(فیلم) خلاصه بازی ایران 1-0 امارات؛ طارمی باز هم گل می زند

[ad_1]

تیم ملی فوتبال ایران در هشتمین دیدار خود از گروه A در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 18 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امارات رفت. 1. 0 برد برای شاگردان اسکوچیچ.

تک گل این دیدار را مهدی طارمی در دقیقه 44 به ثمر رساند تا تیم ایران با 22 امتیاز در صدر جدول گروه باشد. شاگردان پیش از این به جام جهانی قطر راه یافته اند.

و در دقیقه 49 صادق محرمی با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم 10 نفره ایران به بازی ادامه دهد. سعید عزت الله علاوه بر محرم، با دریافت کارت زرد، دیدار آینده ایران مقابل کره جنوبی را از دست داد.

نیمه اول

16 دقیقه: تا این لحظه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازیکن تیم امارات در این صحنه از میانه میدان قصد داشت دروازه ایران را باز کند که این توپ نیز از کنار دروازه به بیرون رفت. با اختلاف زیاد

24 دقیقهعزت الله اولین کارت زرد این دیدار را به دلیل خطای خشن روی بازیکن اماراتی دریافت کرد.

32 دقیقهارسال صدیق محرم به هواداران محوطه جریمه فرصت خوبی را برای ایران به ارمغان آورد که ضربه علی رضا جهانبخش در موقعیتی نامتعادل با اختلاف کمی از کنار دروازه الخسیف به بیرون رفت.

35 دقیقه: پاس ترکیبی بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه با شوت علی گلی زاده از پشت محوطه جریمه از دست رفت و این توپ راهی دروازه امارات نشد.

38 دقیقه: صادق محرمی به عنوان دومین بازیکن اخطار ایران در این بازی انتخاب شد.

41 دقیقهشوت الحکیم وحید العامری از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی از بالای دروازه خارج شد.

44 دقیقهارسال دقیق جهانبخش با ضربه سر گلی زاده روی دروازه امارات قرار گرفت اما آل طارمی بلافاصله از توپ برگشتی استفاده کرد و در دقایق پایانی نیمه اول دروازه امارات را باز کرد تا تیم ایران با پیروزی به رختکن برود. .

نیمه دیگر

49 دقیقهصادق محرمی در دقایق ابتدایی نیمه دوم با بی احتیاطی یک خطای خشن روی بازیکن امارات انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

58 دقیقهامیر عابدزاده یک ضربه خوب از پشت محوطه جریمه و یک ضربه پنالتی خطرناک توسط طحون الذابی انجام داد.

60 دقیقهمهدی طارمی یک موقعیت خوب از داخل محوطه جریمه را با بی دقتی از دست داد و ضربه این بازیکن از بالای دروازه امارات به بیرون رفت.

72 دقیقهعلیرضا جهانبخش که با پاس آل طارمی از مدافعان اماراتی دور شده بود با توپی زیبا مدافع اماراتی را به جلو برد اما ضربه سنگین این بازیکن را علی خسیف با یک دست تبدیل به کرنر کرد.

73 دقیقهضربه سر امید نورکان روی ارسال جهانبخش توسط دروازه بان امارات به کرنر برگشت.

75 دقیقهشوت گلی زاده از پشت محوطه جریمه را خاسیف با اختلاف کمی مهار کرد.

84 دقیقهطحون الذابی هم از داور کارت زرد گرفت.

85 دقیقه: ضربه سر خطرناک سباستین تکلیابو از روی خط شش قدم را امیر عابدزاده با خونسردی زده شد.

90 + 2 دقیقه: عبدالله رمضان نیز به اخطارهای بازی اضافه شده است.

90 + 4 دقیقه: عجیب اینکه علی گلی زاده نتوانست از موقعیت تک به تک با دروازه بان امارات استفاده کند و با مهار سهل انگاری پاس آل طارمی را از دست داد.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، محمد حسین کنی زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی (83 – سیاوش یزدانی)، امید نورکن، سعید عزت الله (58 – احمد نورالله)، وحید امیری، علی گلی زاده، سامان قدوس (54 – صالح حردانی).

تشکیل امارات متحده عربیعلی خاسیف، بندرالاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس (86 – زاید العامری)، ماجد حسن (74 – یحیی الغسانی)، عبدالله رمضان، علی صالح (67 – سباستین تقلیابو). تحنون الذابی، کایو کاندو و خلیل الحمادی (جنگ عبدالله ۶۷).

قانوناحمد الکاف از عمان

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما