پلاگین نویسی وردپرس بدترین دشمن شماست. چهار راه برای شکست دادن آن

یک فایل متنی خالی بازکنید و آن را بهعنوان readme.txt در پوشه افزونه خود ذخیره کنید. شما باید آن فایل PHP را با ویرایشگر متن خود بازکنید. افزونه شما میتواند یک فایل PHP یا چندین فایل در پوشه خود داشته باشد. پس از اینکه محیط آزمایشی دلخواه خود را انتخاب کردید، در مرحله دوم از آموزش پلاگین نویسی وردپرس، باید یک پرونده جدید ایجاد نمایید برای این کار نیز باید به فهرست وب سایت خود دسترسی داشته باشید. بیشتر کاربران وردپرس و ووکامرس فرصت این را ندارند که طراحی قالب را یاد بگیرند. به عنوان مثال شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهینه سازی سایت وردپرس به صفحه رسمی شرکت ما در پلتفرم اینستاگرام مراجعه فرمایید. به عنوان مثال، WooCommerce دارای پوشه هایی برای بسته ها، داده های نمونه و موارد دیگر است. ساختار افزونه وردپرس واقعاً به شما بستگی دارد و بسته به اینکه میخواهید افزونه خود چقدر ساده یا پیچیده باشد، متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه شما میزبانی کیفیتی را خریداری کرده اید و تعداد درخواست های HTTP را با ساده کردن صفحات خود به حداقل می رسانید، زمان پاسخ سرور به نحوه استفاده از منابع سرور شما و میزان ترافیک وب سایت شما در یک زمان معین بستگی دارد.

در این مقاله از مرحله 0 تا 100 نحوه گرفتن سفارش پروژه طراحی سایت و همچنین اینکه چگونه اولین پروژه طراحی وب را جذب کنید، آموزش دادهشده است. در این صورت می توانید با استفاده از چند خط کد و بکارگیری کمی دانش یا تجربه قبلی، پلاگین نویسی وردپرس را آغاز نمایید. شما هنگامی که سایت وردپرسی خود را نصب می کنید امکانات زیادی را مشاهده می کنید اما در تجارت الکترونیک، هیچگاه چیزی به طور کامل نمی تواند نیاز شما را براورده طراحی پوسته وردپرس کند. وبمستر تولز یکی از ابزارهایی است که شما با کمک گرفتن از آن قادر خواهید بود سئوی بالایی را در سایت خود تجربه کنید. در ادامه مطلب با آکادمی لرن فایلز ، مرجع آموزش برنامه نویسی همراه باشید. بسیاری از افراد بر این باورند که آموزش پلاگین نویسی در وردپرس دشوار بوده و تنها از عهده برنامه نویسان خبره بر می آید این در حالی است که در این آموزش پلاگین نویسی وردپرس می آموزید که از پایه چگونه یک افزونه ایجاد کرده و آن را ایجاد نمایید. افزونه یا پلاگین (Plugin) به معنای نرم افزاری می باشد که به برنامه اصلی امکانات جانبی و مکمل را اضافه میکند.

افزونه ها می توانند امکانات و ویژگی های متعددی داشته باشند. برخی از این افزونه ها برای عملکردهای ساده ای طراحی شده اند در حالی که برخی از این ابزارها نظیر پلاگین Jetpack دارای ویژگی های متعددی بوده که با نصب این افزونه ها نیازی به استفاده از سایر پلاگین ها نخواهید داشت. این موضوع اثر مثبت و مستقیم روی سئو سایت شما بر جای میگذارد. آنها روی کد اصلی وردپرس تأثیری ندارند. با درک اولیه استانداردهای کد نویسی وردپرس و نحوه عملکرد این سیستمها، میتوانید دستورالعملهای آموزشی گامبهگام توسعه افزونه وردپرس را که در خود کدکس وردپرس و سایر دورهها و راهنماهای آنلاین و آفلاین موجود است… این سؤال ممکن است برای شما در افزونه نویسی وردپرس پیش بیاید. به یاد داشته باشید که پیش از نصب پلاگین در وردپرس، باید توضیحات مربوط به نصب را مطالعه کنید تا ببینید آیا آن افزونه با نسخه وردپرس شما سازگاری دارد یا نه. انواع بیشماری از قالبهای مختلف وردپرس به صورت رایگان در دسترس هستند و طراحان میتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند اما برای بهره بردن از برخی از بهترین قالب های وردپرس گاهی نیاز به پرداخت هزینه میباشد.

یک ویژگی خوب دیگر در قالب Surfarama این موضوع است که دست شما برای ویرایش کاملاً باز بوده و به راحتی میتوانید لوگو خود را آپلود نمایید، رنگ پسزمینه را تغییر دهید و حتی رنگبندی اصلی سایت خود را بر اساس نیازهایتان ویرایش کنید. همچنین مجموعهای از افزونهها (یا همان پلاگینهای) مختلف برای این قالب وجود دارند که برای راحتی کار شما و کاملاً رایگان در اختیارتان قرار میگیرند. برای انجام این کار، ابتدا باید یک فایل «Read Me» برای افزونه خود ایجاد کنید. بنابراین ابتدا اجازه دهید تفاوت این دو نوع سایت را بررسی کنیم. بهتر است همیشه برای برنامهنویسی پلاگین با وردپرس از محیطهای لوکال استفاده کنید و ابتدا با این محیطها افزونهها را تست کنید. توجه: این آموزش فقط نحوه نوشتن یک پلاگین ساده وردپرس اولیه را نشان میدهد.

ابزار قالب این امکان را به شما میدهد ظاهر سایت خود شامل طرح، تایپوگرافی، رنگ و سایر عناصر طراحی را سفارشی کنید. امید که این بخش در ماندگار وب نیز بتواند گامی موثر در جهت رفع نیاز کاربران فارسی زبان وردپرس برداشته و ایدههای کاربران را به عمل تبدیل نماید. افزونه یا پلاگین در وردپرس چیست؟ است. مورد دوم این است که یک فایل uninstall.php ایجاد کنید و سپس آن را به پوشه اصلی فهرست پلاگین خود اضافه کنید (/your-plugin-name/uninstall.php). در این مرحله، امیدواریم درک اولیهای از افزونه نویسی در وردپرس به دست آورده باشید و ایدهای برای چگونگی ظاهر شدن در این فرآیند داشته باشید. آیا میتوانم توابع پلاگین را در فایل Theme functions.php بنویسم؟ چگونه میتوانم افزونه خود را در فهرست افزونههای وردپرس قرار دهم؟ ما در این پست قصد داریم آموزش پلاگین نویسی در وردپرس بهصورت قدم به قدم را باهم پیشبریم.

از دیگر قابلیت های این افزونه وردپرس میتوان به این اشاره کرد که میتوانید به تصاویر استایل های زیبا و همچنین انمیشن های زیبا برای هنگام بارگذاری تصویر بدهید. نگران نباشید، شما میتوانید آموزش پلاگین نویسی در وردپرس ما را دنبال کنید. این افزونه امنیتی وردپرس همچنین دارای هفت ماژول امنیتی ضد افشای اطمینان از در دسترس نبودن اطلاعات حساس شما برای هکرها است. کامل ترین نوشته ای بود که در این رابطه دیدم. در این بخش ما یک سری موارد جانبی که خرید آنها الزامی نمی باشد را قرار داده ایم. بعضی از این پوستهها ویژگیهایی دارند که باعث میشوند از همان ابتدای مسیر وبسایت شما به شکل مناسبی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود.

در وردپرس افزونهها، امکاناتی را به این نرم افزار تحت وب افزوده و باعث افزایش کارآیی آن میشوند. از آنجاییکه پلاگینها معمولاً برای انجام یک عمل یا مجموعهای از اقدامات خاص هدف قرار میگیرند بنابراین برای پلاگین نویسی در وردپرس ما به یک دانش عمیقی از آن نیاز داریدم که در این مقاله به تکنیکهای افزونه نویسی وردپرس اشارهشده است. برای آپلود افزونه خود باید بر روی دکمه بارگذاری افزونه در بالا کلیک کنید. برخی از تم های وردپرس هستند که با المنتور سازگاری دارند مه صاحبان کسب و کار ها می توانند المنتور را روی وردپرس پیاده سازی کنند و با استفاده از ان اقدام به طراحی صفحات نمایند. براي بيان تفاوت اين دو با همديگر اول از همه، براي قالب اختصاصي بايد هزينه بيشتري نسبت به قالب آماده پرداخت کنيد. یا صاحب وب سایت نیاز به آموزش یا سوال فنی دارد، برای همین ما با هزینه ناچیزی خدمات پشتیبانی سالانه وب سایت را برای مشتریان مان فراهم می کنیم.

درحالیکه امکان افزودن توابع پلاگین مانند به فایل functions.php تم شما وجود دارد، ما اکیداً از این امر دوریکنید. این ابزارهای وبسایت توسط توسعهدهندگان پلاگین در سراسر جهان ایجادشدهاند تا تقریباً هر عملکردی را که یک سایت وردپرس به آن نیاز دارد انجام دهد. در پایان کار، در صورت نیاز به تولید محتوا برای سایت نیز می توانید از خدمات تولید محتوای متنی سایت راشاسایت استفاده نمایید. درست مانند برنامههای موجود درگوشی خود، میتوانید افزونههایی را در وردپرس نصب کنید تا ویژگیهای جدید اضافه کنید. در اینجا یک نمونه فایل readme.txt وجود دارد که میتوانید از آن بهعنوان نقطه شروع استفاده کنید. از کجا شروع کنیم ؟ بعد از این کم کم کار شروع شده و قسمت های مختلف سایت را داینامیک می کنیم تا وب سایت ما یک قالب وردپرسی شده و بخش های مختلف آن توسط وردپرس قابل کنترل باشد . نکته خوب در مورد افزونهها این است که آنها موجودیتهای مستقلی هستند و به موضوع سایت شما وابسته نیستند؛ بنابراین، در صورت تغییرتم، دیگر نگران غیرفعال شدن عملکرد آنها نخواهید بود.

نکته مهم پسوند.php است، اما شما میتوانید نام فایل را هر چه میخواهید بگذارید. بااینحال، چند روش اضافی دیگر نیز وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. برای نصب قالب روی وردپرس دو روش وجود دارد. برای این منظور بر روی اولین پارت کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید، در این صورت تمام پارتهای موجود به صورت یکپارچه بر روی سیستم شما استخراج می شوند. این آنالیزها را برای هر صفحه ای از سایتتان که میخواهید انجام دهید. به قسمت مدیریت وردپرس در وبسایت خود بروید و از افزونهها » افزودن صفحه جدید را بزنید. اگر تمایل دارید درباره TTFB اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما مقاله TTFB چیست و نحوه افزایش سرعت TTFB در وردپرس را مطالعه کنید.

سپس یکی از ۵۸ دموی قالب را به انتخاب خود و با یک کلیک نصب کنیم تا سایتمان، ساختار و گرافیک جذاب تری پیدا کند. CDN پرونده ها را ذخیره می کند و سپس آنها را بر اساس موقعیت مکانی آنها به کاربران تحویل می دهد. نکته: تمامی موارد بالا در صورتی برای قالبهای اختصاصی صادق خواهد بود که شما کار طراحی قالب اختصاصی خود را به فردی باتجربه بسپارید. از صفحه Add Your Plugin دیدن کنید و اگر قبلاً وارد نشدهاید، روی دکمه ورود در گوشه سمت راستبالای صفحه کلیک کنید. همچنین تاثیر سرعت روی سئو را بررسی کردیم، و از پیامد های آن به بانس ریت زیاد، کاهش درآمد و همچنین کاهش ترافیک وبسایت اشاره کردیم. ایجاد یک افزونه برای وبسایت خود و استفاده از آن کاملاً خوب است. وردپرس یک ابزار ایجاد وبسایت است که بیش از 38 درصد از وب را در اختیار دارد – این بدان معناست که تقریباً از هر 3 وب سایت یک از آن ها به خدمات وردپرس اعتماد دارد. بااینحال، اگر میخواهید محیط پیشرفتهتری را امتحان کنید ویرایشگرهای قدرتمندی در این زمینه نیز وجود دارند.

اکنون میتوانید از پست های وبسایت خود بازدید کنید تا افزونه را در عمل ببینید. هزاران مورد از آنها بهصورت رایگان در دسترس هستند و حتی میتوانید افزونههای وردپرس سفارشی خود را ایجاد کنید. برای کارهای پیچیده، ما به مهارتهای پیشرفته کد نویسی وردپرس نیاز داریم که در دورههای آموزش پلاگین نویسی برای وردپرس به آن پرداختهاند. برای نوشتن یک افزونه به دانش اولیه زبانهای کد نویسی مانند PHP، CSS، HTML و JavaScript نیاز دارید. هر کاربری بادانش اولیه کد نویسی های تحت وب میتواند یک افزونه نیز طراحی کند. حجم صفحه ( Page Size ) : حجم هر صفحه به کل فایل های سایت بستگی دارد و آپلود یک قالب را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از جذاب ترین سایت ها، سایت های فروش فایل است. یکی دیگر از روش ها نوشتن قالب وردپرس یا افزونه وردپرس و سپس فروش آن در مارکت ها وردپرسی مثل ژاکت و راست چین است. با انتخاب یک مرکز معتبر در زمینه طراحی وب به صورت سفارشی و اختصاصی وب سایت با کیفیت را با قیمت طراحی مناسب سفارش دهید.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما