نانت 3-1 پاری سن ژرمن; نسخه پیچی یاک نیمهای! :: وارش سه

[ad_1]

KD News: 1811583 |
01 اسفند 1400 ساعت 01:31 |
2,386 بزدید |

2
دیدگاه

شکست ناپورانه پا یک دو جین ستاره;

پری سون ژرمن دار دهدری بیرون از خانه مقابل نانت با نتیجه 3-1 شیکس خورد.

به گذرش “ورزش سه” پاریس سینگرمن بعد از از پیروزی سخت اما شیرین مقابل رئال مادرید در دیدار صحنه یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آروبا امشب مهمان نان در هفتا بیست و یکبودگیم فرانسه.

شاگردان پوچتینو با 10 سرد و 5 برابر تا زدن 15 آخرین حوطه بدون شاکت پیش بیش رافع بود و 59 فرنچایز با تخیل به سینه میز رفت پاسخش باندی لژ فرانسه در حضور دشتند بود. Harvey Tim Dahm schedule Bud Ke Ba Advance Nzdiki Privileges, Chance Aswa’i Chand Pele I der Surat Gain Bard Dasht; کری که قیافه سخت مای آمد اما انجم شاد و نانات موفق شاد پس از 16 سال بازی طعم بخت را با صدرنشین بچهچند. توافق فعلی کجاست، رخ داد که پاریس، با هما ساتارا، هایش در عین ددار، حضور یافته بود و مثلث مسیحا، ایمبابا، نیمار را دار، خط مبارزات کجا تیم شهید بودیم؟

نانت که دو بازی قبل از خد را با پیروزی پشت سر گداتا بود، بازی را هجومی آغاز کرد و خالی ارائه با گل رشید. اگر در بالای ایمبابا هستید و مخالف هر کمپین سریعی هستید، 4 دقیقه وقت بگذارید تا اولین را پره مزبان را با hamra desht ke zananda an moano pod کامل کنید.

پاریس خیلی زود می توئنتیس بازی را برابر کنده اما ضربه برابر نوبت محل تیک به تا را دروازا که کاین با خوبی ماهار کرد. تا شاگاردان پوچتینو یک شوک گل اول ول خارج از شونده، گل دوم را هام دریفت کارند است. مارلین، 16 دقیقه، بائه یاک سلیک پیرون، پااس اسمیت راست، جنایت دروازه، را باز کرد.

آدداماه نیما دوم دوم پاریس بازم بری باز کاردن دروازا نانت تلاش های انجم داد که همگی ناموک بود. جدی، سایت من را آموزش دهید، 27 دقیقه اجرا کنید، بودیم را تماشا کنید. نیمار دکتر صاح بی تک با دروازه بان حریف تاپ را از داد تا لاک دروازا میزبان همچنان بسته مند. پیش به عنوان پایان نمه گل سوم آنها به نظر نانت توسط دوست آمد تا چکستی عجیب به نظر صدرانشین، اجازه دهید فرانسه در شما را نمه شماره بخرد نشان دهد. لودویچ 1 + 45 دقیقه با میوه های راسند کجاست؟

شاگردان پشتینو نیما دوم را سرتاپا حمله به شروع کارندند و در آخرت موفقیت گلزنی شادند. نیمار 47 دقیقه شد، چون تکنیک چرخاندن را در داخل محوطه جریمه، با دروازه جابجا کردی که مجروح شدی و از آن ترسیدی. چاند یک دقیقه بعد از ایمبابا، آنها با یکی از دوستانشان در پاریس ملاقات کردند. حمله بازی سرتاسر به پاریس در دقیقه 57. کجا ایمبابا پیوند زد و نیمار به او زد، یعنی با ماشین فاجعه!

Pochettino، Dom، Star، High Decree، Chun Hakimi، Ikari و Di Maria Ra، آنها نصب Timesh را دارند و پاسخی به شرایط تغییر کانادا می‌دهند.
لشکرکشی پردامنه، پاریس همچنان، آدما دشت. ایمبابا، 74 دقیقه یک دقیقه بعد از حمله راز مارکینوش خبر رسید که کرنر سر سیمیت می فرستد، آنها هستند، متفاوت هستند، کانگورو، دروازه، انجام می شود، نتیجه همچانان، سه بریک. ، ماند. لافونت، دروازه بان تم نانت دائق بیانی هم وکنش هی خوپی مقابل ستاره های حریف داش و 84 دقیقه زیبای شات دراکسلر را که با زیادی زده شاد، ماهار کردک یا تاش تاشا استار تایمش در پیروزی فلو سه بریک و طلوع تا ردّه پ ستاره جدول پاسخ او، لقب باغرد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما