درخواست جدید فدراسیون کشتی آمریکا از ایران

[ad_1]

به گزارش فلورستلینگ، پس از خودداری آمریکا از صدور روادید ورود برخی از اعضای کاروان کشتی ایران به آمریکا، سفر آزاد تیم ملی کشتی فرنگی به این کشور برای دیداری دوستانه 23 بهمن ماه در نظر گرفته شد. تگزاس لغو شد.

علیرضا دابور، رئیس فدراسیون کشتی ایران در نامه‌ای به رئیس فدراسیون کشتی آمریکا، از عدم امکان حضور ایران در یک مسابقه دوستانه ورزشی با تیم ملی کشتی ایران خبر داد.

در حالی که کشتی ایالات متحده آمریکا به عنوان مرجع ملی کشتی آمریکا در تصمیم گیری های مربوط به صدور روادید دخالتی ندارد، در ارتباط مستقیم و منظم با فدراسیون کشتی ایران در خصوص اقدامات لازم در روند صدور ویزای آمریکا بوده است.

فدراسیون کشتی آمریکا رسماً از فدراسیون کشتی ایران خواسته است در تصمیم خود تجدید نظر کرده و هیئتی معتبر برای شرکت در این مسابقات به آمریکا اعزام کند. ایالات متحده و ایران همچنین می توانند میزبان یک مسابقه دونفره عالی باشند که به نفع هر دو تیم ملی باشد و نمایشی هیجان انگیز از این ورزش را برای طرفداران کشتی در سراسر جهان فراهم کند.

فدراسیون کشتی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: فدراسیون کشتی آمریکا از اینکه ایران تصمیم گرفته در بازی پال پارک مقابل تیم ما شرکت نکند، عمیقاً ناامید است. مانند 16 بار قبلی که ایران از سال 1995 در آمریکا شرکت کرده بود، این مسابقه نیز برای حسن نیت از طریق ورزش و فرصتی برای ورزشکاران دو کشور بود تا در بالاترین سطح به رقابت بپردازند. ایران تقریبا تمام ویزاهای خود را دریافت کرد و توانست تیم خوبی را برای کشتی گرفتن ورزشکاران ما بفرستد، اما این تصمیم آنها بود که شرکت نکنند. ما از آنها خواسته ایم در این باره تجدید نظر کنند.

ریچ بندر، مدیرعامل کشتی کج ایالات متحده گفت: “ما قصد داریم یک رویداد خوب برای همه و هواداران در تگزاس برگزار کنیم و بهترین ورزشکاران را شاید در قالبی متفاوت به میدان بفرستیم.”

سخنگوی فدراسیون کشتی ایران گفت: مجید دستان و کامران قاسم پور کشتی گیران اصلی تیم ملی ایران، احسان امینی مربی تیم ملی محمد مصلی پور و داور المپیکی ایران حجت کریمی مربی تیم ملی هستند. تیم ایران علیرضا دابر، رئیس فدراسیون کشتی ایران، دارنده ویزای آمریکا است اما برای وی صادر نشد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما