آسکوچیچی: بیرانند یا عابدزاده؟ درم دردسر شیرنی

[ad_1]

دراگان ایسکوچی در اخبار اخبار پش در نقش ددار تیم ملی ایران مقابل امارات در بازیهای روز انتخابات جام جهانی 2022 قطر پخش دشت: Hamantur ke Maidanid kar Rise of Ra مقابل عراق Yaşar Başıdıbağaziğrard حضور پا کنار میدان باغزرند.

راه آداما افزود: از بازیکننام-آنتاریم دارم کا مقابل امارات قوی بازی کنند. امارات تیم خوبی آست، تاریخ بازی کردن پربار در تیم را دارم و در انتظار بازی سوختی خوهیم دشت. عمیدوارم اینجا جایی است که دارم مزد دارد، باقریم، تا مردم، خوشحال شوند. هیچ مدرکی دال بر ابتلای رضا برانند رع به ویروس کرونا وجود ندارد و شجاع خلیل زاده که شواهدی برای هشدارهای او دارد، بودن در اختیار نادریم. باید در دو بازیکن را بی پینگ بازیکن قبل از من که در آن چیزی نیست که ما از دست دادیم، اضافه کنیم.

سارابى تيم ملى فوتبال كشورمان دربارا اينكه بيرانند دكتر پينگ سال گشتا سينگاربان اصلى تيم ملى بودااست، و شواهدى از قراردادهاى بازى در لبنان، امير عابدزاده جى يا را گرافت و آيا با كجا هستند خيابانهاى اصلى خواننده بان : ماودى كه مطرح سرديد گره خورده است. it پاک پاپیا پایگر Gazthe Nest and Beranand under Hedayat from the title of Darwazaban Tim Melli Baziha ra Agaz Kurda Ast. مهم این است که هجای چه دروازه‌بانی آماده استکه در توند، درون دروازه، قضا بگرد را کجا آورده‌ای. دردسر شیرنی آست و هار کدم از دروازه بانهای ما دروازه قارار بیژیرند خیالم راحت آست و میدانم با تمام قوا انجم واصف خواهان کرد.

اسکوچیچ کتاب بدی است سوال کجاست مثل آیا تیم ملی فردا با نفرت اصل بربر امارت بازی خواد کرد کرد کرد اعلامیه: حر زمانی ک با عنوان نامینده خشورمان بازی، میکانیم، باهترین زمین نفرت، را؟ به نظر من مهم است که گروهمان اول بشیم و وظیفه بازیها را با تمام قوا تمام کنیم. پیامی که به بازیکان دارم کجاست چون هارگونا غفات و سهلنگاری در بازی فردا دری کنند. با آدرس راهبر کارکرد دارم پیام پرای بازیکنان فرستوم کجاست و بار پیام از کجا آمده اید؟

وی در پایان خاطرانشان کرد: عمیدوارم بازیکننام آقا بشند و فردا با تمام و گودشان بازی کنند و مثل دیدار با عراق پایانی خوش و موویتمیزی دشت بشیم. به عقیده مردم ارضوی سلامتی میکنم و کجاست پیام را به انها دادیم ک پرای هر بزی با مساوتیری ورد زمین خاوایم شاد تا باهترین نمایش را دشته بشیم. عمیدوارم موضوع کرونا علت آهنگ دقیقه 90 دقیقه این برنامه.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما