خرید دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور 15 آبان پارت دیزل

از زمان تاسیس و شروع فعالیت این شرکت نزدیک به 150 سال می گذرد و محل آغاز به کار این شرکت، کشور سوئیس است. شرکت ولوو شهرت خود را از تولید موتورهای دریایی کسب کرده و رفته رفته با گذشت زمان محصولات متنوعی همچون دیزل ژنراتور را تولید کرده که بسیار موردتوجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

دارندگان دیزل ژنراتور در صورتی که تعویض روغن را به درستی انجام دهند می توانند برای مدت حداقل ۳ سال از بروز مشکل برای دستگاه جلوگیری کنند. اگر می خواهید دستگاه  دیزل ژنراتور همیشه با سرعت و  کیفیت به کار خود ادامه دهد لازم است بررسی های دائمی و متناوب را برای قطعات مختلف آن داشته باشید تا از سلامت هر یک از آن ها مطمئن گردید.

دیزل ژنراتور

سلام، ببخشید می خواستم بدونم شما ژنراتور برق دیزل دارید؟ قیمتهاشون رو می شه لطف کنید؟ یک ژنراتوری می خوام که برق چند خونه رو جواب بده. سلام جناب وظیفه شناس عزیز، در صورت استفاده از سیستم اطفاء حریق آبی به بوستر پمپ آتش نشانی نیاز می باشد. تصمیم اینکه بوستر پمپ با دیزل باشد یا دیزل جداگانه نصب گردد بر عهده مشتری می باشد.

این محصول به دلیل مزایایی که برای صنایع مختلف دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از همین رو زمانی که در حال جستجو برای خرید ژنراتور برق هستید، تعداد زیادی گزینه با عنوان دیزل ژنراتور به شما پیشنهاد می شود . همانطور که از نام دیزل پیداست، کاربرد اصلی آن در مواقع اضطراری است. از آن جایی که قطعی برق می تواند به شکلی غیر قابل پیش بینی اتفاق بیفتد، این دیزل بایستی به مدتی طولانی در حالت آماده باش و فعال بوده و در هنگام قطع شدن برق به سرعت روشن شود.

از دیزل ژنراتور به عنوان منبع تامین برق اضطراری، هنگام قطعی برق شهری در اماکنی مانند بیمارستان ها، دیتاسنترها، فروشگاه ها یا ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شود. همچنین این دستگاه های مولد برق هنگامی که دسترسی به برق شهری میسر نیست نقش بسزایی دارند و به عنوان منبع تامین برق دایم درصنعت، کشاورزی و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان از آنها برای تهیه طیف وسیعی از برنامه ها مانند مدارس ، بیمارستان ها ، کارخانه ها و خانه ها استفاده کرد. آنها می توانند به عنوان منبع اصلی برق یا در صورت قطع برق استفاده شوند.

کشور ما در زمینه تولید دستگاه دیزل ژنراتور گام های بلندی را برداشته و شرکت ‌های مختلفی اقدام به تولید این دستگاه در داخل کشور نموده اند. از جمله مطرح ترین سازندگان دیزل ژنراتور در ایران می توان به شرکت بادوین، موتورسازان و بنز ایدم تبریز اشاره نمود.

هشدارهای امنیتی برای موتور دیزل ژنراتور تفاوتی با دیگر موتور های دیزل ندارد. ملاحظاتی که باید برای ایمنی دیزل زنراتور ها در نظر گرفته شود نه تنها شامل ایمنی خود شما بلکه شامل ایمنی خود ژنراتور و موتور ژنراتور نیز می شود. نیروگاه های برق را می توان از مهم ترین مناطق یک کشور به حساب آورد. از طریق نیروگاه های برق می توان انرژی لازم برای تامین برق یک شهر را فراهم آورد.

سنسور یا حسگر وجود آب، از طریق جریان الکتریکی باتری کار می کند و در پایین پیاله جمع آوری آب فیلتر نصب می شود. در صورت وجود آب در پیاله فیلتر، المنت سنسور تحریک شده از طریق جریان الکتریکی لامپ یا بوق هشدار دهنده وجود آب را روشن کرده و راننده یا اپراتور را از وجود آب در پیاله فیلتر آگاه می کند. رسوبات و آب های موجود در سوخت، پس از گرفته شدن توسط فیلتر ها به علت سنگین بودن وارد قسمت پایین پیاله می شوند.

دامنه وسیع محصولات ژنراتوری و دریایی  شرکت بادوین از ۱۸ تا ۴۰۰۰ کیلووات ساعت برگ برنده ای است، که تعداد کمی از سازندگان موتور دیزل می توانند داشته باشند. در سال 1897 اولین موتور دیزلی جهان توسط رودولف دیزل در آکسبورگ آلمان ساخته شد. موتورهای بخار در آن زمان هم چنان از پرمصرف ترین موتورها در صنایع بزرگ بودند.

دیزل ژنراتور اضطراری

دیزل ژنراتور ها به ما امکان می دهند که در شرایط بی برقی یا نداشتن دسترسی به شبکه برق از آن ها استفاده کنیم. امروزه با افزایش قیمت حامل های انرژی استفاده از دیزل ژنراتور ها خیلی مقرون به صرفه است. که ما در ادامه با چند تا از بهترین برند دیزل ژنراتور آشنا می شویم. شرکت تولید کننده آن در تولید شناورهای دریایی، دیزل ژنراتور و وموتورهای دیزلی فعالیت گسترده‌ای داشته است.

این دیزل ژنراتور می تواند در مدت زمانی طولانی بارهای مختلفی تولید کند.

مصرف سوختی که برای هر دستگاه دیزل ژنراتور معین می گردد بر اساس مقدار ماده سوختی است که در مدت یک ساعت مصرف نموده. مشخص کردن این میزان سوخت باعث می شود بتوانیم انتخاب صحیحی در هنگام خرید دستگاه دیزل ژنراتور داشته باشیم و آن را متناسب با کاربرد مورد نظرمان انجام دهیم. اندازه قدرت موتور دیزلی به طور مستقیم متناسب با حداکثر توان خروجی ژنراتور می تواند کوپله شود.

ژنراتور برق خانگی

از این فیلتر ها (یا صافی ها) در برخی از موتور های دیزل استفاده شده است. طریقه کار این فیلتر ها براساس گرفتن و غرق کردن گرد و خاک داخل روغن است.

این حجم از انرژی برق نیاز به تجهیزات تولید برق دارد، جالب آنکه کشور چین یکی از چهار صادرکننده تجهیزات برقی است. «دیزل ژنراتور لوول» چین مبنای اروپایی دارد و شرکت «پرکینز انگلستان» تولیدکننده دیزل ژنراتور پرکینز، امتیاز تولید موتورهای خود را به شرکت لوول چین عرضه کرده است.

سلام جناب ایجی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب ابراهیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شرکت بادوین به مدت ۱۰۰ سال ، موتورهای دیزلی بادوین را با بالاترین کیفیت برای کاربردهای دریایی و تولید انواع دیزل ژنراتور از ۱۸ تا ۴۰۰۰ کیلووات طراحی و تولید کرده است. همچنین شرکت بادوین دارای سابقه درخشانی در راه اندازی ، نگهداری و تامین قطعات یدکی اصلی دیزل ژنراتور جهت مشتریان خود در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا می باشد. ابتدا باید بررسی کنیم که چه میزان لوازم برقی مورد استفاده داریم که باید با برق پشتیبان کار کند.پلاک های نام مولد برق ژنراتور دارای مقادیر مناسب برای kW ، kVA  هستند. با این حال، شرایط کار با بار متصل تعیین می شود، برای اطمینان از اینکه ساختمان شما از قدرت دیزل ژنراتور مناسب برخوردار است، بهترین توصیه داشتن اندازگیری دقیق واحد برق ساختمان توسط مهندسان برق حرفه ای است.

فیلترها و روغن آن اهمیت بسیاری دارند و باید در هر 100 ساعت کار کردن روغن آن را تعویض کنید. حداکثر توانی که یک مجموعه تولید
کننده قادر است به طور پیوسته در حالی که بار الکتریکی متغیر را تامین می کند، ارائه
دهد. تعمیر و نگهداری منظم به حداکثر سرمایه گذاری که در دیزل ژنراتور خود کرده اید کمک می کندکه ژنراتور شما سالها کارکند. حتماً از این بازرسی ها یک گزارش ثبت کنید تا در صورت لزوم به آن مراجعه کنید.

سلام، جهت خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور تا قدرت 1250 کیلوولت آمپر و نصب آن توسط ترانس به خط 20 کیلوولت داخلی شرکت مشاوره می خواستم. به این خط حدود 10 مگاولت آمپری ترانس های متعدد (حداکثر قدرت ترانس 1250) متصل می باشد. اگر موجود هست لطفا مشخصات کامل موتور دیزل و دینام، سال ساخت، تجهیزات همراه و کشور سازنده و قیمت رو لطف کنین. سلام، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و پیش فاکتور با شما تماس خواهند گرفت.

سرعت رشد در سال 2013 با افزایش 60 درصدی بارزترین رشد دیزل ژانراتور در این عرصه بود. ژنراتور دیزلی در یک محفظه ضدآب، قاب سازه‌ای، یا واحد قابل حمل قرار داده می‌شود. علاوه بر این، بدنه تضمین می‌کند که اجزای الکتریکی به صورت ایمن زمین شده‌اند.

احتراق ناقص سبب شکل‌گیری دوده و پسماند سوخت نسوخته می‌شود که مسیر رینگ‌های پیستون را بسته و می‌چسباند و سبب کاهش شدید در کارایی مهر و موم کردن می‌شود و فشار کم ابتدایی را تشدید می‌کند. در نظر گرفتن سایز دیزل ژنراتور برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان ضروری است و این عمل به وسیلهٔ الکترونیک مدرن به ویژه بارهای غیرخطی دشوار شده‌است. سایزینگ صحیح دیزل ژنراتور تخصص کافی و تجربه فراوانی را لازم دارد تا بر اساس آن سایز دستگاه بهینه انتخاب گردد.

انجام به موقع تعویض روغن در فواصل زمانی منظم باعث بهبود چشمگیر عملکرد دیزل ژنراتور گردیده و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

برندهایی مانند کوهلر (Kohler)، اسکانیا (Scania)، میتسوبیشی (Mitsubishi) و بادوین (‌Baudouin) نیز از لحاظ قیمت در محدوده میان‌رده به شمار می‌روند. شرکت‌های سازنده برای تعیین قابلیت دیزل ژنراتور برق اطمینانِ ژنراتورها، آن‌ها را بر مبنای استاندارد مشخصِ بین‌المللی رتبه‌بندی می‌کنند. از جمله استانداردهای معتبری که برای رتبه‌بندی ژنراتور تعریف شده، استاندارد ISO8528 است.

مجموعه مولد بر اساس بار الکتریکی که برای آن‌ها درعرضه در نظر گرفته شده، تمام ویژگی‌های بارهای الکتریکی (kWe, KVA, VAR و محتواهای هارمونیک شامل جریان‌های شروعی (عموماً از موتور) و بارهای غیر خطی را شامل می‌شود. وظیفه مورد انتظار به‌طور مثال امور اورژانسی، تواندهی پیوسته یا اولیه (پرایم)، به خوبی شرایط محیطی مانند ارتفاع، دما و تنظیم مقررات گازهای گلخانه‌ای باید مد نظر قرار گیرد. بسیاری از تولیدکنندگان ژنراتورهای بزرگتر، مجموعه‌ای از نرم‌افزار را ارائه خواهند داد که محاسبه‌های اندازه پیچیده را به سادگی با خواندن شرایط سایت و ویژگی‌های بار الکتریکی متصل انجام خواهند داد. بعد از رودولف دیزل، دیگر شرکت ها مسیر او را ادامه دادند و موتورهای جدید ارائه کردند.

  • دیزل لوول سالانه بیش از 60 هزار موتور دیزلی تولید می‌کند که این دیزل‌ها با «ژنراتور استامفورد چین» کوپله شده و دیزل ژنراتور لوول تولید می‌شود.
  • گاهی افزایش تصاعدی هزینه مصرف برق در برخی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به حدی افزایش پیدا می‌کند که ادامه روند تامین انرژی الکتریکی برای آن سیستم، مقرون به صرفه نیست.
  • مخزن و سیستم سوخت در دیزل ژنراتور وظیفه تامین و انتقال سوخت را برعهده دارد.
  • در صورتی که به مسائل تعمیر و نگهداری این وسیله اهمیت دهید و به تعمیرات لازم آن رسیدگی کنید، ژنراتور شما برای سال‌های آینده بدون مشکل کار خواهد کرد.

از قطع کننده مدار دیزل ژنراتور برای جلوگیری از جریان در صورت اضافه بار یا اتصال کوتاه در دیزل ژنراتور ها استفاده می شود. دینام AC عمدتا از سیم پیچ های فولادی و مس ساخته می شود، در حالی که قاب خارجی معمولاً از فولاد کم کربن ساخته می شود. سیستم روغن کاری باعث کارکرد روان موتور می شود و با استفاده از روغن تحت فشار برای روغن کاری و کاهش اصطکاک، از فرسودگی قطعات متحرک جلوگیری می کند.

گاهی اوقات تابلو را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد تا به مجموعه‌ای برای تغذیه توان از شبکه برای انجام آزمایش بار اجازه دهد.

دیزل ژنراتور

بدون این سیستم، ولتاژ و آمپراژ با تغییر سرعت موتور تغییر می‌کنند. از آنجایی که امروزه لوازم الکتریکی باید با یک منبع بسیار مطمئن تغذیه شوند، برخی الزامات در خروجی ژنراتور لازم است.

تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور، فرآیندی مستمر است که در افزایش عمر مفید و کارکرد درست دستگاه ژنراتور نقش بسزایی ایفا می‌کند. بنابراین شرکت “آبیاران” با توجه به نیاز مشتریان خود، تمام خدمات لازم برای کسب اطمینان‌خاطر از کارکرد صحیح محصولات دیزل ژنراتور را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد. مجموعه “آبیاران پویان آذر” تامین کننده اصلی تمام محصولات جانبی مورد نیاز برای بکارگیری و استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور، در انواع مصارف مورد نیاز به برق سه فاز برای تجهیزات مولد برق اضطراری و دائم کار است.

باتری یکی از بخش های مهم در یک دیزل ژنراتور برق است که موجب می شود diesel generator برای استارت همیشه آماده بوده و برق استارت تامین باشد. به طور مثال اگر شما از یک دیزل ژنراتور با توان 100 کاوا استفاده می‌کنید، که به طور متوسط 80 کاوا بار مصرفی را متحمل می شود، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت، برابر ١٠ لیتر خواهد بود. در بررسی تفاوت دیزل ژنراتور با ژنراتور گازی به این نتیجه می‌رسیم که به دلیل سهولت فرآیند ساخت و همچنین ساده‌تر بودن و کند‌کار‌تر بودن بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور، قطعات آن ها کمتر دچار استهلاک می‌شود.

این ایده یک اختراع جدید بود که با نام موتور احتراق تراکمی داخلی شهرت یافت. برای این کار باید عدد pf را که ضریب تبدیلی است (۸/۰) در عدد بدست آمده از توان تجهیزات ضرب کرد. در این صورت توان دستگاه دیزل ژنراتور انتخابی مشخص می‌شود و می‌توان دستگاهی با توان مذکور را انتخاب و تهیه کرد.

در واقع اگر روزانه 4 ساعت به منظور ورزش دادن از این دستگاه استفاده کنید حدود 14 سال طول می کشد تا نیاز به سرویس اولیه و اساسی آن که حدودا ساعت است پیدا شود. ساعت سرویس های دوره ای روغن و فیلتر های یک دیزل ژنراتور بین 150 تا 300 ساعت است که البته می بایست فشاری که به آن وارد می شود را مدیریت نمود.

دیزل ژنراتور

نحوه کار دیزل ژنراتور بر پایه بهره‌گیری آلترناتور از نیروی مکانیکی موتور است. تولید برق توسط آلترناتور (دینام)، از طریق سیمی که در یک میدان مغناطیسی حرکت می‌کند و بارهای الکتریکی را القا می‌کند، انجام می‌شود. مواردی که هنگام خرید دیزل ژنراتور باید مورد توجه قرار داد عبارتند از حداکثر آمپر دستگاه های مصرفی، ارتفاع از سطح دریا در محل نصب دیزل ژنراتور، آب و هوا (گرمسیری یا معتدل بودن) و میزان توان پرایم یا اضطراری.

بهترین دیزل ژنراتور با توجه به نوع پرایم، می‌تواند در مواقع قطعی برق، به طور خودکار، برق موردنیاز را ارائه نماید. استفاده از آن‌ها در محیط‌های درمانی، بیمارستانی و مراکز تولیدی بسیار ضرورت دارد. اما در مواردی که دسترسی کامل به برق وجود ندارد، می‌توان از نوع دائم دیزل ژنراتور برای فعالیت‌های تولیدی، تجاری و… استفاده کرد.

ما چندین سال است که در زمینه تعمیرات تخصصی مکانیکی و برقی و سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور تجربه داریم و رزومه کاری ما گویای کیفیت کار ماست. برای داشتن یک دیزل ژنراتور شما باید در کنار انتخاب یک موتور دیزل مناسب، یک ژنراتور یا همان آلترناتور مناسب هم خریداری کنید.

تابلو ATS در زمانی کاربرد دارد که برق شبکه اصلی ساختمان دائماً قطع و وصل می شود. استفاده از این تابلو باعث می شود نیازی به حضور افراد نبوده و روشن و خاموش کردن دیزل ژنراتور به صورت اتوماتیک انجام گردد.

برای افزایش عملکرد می توان به طور منظم تست و تمیز کردن باتری ها را انجام داد همنیطور وزن مخصوص و سطح الکترولیت را نیز بررسی کرد. ژنراتور های فعال به یک کلید به نام  Transfer Switch مجهز می باشد.

شرایط محیطی در احتراق و عملکرد دیزل ژنراتور بسیار دارای اهمیت می باشد دستگاه های برق اضطراری دیزلی برای احتراق به هوای کافی نیاز دارند. کاهش سطح تراکم هوا می تواند منجر به خرابی دستگاه در طول زمان شود. همچنین موجب می شود هوای فشرده گرم شود و با رسیدن به اوج دما و فشار، گازوئیل تزریق می شود که در این شرایط مشتعل می گردد.

ژنراتورهای قدیمی ممکن است با استفاده از ابزارها و دستگاه های آنالوگ عملکرد یکسانی داشته باشند.

برای انتخاب و خرید دیزل ژنراتور لازم است موارد متعددی را مد نظر قرار دهید. فروشگاه دشت نور دیزل آماده ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب به شما است.

در این زمان، کیفیت و عمر مصرفی آن نسبت به ژنراتور گازی بیشتر خواهد بود. لیست قیمت دیزل ژنراتور های اورجینال کوپله فابریک به شدت متاثر از قیمت روز ارز در بازار آزاد می‌باشد لذا خواهشمند است پس از انتخاب اولیه اعتبار قیمت را با واحد فروش این شرکت بررسی و اخذ تائیدیه نماید.

در یک کاربرد ژنراتور الکتریکی، دو آهن ربا قطبی به طور معمول یک میدان مغناطیسی تولید می کنند.

از مشخصات و ویژگی های یک جن ست دیزل می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد. شما برای خرید Diesel generator می توانید با کارشناسان مجتمع صنعتی آرا سنگ الوند در ارتباط باشید. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید می توانید اقدام به خرید دیزل ژنراتور دست دوم کنید.

هزینه سوخت دیزل نسبت به بنزین منجر به تولید هواپیمای کوچک در صنعت حمل و نقل هوایی گشته، از این رو تولیدکنندگان این صنعت به تازگی وارد صحنه فروش و ارتقا موتور دیزلی شده اند.

تأیید استاندارد عملکردی دیزل ژنراتور‌ های ترکیه‌ ای، واردات آسان آن‌ها را به کشور، ممکن ساخته است. تصاکو از بزرگترین نمایندگی های دیزل ژنراتور آکسا ترکیه در ایران میباشد. دیزل ژنراتور ولوو وقتی به عنوان آماده به
کار استفاده می شوند، معمولا چیزی به نام سوئیچ انتقال دارند.

به طور معمول در یک سرویس معمول ، شما یک بررسی کامل از فیلتر هوا ، فیلتر روغن و فیلتر سوخت را عوض می کنید ، روغن و برخی از تسمه ها را تغییر می دهید ، مانند تسمه فن رادیاتور و تسمه دینام شارژ انجام می دهید. ژنراتور استمفور و مکالته ساخت چین علیرغم اینکه تحت نظارت کارخانه اصلی در چین تولید می نمایند اما از نظر قیمتی بین 5% تا 20% از ژنراتور های اصلی در رده پایین تری هستند.

و همانطور که گفته شد، سیستم باید فعالیت کند تا قسمت های متحرک خود را “تمرین” دهد. اگر آن ماه ها بدون استفاده بماند، اغلب برای دستگاه سخت تر از استفاده بیش از حد می باشد. برق مداوم مانند توان اصلی است، اما دارای یک بار اساسی است، می تواند به طور مداوم برق یک بار ثابت را تأمین کند، اما توانایی تحمل شرایط اضافه بار یا بارهای متغیر را ندارد.

تا آخر مرحله مکش و رسیدن به نقطه قطع، تزریق سوخت ادامه داشته که در این شرایط، شیر ورودی و تخلیه در حالت بسته قرار دارند. در ادامه گازهای هوا فشرده شده و در سیلندر پخش می‌گردند و باعث می‌شوند تا پیستون به طرف پایین حرکت نماید. در حالی که مفهوم کاهش صدا و مجرای هوای خروجی مسئله ای ساده است ، مسائل زیست محیطی و نظارتی  ساده نیستند. EGSA (انجمن سیستم های تولید برق) سازمانی در سراسر جهان است که اطلاعات زیادی در مورد انتشارات و سایر اطلاعات ارائه می دهد.

آهنگ جدید

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما
ما از هوش مصنوعی برای تولید محتوای این وب‌سایت استفاده می‌کنیم و تضمینی برای صحت یا اعتبار اطلاعات ارائه شده نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.