چرا نادیده گرفتن پارکت لمینت آرتا هزینه فروش شما را به همراه خواهد داشت

به این نوع دیوار پوش و یا پارکت دیواری می گویند. پارکت ها معمولاً با قابلیت استفاده مجدد تولید می شوند. افراد معمولاً اطلاعاتی در مورد انواع کفپوش ها نداشته و نمیدانند که با توجه به نوع نیازشان کدام محصول مناسب آنهاست. اما خرید آن به سادگیای که فکر میکنید نیست و باید نکات مهمی را برای انتخاب پارکت در نظر بگیرید. می خواستم براورد قیمت پارکت لمینت برای آشپزخانه 15 متر مربعی جهت خرید واجرا را در شاهین شهر اصفهان ارسال فرمایید . جهت استعلام قیمت تماس بگیرید. در ابتدا این نوع کف سازی جهت مقابله با سرما بود که نقش عایق را ایجاد می کرد. باید به اولویتهایی که دارید نگاه کنید و سپس به دنبال کفپوش مناسب در بازار باشید . در زمان خرید کفپوش به نوع سیستم گرمایش فضا دقت کنید. برای خرید اینترنتی انواع پارکت چوبی و لمینت به ما مراجعه کنید. زمانی که شما تایلها را کنار هم قرار میدهید میتوانید آنها را به صورت کلیک به هم و در هم قفل کنید تا به توانید آنها را نصب کنید، و در زمان نصب در گوشههای لمینت و پارکتها از بست و قرنیز استفاده میشود.

  1. معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  2. مساحت محلی که قرار است با پارکت پوشانده شود
  3. قابلیت انتقال گرما از کف
  4. تنوع کم در طرح و رنگ
  5. زیبا و اصیل بودن
  6. ماسک و عینک ایمنی

اما ما به شما میگوییم که پارکت لمینت آرتا تولید شده در داخل کشور کیفیت بالایی دارد و تمامی استاندارای جهانی را در برمیگیرد. پارکت آرتا عایق گرما، صدا و رطوبت است. پارکت لمینت در مهمترین فضا های خانه از جمله: پذیرایی، آشپزخانه، راهروها و اتاقها مورد استفاده قرار میگیرد، به یاد داشته باشید که این محصول از HDF ساخته شده است، پس مناسب فضاهایی چون حمام و مکانهایی که در معرض رطوبت آب قرار دارد مناسب نمیباشد، این محصول در برابر آب مقاوم است اما ضد آب نیست. اجازه ندهید هر نوع مایع حتی آب به مدت طولانی باقی بماند چرا که مایع می توان به لایه محافظ لمینت و پارکت نفوذ کرده و لکه ایجاد کنید که تنها راه برطرف کردن لکه های عمقی کفسابی لمینت است .مایع اضافی را با یک پارچه که رطوبت را خوب جذب می کند جمع کنید و سپس رطوبت باقی مانده را با دستمال دیگر کاملا خشک کنید . اما اگر بودجه ی محدودی داشته و با توجه به موقعیت محلی که از آن استفاده می کنید ضدآب بودن و نگهداری آسان، ضدحریق بودن محصول برایتان یک اصل مهم و اساسی است، کفپوش های وینیل یا پی وی سی گزینه ی مناسبی برای شماست.

  • ابعاد فضای مورد نظر
  • عدم استفاده در گرمایش
  • ۴ ضلعی است و دارای کلیک میباشد
  • جایگزینی آسان با کفپوشهای دیگر
  • پارکت لمینت ها به صورت بسته های کامل به فروش میرسد
  • طرح با رنگ های سرد و گرم
  • تعداد بسته در هر پالت 60 بسته
  • به دلیل ماهیت و سرعت نصب، مقرونبهصرفه است

درواقع از آنجائیکه نصب لمینت ها بسادگی و توسط شیارها و زبانه هایی که در اطراف آن تعبیه شده است صورت می گیرد ممکن است برخی را به اشتباه بیاندازد. توصیه میکنیم از پردههایی ساده و یا مناسب با اتاق کار استفاده کنید. 9 نصب کفپوش های پی وی سی بسیار راحت بوده و کافی است که شما فقط چسب آن را خریداری کنید. پارکت آرتا کد 835 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. مهمترین تفاوت پارکت آرتا با سایر پارکتهای چوبی، این است که به جای چوب، از الیاف چوب فشرده یا HDF ساخته شده است، که این امر باعث مقاومت و طول عمر بالای این پارکت است. سپس این شرکت فعالیت های خود را در زمینه تولید ورق های MDF و HDF نیز گسترش داد. ولی دراصلی ترین مزایای پارکت لیمنت این است که علت وزن بالاترش نسبت به کفپوش های قدیم باعث محکمتر شدن بر روی زمین می شود. پارکت لمینت که در زبان انگلیسی به آن Laminate Flooring گفته میشود نوعی پوشش کف است که از لایههایی فشرده از چوب و موادی دیگر که در کارخانه با هم ترکیب شده و سپس طی فرآیندی فشرده شدهاند ساخته میشود و این خود دلیل نامگذاری این محصول به نام لمینت (Laminate) که در زبان انگلیسی به معنای ورقه ورقه یا لایه لایه است را توضیح میدهد.

پارکت لمینت آرتا

ولی پارکت قابل تعمیر است.کفی که پارکت شده باشد، حس طبیعت را به انسان منتقل میکند، راه رفتن روی آن بسیار لذت بخش است و حس خوبی به پا میدهد. کفپوش از جنس PVC است و يا به عبارتي پلاستيکي مي باشد و از امتيازات آن قابل شستشو بودن آن است، کفپوش در ابعاد مستطيلي تقريبا در ابعا 15 سانتيمتر عرض و 90 سانتيمتر طول در بازار موجود مي باشد، کفپوش را براي نصب به کف مي چسبانند، کفپوشها داراي ضخامت 2 و 3 ميليمتر مي باشند، نصب کفپوش نسبت به لمينت زمان بيشتري مي برد، کفپوش ها را معمولا در فضاهاي اداري و تجاري استفاده مي کنند که نياز به شستشوي مداوم است، در منازل مسکوني معمولا فقط در آشپزخانه ها که احتمال ريزش آب همواره وجود دارد نصب مي شود، بلافاصله پس از نصب کفپوش ميتوان اسباب را روي آن چيد، از نظر قيمت کفپوش از لمينتارزانتر است اما به دليل گرانتر بودن اجرت نصب و زير سازي، نهايتا قيمت تمام شده کفپوش و لمينت بسيار به هم نزديک است، البته با توجه به اين نکته که کفپوش کف زيرين خود را خراب ميکند و قابليت کندن و نصب مجدد در فضايي ديگر را ندارد و همچنين از نظر زيبايي نسبت به لمينت در رده پائين تري قرار دارد.

البته ممکن است که کفپوشهای غیر چوبی، ظاهر چوبی داشته باشند. ساییدگی و پارگی معمولی روزانه و لکهها روی زمین باعث میشود که ظاهر آن جذاب نباشد. نوع دیگر ساب و لاک پارکت که با هدف براقیت و برداشتن خط و خش و هموار کردن کفپوش چوبی پس از استفاده طولانی مدت از چوب پارکت ضرورت دارد که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم . اگر میخواهید دکوراسیونی مدرن داشته باشید طرح چوب یکی از طرحهایی است که برای آن مناسب است. طرح چوب از جمله طرحهایی است که فضای خانه را گرم و صمیمی میکند. این تفاوت پارکت با کفپوش به این صورت است که در پارکت لمینت طرحهایی که بر روی کفپوشزده میشوند از کیفیت خوبی برخوردار میباشند و ظاهر زیباتری را ایجاد میکنند. زیرا بر روی لمینت ها یک لایه اکسید آلومینیوم پوشیده شده که باعث مقاومت بیشتر آن ها می گردد. واردات لمینت: متاسفانه واردات لمینت منع شده و دیگر شاهد برندها درجه یک خارجی در ایران نمیباشیم، با این وجود برند های باکیفیت خارجی هنوز در ایران هستند اما از موجودی ناقصی برخوردارند و دیگر حق وارد کردن لمینت به ایران را ندارند. پارکت های لمینت انواع گوناگونی دارند که بستگی به درجه سایشی، برند سازنده، ضخامت، رنگ و …

  • دشواری در نظافت
  • قیمت بیشتر نسبت به پارکتهای دیگر؛
  • مواد اولیه آن با کیفیت باشند
  • فاصله اندازها جهت ایجاد فاصله انبساط

پارکت ها به دلیل زیبایی که دارند به سرعت در بین افراد محبوب شده اند. شیارهایی که در برخی از کفپوش های چوبی وجود دارند، تحمل فشار را برای این کفپوش ها ساده تر می سازند. در اواخر دهه ۱۶۰۰ زمانی که در خانه های معمولی کف زمین از بتون و در خانه های ثروتمندان از سنگ های مرمر بود نوعی جدید از کف سازی در ورسای فرانسه معرفی شد. به طوری که نسبت به سایر رقبای هم تراز خود، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. اما کفپوش ها نیاز به قرنیز یا اسکوتی نداشته و شما می توانید برای زیبایی بیشتر از قرنیز استفاده کنید در غیر این صورت ضروری و لازم نیست. برای خرید پارکت به چند نکته مهم توجه کنید. خرید پارکت برای اماکن اداری و آفیس نیز به همین ترتیب خواهد بود و با استاندارد AC4 جوابگوی نیاز شما خواهد بود که در صورت تردد بسیار بالا میتوانید از پارکت های AC5 نیز استفاده نمایید . اين نوع از كف پوش ها نوعي عايق محسوب مي شود، این بدان معناست که در زمستان گرم و در تابستان خنك هستند و هيچ گونه قارچي و میکروبی در دل مواد آن رشد نمي كند و اصطلاحا آنتي باكتريال هستند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما