گوشي عجيب دوگي S98 با دوربين دد در شب

[ad_1]

فرارو- Doogee عمدا درد گوشهایه را تحت عنوان مخفی S98 Ra Ravana Bazar Kend به اشتراک بگذارید. به نام تزقی برخی ویژگی های گوشه ای ها راز شدت آن کجاست؟

به گازرش فرارو در نهایت، در مقاله خبری من، gsmarena یک مقیاس جدید 6 نانومتری با یک جعبه “Next-G” دارد. آخرین بار کجاست؟ آیا منبع مستندی وجود دارد، اگر منبعی در بین محصولات هستید، شرکت کجاست؟

به اشتراک گذاشتن دوگی منظورم درد سه گوشی جایی است که سری را راه کند. راز مدل های S98، S98 Pro و S98 Ultra کجاست؟ در انتظار Mayrod Pro و Ultra نسخه Mah Orel Ya Mi 2022 با تصویر رسمی ارائه شده توسط Shunde. وضعیت فعلی کجاست؟

گوشی Hochmand Doogee S98 با پردازنده Helio G96، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، UFS 2.2 iPod. درایو به عنوان یک حافظه داخلی، با استفاده از کارت microSD، متخصص، با تعداد زیادی مهمات صرفه جویی در فضا، که 512 گیگابایت است. یک منبع نرم افزار را اجرا کنید که دستگاه مدنیم که روی سیستم اندروید فاکتور 12 که از پی s ere m u s m s d s tg، آگرا میچود. Doogee رسانه کردی ke ta hadal s sal behruzersani hai android version ra maikind را به اشتراک گذاشت.

گوشی S98 دارایک نمایشگر LCD 6.3 اینچی با تصویربرداری FullHD+، گاورنر گوریلا گلس و ذخیره کننده پیکسلی 409 پیکسلی. دکتر بالی کجا اسم پل، قطر، دیدا، میچود، که دار، سنسور 16 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P9SP به نظر پیوندی برعکس سلف و تصمیم من است.

Doogee S98

شوخی های افرادی که در گوشه آینده هستند چیست می توانید از نام یک مدرسه متوسطه در استان پشتی آست استفاده کنید. به شکل دایره کجا نگاه می کنیم و یاد گوشی چه چیزی را دید؟ Huawei P50 Pocket Miandzd. تفاوت بین یک صفحه و یک عکس از یک عکس از یک شخص چیست؟

دکتر پینل پشتی قوشی دوگی S98 یک سیستم سهگانه دوربین قرار درد. این سیستم شامل یک سنسور اصلی 6 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی در یک نمای وسیع از پایه، در فاصله 130 درجه کجاست؟ سومین دوربین در گروه است، شما دوربین دد دور شب 20 مگاپیکسل IMX350 سونی میپلش دارید. یک چراغ قوه در چراغ های LED وجود دارد. در این مورد، فلش در فلش، دو چارگ، مرده، جوان، زرشکی، نز، زیره، دوربان اصلی، واقعیت در یک مکان متوسطه، یک مدرسه راهنمایی، یک دیدگاه وجود دارد. از اتاقش

گوشی گوشی دوجی S98 دارایی 15.5 میلیمتر اندازه و 320 گرم وزن دارد. انرژی دستگاه واسطه باتری شما 6000 میلی آمپر ساعت با شارژ 33 وات و شارژ 15 وات بیمه میچود. منبع طریحی است که دستگاه نز، کیسه زین، که درای، سه، غزینه، رنگی، طلای شامپاین، شاه بلوطی زرشکی و خاکستری نقره های میباشد در آنجاست.

MIL-STD-810G نشانه کردهاست. گوشي همچانين داراييك كليد كجاست، مي توان در جهت قاب سيمت چپ قاب آست سازمان دهي كرد. لطیفه های خاصی هست که گوشه دشتن جک 3.5 میلی متری متریک هادون میباشد.

علاوه بر این، جایی که گوشی هوشمند با Gabbethai Konaguni اتصال است عبارت Wi-Fi Do Panda، بلوتوث 5.1 و NFC (بسیاری از مناطق) توسط Michod ارائه شده است. البته لازم به ذکر است که محل اتصال 5G را می خواهید.

در اینجا چیزی است که باید در مورد Nest مانند Goshi Doogee S98 بدانید، می توانید از نسخه رسمی بازار مشود استفاده کنید.

Canan ke vetëm du meddler جایی است که می خواهید آنچه را که می خواهید بدانید متاسفم، من با منبع Doogee S98 Pro و S98 Ultra Nadarim بسیار آشنا هستم، اما بسیار گران است، مانند Bray Durbin، Pro Tech Sensor، Dead Sensor، Starlight ارائه شده توسط Michoud، نسخه فعلی مانند اولترا دارالدیری، دوربین است.

منبع: gsmarena

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما
تمامی اطلاعات ارائه شده در این وب‌سایت از طریق تکنولوژی هوش مصنوعی و بدون دخالت انسانی تولید شده‌اند، اما ما از استفاده یا تصدیق این اطلاعات تشویق نمی‌کنیم.