سفارش طراحی قالب وردپرس و چاک نوریس Effect

تنوع تم ها (قالب های طراحی) کاربران را قادر می سازد تا طرحی را انتخاب کنند که مناسب ترین اهداف ، نیازهای مخاطبان هدف و همچنین سلیقه های خاص خود می باشد. اگر از افرادی هستید که وسواس زیادی برای گرافیک و ظاهر سایتشان دارند و می خواهند حتما دارای گرافیک زیبای فتوشاپی باشد عموما در اینگونه طرح ها از تصاویر حجیم با تعداد بالا استفاده می شود که در نهایت باعث سنگین شدن و افزایش زمان بارگذاری قالب وردپرس نهایی می شود البته راه هایی برای جبران این مشکل وجود دارد ، اما در اینگونه طراحی مشکل تنها تصاویر نیستند ، فایل های js و css مورد نیاز پلاگین هایی که برای ایجاد افکت گرافیکی و انیمیشن های مورد نیازتان استفاده شده اند را نیز باید در نظر بگیرید که باید بهینه شوند اگر بخواهیم جمع بندی کلی در مورد اینگونه طراحی داشته باشیم باد بگوییم که معمولا اینگونه طراحی مربوط به سالهای قبل وب می شود و اکنون با وجود ظهور شیوه های طراحی متفاوتی مانند : طراحی مینیمال و تخت بیشتر طراحی به سمت اینگونه طرح ها پیش رفته است که علاوه بر سبک بودن و زیبایی خاص خودشان قالب وردپرس نهایی سبک نیز خواهد بود و کدنویسی بهینه تری خواهد داشت .

به جهت اینکه پروسه طراحی گرافیکی رابط کاربری (psd قالب وردپرس) زمانبر و نیازمند خلاقیت بیشتر است، به طور مستقیم در تعیین تعرفه طراحی قالب وردپرس نقش دارد. در سفارش طراحی قالب وردپرس اختصاصی ابتدا مذاکرات و مشاوراتی با صاحب سایت انجام میشود و پس از آن قرارداد به صورت رسمی آماده شده و برای کارفرما ارسال میشود نحوه طراحی پوسته وردپرس اختصاصی نیز به این شکل است که ابتدا با توجه به نیاز مشتری طرح گرافیکی آماده شده و سپس از تایید مشتری طرح تبدیل به html و سپس تبدیل به قالب وردپرس میشود و در نتیجه یک سایت دقیقا با همان طرح گرافیکی به مشتری ارائه میشود و فقط امکانات و پنل تنظیمات مختص به خود را دارد. سبک طراحی و گرافیک رابط کاربری از مهم ترین عوامل در طراحی قالب وردپرس است. معتبر یا ولید بودن کدهای سایت (از نکات مهم سئو) که رعایت آن میتواند موجب افزایش هزینه طراحی پوسته شود. به عنوان مثال در طراحی قالب وردپرس شرکتی نیاز به استفاده از بخشهایی مانند اسلایدر، نمایش محل شرکت بر روی نقشه گوگل، ایجاد بخش ارتباط با مشتری و …

به طور کلی اجزاء و امکانات مورد استفاده در رابط کاربری و پنل تنظیمات نقش مستقیمی بر روی افزایش یا کاهش قیمت طراحی پوسته وردپرس دارد. زمان طراحی قالب وردپرس اختصاصی بسته به امکانات و نیاز های مشتری کاملا متفاوت بوده و البته برنامه زمانبندی توس وب نیز بر روی این مورد تاثیرگذار میباشد اما در کل حدود زمان طراحی بین ۲۰ تا ۶۰ روز برای پروژه های استاندارد و معمولی می باشد. جالب است بدانید در حال حاضر بیش از ۴۰درصد کل وبسایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند و این روند به شدت رو به افزایش است و کاملا قابل پیش بینی است که بزودی این آمار به ۵۰درصد و بالاتر نیز برسد. بازار هدف خود را بشناسید و برروی یک قسمت خاص متمرکز شوید و برای آن بخش از بازار، theme هایی با features های واقعی و مورد استفاده، طراحی نمایید.

ما در دارکوب در حدود 400 قالب وب سایت طراحی و تولید نموده ایم که لیست قالب ها را می توانید در لینک قالب های تولید شده دارکوب مشاهده نمایید. فضایی برای تبلیغات اختصاص دهید: یکی از راه های کسب درآمد تبلیغات در وب سایت است. در طرف دیگر قالب های وردپرس به صورت آنی تحویل شما شده و در عرض چند دقیقه قابل استفاده می شوند. یا خدماتی را که میتوانید اینترنتی تحویل دهید به صورت بستههای خدمات برای فروش ارائه دهید و سفارش بگیرید. قالب هایی که با قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومان، چند هزار نسخه فروش داشته اند درآمدهای چندصد میلیونی برای طراح قالب ایجاد کرده اند. وقتی به این افراد طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا را پیشنهاد می دهیم سریع به دنبال دانلود وردپرس و ایجاد یک وب سایت بدون هیچ دانشی هستند. بوت استرپ به معنی “خود راه انداز” است و در واقع با امکانات و قابلیت هایی که در اختیار برنامه نویسان و توسعه دهندگاه وب قرار می دهد کار آن ها را بسیار آسان می کند و سرعت و کیفیت پروژه ها را به شدت افزایش می دهد.

پدرام تبریزی هستم مدیر وبسایت ایران تمز حدود 7 سالی هست با وردپرس آشنا شدم و علاقهمند به دنیای وردپرس ، سئو و کسب و کار اینترنتی هستم. حالا قالب را در سایت ژاکت قرار میدهیم تا فروش و کسب درآمد میلیونی آغاز شود. از نمونه سایت های کدنویسی اختصاصی ما میتوان به خود سایت قالب دیجی مارش، طراحی قالب سایت گیم 2 بازی، طراحی مهتا موزیک، قالب ساز موزیک، قالب فایل فروش اشاره کرد. ایران تمز با سابقه فراوان در طراحی با بالاترین کیفیت می تواند انواع پوسته های وردپرس را طراحی کند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانشآموزان فرادرس و با بهرهگیری از آموزشهای آن، میتوانید تجربهای متفاوت از علم و مهارتآموزی داشته باشید. روش اول : میتوانید با تهیه اشتراک ویژه به این دوره و تمامی دوره ها به طور کامل دسترسی(دانلود) داشته باشید. که بالاتر تصاویر آن را قرار دادیم با همین بخش از آموزش انجام شده که نحوه پیاده سازی آن را بصورت کامل یادمیگیرید.

در دوره وردپرس شما ضمن یادگیری یه سری از مباحث php (مقدماتی) مهارت کدنویسی و طراحی قالب وردپرس رو هم یادمیگیرید و در این زمینه متخصص میشید. آخرین قدم برای یادگیری طراحی قالب وردپرس اشراف به فریم ورک هاست . بوت استرپ در اواسط سال ۲۰۱۰ توسط Mark Otto و Jacob Thornton در شرکت توییتر ایجاد و در آگوست سال ۲۰۱۱ به عنوان یک فریم ورک رایگان و open sorce در سایت Github منتشر شد. در مراحل بالاتر سئو وردپرس قرار میگرند. بر همین اساس گروه ماندگار وب در راستای طراحی و اجرای پوستههای اختصاصی وردپرس، پذیرنده تمامی سفارشات تمامی کاربرانی که کسب و کار و یا وبسایت خود را بر پایه سیستم مدیریت محتوای وردپرس تاسیس کرده اند بوده و تمامی مراحل طراحی قالب وردپرس و اجرای سفارشات را به صورت کاملا سفارشی با قیمتهای رقابتی، به کاربران فارسی زبان عرضه میدارد.

مراحل طراحی قالب وردپرس اختصاصی چطور است؟ قالب وردپرس مجموعه ای از قالب های طراحی است که مفهوم بصری کلی یک وب سایت و همچنین نحوه تعاملی رابط کاربری آن را تعیین می کند. امروزه هر فردی در زمان سفارش طراحی قالب وردپرس به این نکته اشاره میکند که “سایت در انواع مرورگر ها و انواع صفحه نمایش ها به صورت استاندارد نمایش داده شود و واکنشگرا باشد ” و هر روز که افراد با توس وب تماس میگیرند در مشاوره طراحی پوسته وردپرس این سوال را از ما دارند که آیا شما طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو (responsive) انجام میدهید؟

در این مقاله سعی کردیم به نبایدها درهنگام طراحی قالب وردپرس بپردازیم. لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید. خب آدم با کیفیت یه خورده پایین تر اونم شاید ، با وردپرس یا جوملا یا دروپال میاد همون سایت را می زنه نهایتا 7 یا 8 میلیون در میاد نه اصلا 10 میلیون اونم با بالاترین کیفیت و پشتیبانی اما نه 90 میلیون. برای کار کردن با قالب های وردپرس فقط بایستی دانش عمومی از کامپیوتر و اینترنت داشته باشید. حتما در مشاوره های طراحی قالب وردپرس جمله “طراحی قالب وردپرس اختصاصی” را باید شنیده باشید.

خرید قالب سایت ارزان ترین و سریع ترین روش طراحی وب سایت هستند. تصور بصری در واقع کارت دعوت است که به خوانندگان وبلاگ شما یا بازدید کنندگان وب سایت شما تصورات کلی در مورد هدف و ابزار آن می دهد و همچنین می تواند علاقه خود را برای کسب اطلاعات بیشتر درگیر کند. با سلام خود بنده الان چند وقتی هست که می خوام یه سایت طراحی سایت با وردپرس بزنم و کلی هم تحقیق کردم در مورد تعرفه ها به نظر خودم اولا تو این زمونه که مردم واقعا شرایط خیلی خوبی ندارند برای طراحی سایت بیشتر از 5 یا 6 میلیون نباید گرفت واقعا بی انصافیه ما بیایم یه سایت با طراحی اختصاصی برای مشتری بزنیم با قیمت 20 ، 30 میلیون تومن با این که با همون کیفیت میشه با وردپرس با هزینه 3 ، 4 میلیون تومن درست کرد یه جورایی با این سیاست سیاه دارن از مردم نا آگاه در آمد زایی کثیفی می کنن من قصد تخریب سایتی رو ندارم ولی به عنوان مثال الان خود همیار توسعه که طراحی سایتش با وردپرس هست و تو ایران هم به انصاف و قیمت اقتصادی خیلی مشهور شده بازم داره زیاد می گیره می تونست کمتر از اینم باشه چون برای طراحی سایت با وردپرس واقعا آدم دانش خاصی لازم نداره و فقط شما خلاقیت نیاز دارید .

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما