با این نکات ساده ارز دیجیتال خود را متحول کنید

شما می توانید از بیت کوین برای پرداخت به همراهان، فروشندگان و غیره استفاده کنید. این بسیار فراتر از آن چیزی است که می توان با ظرفیت موجود بلاک چین انجام داد، که محبوب ترین زنجیره قراردادهای هوشمند از نظر کاربران و حجم تراکنش است، حتی بیشتر از اتریوم شناخته شده تر. فقط برخی از بیت کوین به طور کلی شنیده اند یا حتی می دانند که رمزارز چیست. آنقدر داغ است که حتی فینرا هم سعی می کند سرش را دور آن بپیچد. بیت کوین در طول سال‌ها به اندازه هر ارز دیجیتال دیگری در بازار افزایش ارزش خود را نشان داده است، بنابراین برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین منطقی است که کنجکاو باشند که در نهایت تا چه حد می‌تواند بالا رود. شباهت های دیگر بین این دو پروژه شامل این واقعیت است که هر دو سکه را می توان در کیف پول های "ذخیره سرد" نگه داشت، با نام مستعار چرخش سریع یکی دیگر از ویژگی هایی است که معمولا بین یک تا دو هفته است. سطح قیمت BTC برای مدتی با صفر معاشقه شد، سپس در فوریه 2011 علامت نمادین 1 دلار را شکست و نسبت قیمت BTC به USD را یک به یک تعیین کرد. اجداد ما از پوسته ها و مهره ها برای معاملات استفاده می کردند، سپس فلزات گرانبها و سپس فیات.

اگر اسپینوزا یا سقراط هستید، پس باشه. به عنوان مثال، در صورت نیاز به جستجوی سریع، امکان وارد کردن گیگابایت یا ترابایت اطلاعات به یک بلاک چین وجود ندارد – و چنین جستجوهایی یکی از ویژگی های ضروری ارائه شده توسط یک برنامه کاربردی است. کیف پول ها در انواع مختلفی با ویژگی های متفاوت از نظر امنیت و پلتفرم های سازگاری عرضه می شوند. بیت کوین دارای یک ویژگی امنیتی رمزنگاری است تا اطمینان حاصل شود که فقط صاحب یک بیت کوین می تواند آن را خرج کند. ارز دیجیتال را می توان به یک ارز مستقل تبدیل کرد و توسط ناشر مسئول بازخرید پول دیجیتال در قبال پول نقد صادر شد. اخیرا، اینترپل اخطاریه قرمزی برای یافتن و دستگیری کوون به اتهام نقض قوانین مالی کره جنوبی صادر کرد. اخیراً، مقامات در کره جنوبی به منازل و دفاتر مقامات و شرکت های وابسته به Terra یورش بردند، شواهدی را کشف کردند و برای دو کوون، مدیرعامل ترا و سایر مدیران احضاریه صادر کردند. مهره کوچک جهانی گرایان و شهردار یک شهر ژاپن اخیراً از دفاتر استارتاپ ارزهای دیجیتال ریپل در سانفرانسیسکو بازدید کرد و رابطه بین این دو دستور کار را بیشتر تقویت کرد. جای تعجب نیست که بیت کوین در سال 2008 درست پس از اینکه وال استریت را اشغال کنید، بانک های بزرگ را به سوء استفاده از پول وام گیرندگان، فریب دادن مشتریان، تقلب در سیستم و دریافت هزینه های هنگفت متهم کرد، ظهور کرد.

چهار پایدار دلایل برای اجتناب Bitcoin

از آنجایی که الگوریتمی که بیت‌کوین‌ها را تولید می‌کند، آن‌ها را با نرخی تقریباً ثابت می‌سازد، استخراج‌کنندگان اولیه بیت‌کوین‌ها بیشتر از ماینرهای بعدی به دلیل کوچک بودن شبکه، آن‌ها را به دست می‌آوردند. فردی که تنها با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود، بیت‌کوین و فناوری تولید و مدیریت ارز دیجیتال را در سال 2008 تأسیس کرد. ناکاموتو تعداد بیت‌کوین‌های تولید شده توسط شبکه توزیع‌شده رایانه‌ها در مبادله خود را به 21 میلیون محدود کرد. حدود 67 میلیون دلار بیت کوین مرتبط با دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه Terraform، هدف تلاش‌های کره جنوبی برای مسدود کردن این سرمایه‌ها است. Binance اعلام کرده است که حساب شرکتی شرکت Tezos (XTZ) مشارکت کننده ابزار Baking Bad به درخواست مجری قانون مسدود شده است و Baking Bad بارها از دلیل مسدود شدن مطلع شده است. کره جنوبی می خواهد 67 میلیون دلار از وجوه Do Kwon را از طریق صرافی ها مسدود کند. بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، می خواهد کارمزد بلاک چین BNB خود را کاهش دهد.

Bitcoin برای دلار

طبق گزارش‌ها، شبکه e-CNY با بودجه دولتی همچنین به تجار کارمزدهای کمتری نسبت به پلتفرم‌های پرداخت علی‌بابا و Bitcoin (https://www.tarafdari.com/node/2157534) تنسنت ارائه می‌کند. هزینه آن در NuBits چقدر خواهد بود؟ پاسخ کوتاه برای اینکه چقدر بیت کوین باید بخرید این است: نه خیلی زیاد. Toro برای خرید گتسبی تجارت فین تک آمریکا. گفته می‌شود که گریلز بیانیه‌ای در توییتر منتشر کرده است و تأیید می‌کند که اخباری که او را با پلتفرم‌های مبتکرانه معاملات بیت‌کوین مرتبط می‌کند، صحت دارد، اما ما نتوانستیم مدرکی در این مورد پیدا کنیم. اضافه شدن یک جفت تجاری Shiba Inu در crypto(.)com خبر بسیار خوبی برای جامعه دوستداران سگ است که این نژاد را دوست دارند. شرکت وام دهنده ارزهای دیجیتال Nexo یک پلتفرم معاملاتی راه اندازی کرده است که معاملات نقدی، آتی و حاشیه ای را برای مصرف کنندگان خرده فروشی فراهم می کند. سولند در حال آزمایش اصول "بدون مجوز" است که لیست توکن‌های بی‌نهایت صرافی‌های غیرمتمرکز را در بازار وام‌دهی ارز دیجیتال شبکه Solana فعال می‌کند. ارز دیجیتالی که روی بلاک چین سولانا اجرا می شود، سولانا (SOL) نامیده می شود. Solana که در سال 2017 تأسیس شد، یک پلت فرم بلاک چین است که برای پشتیبانی از برنامه های غیرمتمرکز (dApps) طراحی شده است. برای تسهیل پذیرش برنامه های کاربردی غیرمتمرکز و دارایی های غیرقابل تعویض، Dogechain خود را به عنوان یک راه حل لایه 2 برای شبکه Dogecoin قرار می دهد.

ZachXBT، یک محقق مشهور ارزهای دیجیتال، کشف کرد که 20 میلیارد توکن Dogechain از طریق کیف پولی که مستقیماً با توزیع کننده ارتباط دارد، روی مشتریان ریخته شده است. ما به بررسی بیشتر جنبه های دنیای واقعی بیت کوین، مانند کیف پول، مکانیک کیف پول، استخراج، تراکنش ها و حاکمیت بیت کوین می پردازیم. مدتی بعد، بدون اطلاع اپل، اپلیکیشن رمزنگاری Trezor خود را به یک کیف پول رمزنگاری تغییر داد. Crypto News مکانی برای خواندن رویدادهای جاری در مورد بازار ارزهای دیجیتال است. این خبر اولین بار روز پنجشنبه توسط حساب رسمی توییتر سایتما به اشتراک گذاشته شد. خدمات نقدینگی درخواستی (ODL) از شرکت ریپل لبز در روز پنجشنبه در برزیل معرفی شد. بر اساس این گزارش، Travelex همچنین اولین بانک در برزیل است که در بانک مرکزی این کشور ثبت نام کرده و مجوز انجام معاملات ارزی را دریافت کرده است. ریپل نقدینگی بر اساس تقاضا را در برزیل راه اندازی می کند. فراموش نکنید، ریپل یک رمزارز با پشتیبانی WEF است. عملکرد یک دستگاه خودپرداز کریپتو به جای یک دستگاه خودپرداز سنتی متفاوت است. این آخرین کلاهبرداری در کریپتو نخواهد بود.

این شهر در حال حاضر به دنبال صرف میلیاردها دلار برای محافظت از خود در برابر افزایش سطح دریا است. افزایش انتشار گازهای گلخانه ای تقریبا آخرین چیزی است که به آن نیاز دارد. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حدود 806.83 میلیارد دلار بالاتر بود که در 24 ساعت گذشته 1.03 درصد افزایش یافت. اداره انرژی چین (CEA) قصد دارد به پلتفرم های تجارت برق مبتنی بر بلاک چین به عنوان وسیله ای برای تشویق تجارت انرژی بین واحدهای تولید برق غیرمتمرکز و شبکه های ملی نگاه کند. دلایل بیشتر در مورد اینکه چرا بیت کوین و انرژی های تجدیدپذیر بدترین تطابق را دارند را می توان در مقاله دانشگاهی بررسی شده "انرژی های تجدیدپذیر مشکل پایداری بیت کوین را حل نمی کند" که در Joule ارائه شده است، یافت می شود. CEA، یک آژانس دولتی زیر نظر NDRC که مسئول سیاست انرژی است، اعلام کرده است که قابلیت‌های تولید و ذخیره‌سازی برق کوچکتر و متوسط ​​را برای تامین برق برای جمعیت محلی بررسی خواهد کرد. دولت هند، بخش بودجه وزارت دارایی. این پولی است که می تواند مجدداً در تجارت سرمایه گذاری شود، به مصرف کنندگان بازگردانده شود یا توسط دولت مالیات بگیرد. به همین دلیل است که این سرمایه گذاری خوبی برای شما نیست. در واقع، چرا بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال ارزشی برای شروع دارند؟ نقدینگی: ارزش بازار لایت کوین در میلیاردها دلار متغیر است.

Globalists BlackRock، Google و Morgan Stanley میلیاردها دلار در بلاک چین و ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. سرمایه گذاری در بیت کوین مزایای زیادی دارد و خطرات زیادی نیز در آن وجود دارد. ارزهای دیجیتال برای پرداخت ها، انتقال ارزش (مشابه پول دیجیتال) در یک شبکه غیرمتمرکز از کاربران در نظر گرفته شده اند. با پرداخت‌های انبوه NOWPayments، کسب‌وکارها ممکن است حقوق SHIB را پرداخت کنند و سایر پرداخت‌های Shiba را به صورت عمده انجام دهند. پایانه نقطه فروش (PoS) NOWPayments اکنون که به عنوان یک روش پرداخت SHIB تأیید شده است، می تواند Shiba Inu را پردازش کند. پروتکل ایجاد شده توسط ساتوشی ناکاموتو حکم می کند که تنها 21 میلیون بیت کوین می تواند استخراج شود – تقریباً 19 میلیون بیت کوین تاکنون استخراج شده است – بنابراین عرضه محدودی مانند طلا و سایر فلزات گرانبها وجود دارد، اما هیچ ارزش ذاتی واقعی وجود ندارد. به عنوان مثال، ارز دیجیتال طلا (DGC) یک ارز الکترونیکی است که ارزش آن بر اساس قیمت شمش طلا است. TrendRidersTR، یک تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال، سطح 16800 دلار را به عنوان منطقه حمایت از قیمت بیت کوین حیاتی شناسایی کرد. بر اساس قانون پیشنهادی جدیدی که توسط گلوبالیست ها اعلام شد، از طریق دولت فرانسه، دارایی های رمزنگاری ممکن است مسدود شوند. بایننس به دلیل درخواست اجرای قانون، ایجاد حساب بد شرکتی را متوقف کرد. Baking Bad در ادامه گفت که Binance "بدون هیچ اطلاعیه ای با حساب خود عمل می کند.

کیف پول‌های بایننس نشانه‌هایی از انتقال عظیم وجه ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهند. پس از جریمه‌ها علیه میکسر ارزهای دیجیتال تورنادو کش، پاتریک هانسن، مشاور سیاستگذاری، نظرات خود را در مورد ریسک نظارتی که در حال حاضر با شبکه لایتنینگ بیت کوین مواجه است، ارائه کرد. بانک مرکزی می‌تواند محدودیتی برای هر شخص و شرکتی که می‌تواند بدون هزینه نگه دارد، تعیین کند و بالاتر از این حد، باید هر نرخ سود منفی (یا «پرداخت»، همانطور که بانک مرکزی اروپا اصرار دارد آن را نامیده است) بپردازد. با سیاست بانک مرکزی اگر بانک مرکزی سیستم RTGS خود را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته اجرا کند و به ناشران ارزهای دیجیتال اجازه مشارکت در آن را بدهد، ارزهای دیجیتال صادر شده توسط نهادهای خصوصی تقریباً به اندازه CBDC امن خواهند بود. دیوید آندولفتو، معاون رئیس بانک فدرال رزرو سنت. لوئیس، اظهار داشت که بیت کوین تهدیدی برای مؤسسه است، که به گفته او چیز خوبی برای سیستم فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی است، زیرا این مؤسسات را وادار می کند تا سیاست های درستی را اجرا کنند.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما