آخرین اخبار «جدید قم

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دامداران ما در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با مشکلات جدی مواجه هستند و لازم و ضروری است که وزارت جهاد کشاورزی از دامداران در بحث تامین نهادهها حمایتهای لازم را به عمل آورد و نهاده در اختیار آنها قرار دهد. علیرضا حسین زاده رئیس جهاد کشاورزی گناباد در گفتوگو با تسنیم در این زمینه اظهار داشت: کندی کار و عدم حل شدن مشکلات فروش «آلوئهورا» دلیلش سردشدن هواست که بهرهبرداری از این محصول در فصل سرد کاهش مییابد. از آنجاییکه کمپانی سازنده این فیلم سینمایی جدید، از جمله کمپانی های تازه کار در حوزه فیلم سازی حرفه ای محسوب می شود، بودجه قابل ملاحظه ای برای این فیلم در نظر نگرفت. ما سعی داریم بسته خبری ویژه ای را جمع آوری نماییم و مخاطبان را در جریان اتفاقات مهم اقتصادی در طول هفته ای که گذشت قرار دهیم. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، آرش ابراهیمی،رییس پلیس فتا لرستان اعلام کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان ” صرافی ارز دیجیتال آنلاین”، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت. وی ادامه داد: در این مدت جابهجایی چهار دستگاه پست توزیع عمومی و ۱۸۲ تیر برق که به علت تعریض و عقبنشینی در وسط معابرعمومی قرار گرفته بود با همکاری شهرداریها و دهیاریها برای حذف نقاط حادثهخیز و کاهش حوادث و خطرات خسارات به مردم با هزینه ۱۱ میلیارد ریال اجرا شد.

اخبار جدید مهریه 99

جوآن تصمیم گرفت روی نوشتن تمرکز کند تا از بیکاری کلافه نشود و در یک روز کاملا معمولی و به طور اتفاقی در قطار ایدهی اولیه هری پاتر به ذهنش رسید. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، دو هفته قبل بود که دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در خراسان رضوی طی گفتوگویی “انتقاد نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در زمینه عدم واگذاری انشعابات برق به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی گناباد” را روی خط خبری خود برد. گروه استانها ــ گزارش تسنیم خراسان رضوی در زمینه مشکل برق در شهرک صنعتی گناباد واکنش هایی در پی داشته است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ساماندهی گلزار شهدای خراسان رضوی را به عنوان اولویت این نهاد در سال جاری مطرح کرد. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ – ۱۰:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، گردشگری موضوع جذابی برای مردم کویر و به ویژه شهرستان گناباد در چند سال اخیر بوده و از سویی شرایط نیز بیانگر استقبال بیشتر مردم و گردشگران از این مقوله است. بهگزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گناباد، مهدی یعقوبی اول ریابی در حاشیه برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: آزمون کتبی و شفاهی ارزیابی جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی رشتههای مهندسی کشاورزی-زراعت، مهندسی برق-قدرت و مهندسی برق-کنترل نیمسال دوم ۹۸-۹۹ در در روزهای ۲۵ تا ۲۷ مرداد برگزار شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد از برگزاری آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی در دو بخش کتبی و شفاهی در این واحد دانشگاهی خبر داد. از اوایل خردادماه برداشت گندم از سطح ۸۰۰ هکتار از مزارع شهرستان گناباد آغاز میشود و کشاورزان پس از گذشت یک دوره فصل زراعی اقدام به برداشت دسترنج خود میکنند اما در این میان دلالان همچنان جولان میدهند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ – ۱۳:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، از اوایل خردادماه برداشت گندم از سطح 800 هکتار از مزارع شهرستان گناباد آغاز میشود و کشاورزان پس از گذشت یک دوره فصل زراعی اقدام به برداشت دسترنج خود میکنند. گروه استانها ــ سرمایهگذاران فعال در شهرک صنعتی گناباد از فقدان انشعاب جدید برق گلایه دارند و البته برق منطقهای خراسان رضوی نیز در این زمینه استدلال خود را دارد. انیمیشن داستانی شنیدنی دارد که در دل خود پیامی مهم جای داده است. بنی اسدی در پایان اظهار کرد: ضارب در حال حاضر بازداشت و به زندان معرفی شده و روند تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی همچنین اظهار کرد: سال گذشته مجلس شورای اسلامی ۲۰ میلیارد تومان بابت اشتغال بانوان تصویب کرد که متاسفانه یک ریال آن محقق نشده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون دایمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با حضور مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در واحد مشهد برگزار شد. سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: بحث آموزش باید جدی گرفته شود و به دلیل کمبود اعتبارات در این خصوص متاسفانه ضعیف عمل کردهایم. دادستان گناباد تصریح کرد: در ساعت اولیه این حادثه بازپرس به همراه نیروهای اگاهی در محل حاضر و ضارب شناسایی شده است. روحالله جلیلی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعویض ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی با کابل عایق خودنگهدار سه فاز در راستای حفاظت از محیط زیست، تقویت شبکه و بهبود کیفیت ولتاژ و کاهش خاموشی از جمله اقدامات اداره برق گناباد طی نیمه نخست امسال است که با هزینه ۲۶ میلیارد ریال اجرا شد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید یمن لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما