اطلاعات محرمانه راهنمای خرید لوازم خانگی که فقط کارشناسان از وجود آن‌ها اطلاع دارند

Purchase guideبرای بررسی آن با قیمت مناسب تصمیم گرفتم یک بخاری کوچک و زیر میز بخرم4. پرایس و شوهرش تصمیم گرفتند به خانه ای جدید و تمام برقی با همان کد پستی نقل مکان کنند. شما نمی توانید اولین وسیله ای را که می بینید به خانه بیاورید. هنگام خرید لوازم خانگی باید به چند فاکتور مهم توجه داشت، مانند بهره وری انرژی و فضای ذخیره سازی. موارد زیادی وجود دارد که کوچکتر بهتر است، اما برای اکثر مردم، یک دستگاه کوچک ارزش زیادی ندارد زیرا بدون استفاده زیاد فضای آشپزخانه شما را اشغال می کند. ما درک می کنیم که انتخاب بهترین لوازم خانگی برای نیازهای شما کار آسانی نیست.

اگر تکلیف شما یک تکلیف آسیاب نیست، نویسندگان ما ترسی ندارند که کمی خارج از چارچوب فکر کنند – در واقع، آنها از چالش لذت می برند. خشک‌کن‌ها یکی از دلایل رایج آتش‌سوزی خانه‌ها هستند، به‌ویژه زمانی که تهویه هوا به طور دوره‌ای از راهنمای خرید کولر گازی کوچک پرز پاک نمی‌شود. اما آیا می دانستید که راه هایی برای صرفه جویی حتی با یخچال و فریزر وجود دارد که شاید فکرش را هم نمی کردید؟ در مرحله بعد، از دوستان و خانواده خود در مورد توصیه هایی که ممکن است داشته باشند بپرسید. هزینه گرم کردن فر و پخت 2 قطعه مرغ به اندازه پخت 10 قطعه مرغ است. بسته های بزرگتر معمولاً قیمت بهتری نسبت به بسته های کوچکتر دارند که در فروشگاه مواد غذایی صرفه جویی می کنند. هر واحد بسته به اندازه، مصرف انرژی و دوام آن مقدار متفاوتی هزینه دارد.

Guide To Buying Household Appliances

پس انداز ماهانه شما احتمالاً برای پوشش بخشی از هزینه های آنها فقط در چند سال کافی خواهد بود و از نظر زیست محیطی و مالی ارزش آن را دارد. جمع کردن پس انداز خود به این معنی است که به آنچه انجام می دهید، نحوه مدیریت پول و آنچه مصرف می کنید توجه داشته باشید. پایین آوردن ترموستات حتی 1 درجه یا افزایش دمای AC شما چند درجه، باعث صرفه جویی زیادی می شود. به این ترتیب شما دو نفر می توانید رجیستری را با هم بسازید، حتی اگر پخش کننده بلوری که او انتخاب کرده است، برش نهایی را انجام ندهد. در ادامه نکات کاربردی را در مورد نحوه سازماندهی کمد لباس خود به گونه ای بخوانید که برای شما مناسب باشد و فضای خود را آرام و بدون درهم و برهم کند. هیچ یک از این نکات شما را میلیونر نمی کند، اما در کنار هم با گذشت زمان، قطعاً جلوتر خواهید بود. اگر هنوز هم کاربردی است، احتمالاً با فروش آن در Craigslist جلوتر خواهید آمد.

با این حال، مدل های سطح پایه بیشتری هنوز در بازار هستند. چیزهایی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن و غیره همه در هر خانه ای ضروری هستند و مهم است که مواردی را تهیه کنید که نه تنها با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد، بلکه به آسان تر کردن زندگی برای شما و خانواده شما نیز کمک کند. خرید لوازم جدید یکی از مواردی است که به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد اما تاثیر زیادی بر زندگی روزمره شما دارد. وقتی فرصت های خود را برای پس انداز پول جمع می کنید، می توانید تأثیر فوری تری بر بودجه خود احساس کنید. با برخی از لوازم خانگی، می توانید با استفاده موثر از آنها صرفه جویی کنید، و انجام این کار باعث صرفه جویی در هزینه در مقوله بودجه دیگری نیز می شود.

وقتی قیمتی را به صورت آنلاین مشاهده می کنید، دریابید که آیا برای ارسال آن به شما نیاز به پرداخت پول اضافی دارید یا خیر. خرید مدل‌های با راندمان بالا نه تنها می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما در قبوض آب و برق شود، بلکه میزان کربن شما را نیز کاهش می‌دهد. حتی ممکن است با انتخاب محصولات با کارایی بالا، واجد شرایط دریافت اعتبار یا تخفیف مالیاتی فدرال یا ایالتی باشید. اگر مشمول قوانین در معرض خطر هستید، فرم 6198 را همراه با اظهارنامه مالیاتی خود ارسال کنید. برخی از تولیدکنندگان ممکن است تخفیف یا اعتبار مالیاتی برای خرید این محصولات نیز ارائه دهند. اگر لوازم خانگی بزرگ خریداری می کنید، ایده خوبی است که هزینه های نصب را نیز در نظر بگیرید، که می تواند به سرعت برای چیزهایی مانند یخچال افزایش یابد. ممکن است برخی از سفارش‌های لحظه آخری باید پر می‌شد، یا شاید تلاشی برای استفاده از قطعات باقی‌مانده بود — یا شاید ترکیبی از آن چیزها بود.

اگر زمان پر استرسی را پشت سر می گذارید، می تواند سخت باشد که در راس امور قرار بگیرید. رشد ارگانیک می تواند به برند شما اجازه دهد پس از خرید لایک ارزان فیس بوک از SidesMedia از دیگران جلوتر بماند. انیسون. خوردن انیسون می تواند به مبارزه با بوی بد دهان که همراه با خشکی دهان است کمک کند. اکثر کارگزاران توسط فروشندگان استخدام می شوند تا خریداران را پیدا کنند و به مذاکره در معاملات کمک کنند. ما حق داریم نگران باشیم. هر فروشنده می‌داند که یک مصرف‌کننده کاملاً حق دارد این کار را انجام دهد، بنابراین باید با آن موافقت کند. هنگام انتخاب برند، باید نظرات مشتریان، خدمات شرکت و گارانتی ارائه شده را نیز در نظر بگیرید تا استفاده شما به تجربه ای بی دردسر تبدیل شود. پس از این لیست از بهترین جاروبرقی برای خانه در هند، شما باید چند جاروبرقی مناسب برای خانه خود را انتخاب کرده باشید. آخرین مورد در لیست ما از بهترین جاروبرقی برای خانه ها در هند جاروبرقی Prestige Clean Home Typhoon 06 Wet and Dry Vacuum Cleaner (مشکی) است.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما