روز ولنتاین 2022: 5 ایده جالب برای جشن گرفتن اگر مجرد هستید. آنها را بررسی کنید!

[ad_1]

دهلی نو: بالاخره روز ولنتاین نزدیک است و همه زوج ها در حال برنامه ریزی روز عاشقانه خود هستند. اگرچه این روزی است که به شرکا و زوج های در یک رابطه اختصاص داده شده است، اما این بدان معنا نیست که مجردها در این روز زیبا احساس غفلت می کنند.

حتی اگر مجرد هستید، می توانید برای یک ناهار خوشمزه بیرون بروید، یک روز مراقبت از خود داشته باشید یا در یک ماراتن سینمایی زیاده روی کنید. میلیون ها کار وجود دارد که باید انجام دهید اگر بدانید چگونه آن را درست انجام دهید! در عشق به خود غوطه ور شوید و در 14 فوریه ولنتاین خودتان باشید.

در اینجا چند ایده برای گذراندن روز ولنتاین به صورت انفرادی وجود دارد:

1. برای خودت هدیه بخر: آیا در لیست علاقه مندی های شما کالایی وجود دارد که منتظر زمان مناسب برای خرید آن باشید؟ روز ولنتاین زمان مناسبی برای انجام این کار است. کمی عمیق تر در کیف پول خود فرو کنید و برای یک بار هم که شده خودتان را درمان کنید. پشیمان نخواهی شد.

2. روز آبگرم: خود را در روز ولنتاین با یک روز سرگرم کننده در آبگرم نوازش کنید. ماساژ کامل بدن، مانیکور، پدیکور، هر چیزی که در زیر نور خورشید آرامش‌بخش است را انجام دهید. بگذارید بدنتان شل و شل شود. بعد از جلسه ذهن شما احساس شادابی و آرامش بیشتری خواهد داشت.

3. برو سر قرار: کی گفته برای قرار گذاشتن به دو نفر نیاز داری؟ می توانید به تنهایی از یک کافه خوش منظره، موزه هنر، پارک یا سینما دیدن کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. حتما لباس بپوشید و بهترین ادکلن خود را بپوشید!

4. یک دور همی دوستانه: یک مهمانی در خانه برای همه دوستان مجرد خود برگزار کنید و لذت مجردی را با هم جشن بگیرید! آیا این ایده خوبی به نظر نمی رسد؟ برای درست کردن تنقلات راحت شلاق بزنید و چند بطری شراب برای مناسبت های درجه یک تهیه کنید. شما می توانید با افرادی که شما را بیشتر دوست دارند برقصید، آواز بخوانید و صحبت کنید، آیا این همان چیزی نیست که روز ولنتاین است؟

5. یک شب کارائوکه داشته باشید: مجرد اما هنوز می خواهید از آهنگ های عاشقانه لذت ببرید؟ فقط به آهنگ های عاشقانه گوش ندهید و خسته نباشید، بلکه با هم آواز بخوانید و احساسات خود را بیرون بگذارید! بله، بهترین دوست خود را صدا کنید و یک لیست پخش از آهنگ های مورد علاقه خود را که می خواهید اجرا کنید، تهیه کنید. آنها را با صدای بلند و واضح بخوان، مثل راک استار واقعی که هستی.

روز ولنتاین مبارک!



[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما