مالیاتی، تهیه و تنطیم نمایید. حتی با وجود نرم افزارهای حسابداری در صورت بروز اشتباه در وارد کردن اطلاعات در پایان سال دچار مشکل می­شوید و در نهایت محاسبه مالیات برای شرکت تجاری­تان به صورت علی الراس خواهد شد که در نتیجه مالیات هنگفتی به شرکت تحمیل خواهد کرد.

اشخاص حقوقی از قدیم الایام درگیر امور مالیاتی بودند و معمولا هم برای شرکت ها موضوع خدمات مالیاتی شرکت ها با اهمیت است. بنابراین عدم شناخت کسب و کارها و شرکت ها از قوانین مالی و مالیاتی باعث هدررفت منابع مالی سازمان ها شده و خسارت های زیادی را به شرکت ها تحمیل خواهد کرد. با استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی و حسابداری موسسه راشا مشاوران راستین دیگر هیچ ترس و ابهامی از ممیزین مالیاتی و اداره مالیات نخواهید داشت. در صورت استفاده از مشاوره های مالیاتی مناسب، تمامی قراردادها و دفاتر و صورت های مالی شرکت ها به درست شکل ممکن تنظیم و بسته خواهند شد و در اداره مالیات هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. همچنین از معافیت های مالیاتی و تخفیفات دولتی در زمان درست خود آگاهی پیدا خواهید کرد.

در نوشتار حاضر برخی از مهمترین خدمات مالیاتی را از نظر قانونی مورد بررسی قرار می دهیم. بهترین شرکت های حسابداری ایران را شاید بتوان یک نمونه از پر طرفدار ترین لیست های رتبه بندی برای فعالین اقتصادی دانست. هم واحد های تجاری و هم مودیان مالیاتی همواره به دنبال شرکت یا موسسه حسابداری هستند که در فرآیند های مالی و مالیاتی به آن ها کمک کند. در خیلی از کشورها مجلاتی مانند مجله فوربز Forbes Magazine به ارائه لیست بهترین ها مبادرت می کنند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما