دولت سایه تک نفرا عبدالناصر همتی در یک نظر عمده!

[ad_1]

عبدالنصیر همتی کجاست «ایالت سایه تکانفرا» تشکیل رأس داده و ناپدید شدن یک درویید، به عنوان یک درویید مستبد، مسلماً اقتصادی، به عنوان یک کرد اقتصادی، یک ایالت بزرگ، با یک نقطه با چالاش. بخش.

یک قرن ملت دارد

سودای همتی بری کاندیدا، 1404

رئیس، داکتر کنار چند، کاندیدای نازدیک، و همفکر با خود و دو کاندیدای، وابسته به اصلاح، طالبان، ورد، راغابات، شید و گورشاه چندینبار. در مورد یک گروهبان اصلی، او مانند «عبدالناصر همتی» در انتخابات شرکت کرد.

کاندیدایی که آن روزها حنوز دستیار دولت روحانی بود، در حالی که محافظ پدربزرگ من از اعضای دولت ندشت است و او بخشی از کارگزارانیها و طیفی از افراد محدود است که طالبان را به عنوان حامی یا نبود اصلاح می کنند.

باگودین، همتی در ایام رقابا سلام انتخابات، با عنوان ارگانیک دولت روحانی، پرها و پرها، منبع نقد و تیز کاندیدا، خاستگاه یک موضوع خاص، به ویژه توسط علی رضا زاکانی، تصمیم پیوند و دکتر. نهایت، وجود تفسیر. شما کجا هستید؟ خیالات من با انتخابات 1404 گره خورده است.

اسکات میدتدار اصلاح طالبان

دریانمیان گرشه مش با کنار رفتان را در حال اصلاح طالبان به تصویر می‌کشد، زیرا تخمین زده می‌شد منتقدان دولت شوند و کتیبه دولت در سیح یا آبوزیون دولت را اوا کنند جایگزین آن شوند. و اما شواهد نشان میداد اصلاح طالبان در واقع وضعیت دادن فرصتی بود برای دولت هوستان و منتظرند تا در بزنگاهی که شید چند ماه دگر شدیدترین شروع انتقاد دولت رع. بزنند.

با حضور نیمه سکوت و نام اصلاح طالبان اما حالت اصلی جایی است که رزه بدون انتقاد از آشیانه جدی و از گوشا و کنار نیز صداهایی از شنیده میچود انتقاد می کنند. دریمیان، یا سادایی نقدایی، یک گروهبان انتخاباتی، یا آئین روزاها راستر و بلندتر به عنوان بقیه ما. نقدایی که عبدالناصر همتی برای مسائل مختلف از جمله تای چند آخر، ماه، مطرح، تا، کوم، را، با عنوان تو مخالف، یا رهبر، دولت سایه مناسب است که با آن ثابت شده است. حمایت کردن.

این یک موضوع مهم در عرصه اقتصادی است

یا به عنوان عمر دولت، که یک منتقد جدی اقتصادی است، که به عنوان یک دولت بزرگ و یک رهبر اقتصادی کار می کند، چه چیزی است؟ انچنان که به افزیش مدعی است، چهل درسودی ارزش صادرات نفتی و آکنیش نشان داد. یا توییتر «اخبار افزایش، چاله، ارزش، صدارت، نفتی، ایران، خبر، عمیدبخش، و جحات کهش نفوذ تابو و ستمگر و صالح و اقتصاد کوشور است. جهانی نفت و فراورده نفتی در سال 2021 منتسب به وی در سال 2020 ارزیابی شدند. سهم دولت آنها را در قالب ممنوعیت زنان افزایش می دهد؟

سوال همتی، حتی کار را به واکنیش، وزیر ارشد نفت دولت، نیز کاشند و جواد اوچی پاک پاک داد. «ریاست در مطالعه‌ام به مخاطبان احترام می‌گذارد که انگار از تراز صادرات، نفت، در دولت، از اخبار زندگی پدرم مطلع می‌شوند.»

چند ماه قبل از نیز همتی به سخنان احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و اکنیش نشان داد. خاندوزی داد، مملکت می خواهد، در شهریور می دهد بدون ریال جدید، استقراض جدید، به عنوان بانک مرکزی، بودجه، رای خوب، بیمه، وام، شهریور، حقوق. کارکنان، دولت و جنگ ها. همتی در پساخ در تویتینوشتا بود; «عالم، ارتباط زیادی با شهریور هیچگون، وام گیرنده از بانک مرکزی، Nabudah Asst دارد. بیمه کسری خوب است بادنیم جاده پاپ کورن با بانکها و هی آنها نز با اضافه شدن بردشت سینگین به عنوان بانک مرکزی میشد که شاد آست اداره می شود. در نتیجه استقراض غیر مستقیم و ساده سازی Bayah Polyest. آمارهای پولی پایان مهر ماه مشاس میکیند!”

همچنین در مرداد ماه همتی باه سخنان اصلی دربارا نزارات گدیتر بانک مرکزی بور بانکها واکنش نشان داد و در اینستاگرام خودنوشت: «بانک مرکزی دار سه سال، گتزه فوت پاهای هیجدی پراسا پریها نزارات، س. تعهدات حقوقی و فقهی انجمن داد. لازم است نیاز خبرنگار، بانک، بهویه، تونگری، مالی، که رتبه اول، بیمه حداکول، 250 میلیارد یارد، یک سارمایا است، بررسی شود تا کفایت شود. امنیت، لازم است آن را بانک کنید، و یک تصویر محدود وجود دارد.

دغدغه من البته فقط نقد اقتصادی با دولت ندشته است و اگر جنگالیترین را دوست دارید می توانید بخوانید یا بنویسید و کارگردانی آن را دو استاد دانشگاه، پادکه اصلی و همسرش را خطاب اقر داد و دکتر دکتر. توییتینوشت; «استقرار دو استادیوم به عنوان دانشگاهها شواهد سیاسی دارد، درهم، درهم، بلاغت، ساختار، انسان، به عنوان شور. به کارگردانی دکتر محمد فضلی از دانشگاه بهشتی سفربر آست. عمیدوارم آقایی سرگرد و همسرشان با عنوان عضو کمیت جذب عین دانشگاه گلوی اینگونا آقادام بایستند.

نقدهی هیفمند همتی به دولت سرگرد

«فقط تا زمانی که نبینی می بینمت، می بینی متوند سرنوشت یک مالت را ن پره چهار سال بلکه چهل چل ینده انتصاب کند». بخشی کجاست؟ یا در ایام مناظره نز برها، پر سرنوشت ساز، بودن، تکره ها، تصدیق کاردا بود و احوال روضه گویا.

همتی که همچانان و اصلاح طالبان، در خطر عدم حمایت از اکثریت به عنوان و یا برگزاری انتخابات 14000 dlhoor ast، جایی که روشا تک و تنها و باآ تریبون با نام او در توییتر یا اینستاگرام است.

همتی نه منند سعید جلیلی، جلسات دولت سایه برگزار میکند، نه منند برخی، منتقدان جنسیت احمدی نژاد پپروا دولت و رژیم را با انتقاد بد، میگیرند یا محو شده به عنوان مهارت وی که خود یعنی سلطه وزیر. اقتصاد و اقتصاد در چاله بخش یک نکته وجود دارد.

انتقاد اخیر یا ظاهر رئیس جمهور و رهبران کشور که رهبران کشور هستند، رهبران کشور، رهبران کشور و رهبران کشور هستند. مخصوصاً که در روشا نقد تیم اقتصادی دولت و چندپره بودن این تیم بالا گرفتح است.

کجاست راه یا راه ایالت آمادهباش بری کاندیداتوری انتخابات 1404 نگاه درد; آماداباشی تنفرا.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما