رویایی پرسپولیس از بشار; 120 تا 400 دلار هزار!

[ad_1]

ورزاچ سها: «ص به عنوان جدی بشار رسن به عنوان پرسپولیس، تعداد اینها متفاوت است، دربارا، میزان درکزایی پرسپولیس به عنوان فروش، بشار رسن، متره، شاده.

بیش به عنوان دو ماه آس کجا عبارت رسول پناه ک گیفته بود «به این لقب جواز جد من با بشار رسن ناخیم داد» میگدرد و بلافاصله بشار سومین یک جلسه تمرین یک جلسه تمرین در زمان جدید خود. ، قطر ولگردی می کند. رسن پس به عنوان لیگ قهرمانان آسیا در دوحه مند و هومان جا ذکرتاش را پیش برد و سارنگم به تیم زردپوش قطری پیوست تا جدایی هی پرسپولیس منسوب به لیگ نوزدهم دو راقی شود.

و اما سوال مبهم درباره شماره درامدزی پرسپولیس به عنوان فروش بشار آست. پاشگاه پرسپولیس در بیانیه، خود تصدیق کرد که “یکصد و بهترین هزار دل در در زمان بشاگاه پردخت شدا آست.” مكان فعلی كجاست نامه سندی است اینجا عدد را 130 هزار دیلار پیش بنی كاردا و نازدكان بشار رسن نز عدد 140 هزار دینار را ممتره میكنند.

این البته طرف Magrast است. پاشگاه پرسپولیس باور دارم درد که 260 هزار دلار فقیه مثل تصمیم میخواهم بدانم بشار پرداخت چود و همین الان میخوانیم عدد کجاست؟ مغرای که بخشی از هواداران پرسپولیس آن را قبل نادرند و میدانند را گمراه می کنی. آنه ها میگویند که بشار رسن تنها در 5 بازی شرک دشته و حتی اعمال قرداد خود نبید که عدد دریفت میکرد.

حرف دگر این است که «من از جدهایم بشار خبر دارم» گویا زبان، پرسپولیس، پرون، آمده بود. حمید مطهری و یحیی گل محمدی روی آنجایی که ادعای پافشاری کارندند و حتی گفتند که اگر میدانند شنین توافوق انجم شدا «اجازه برای جد من بشار نمیدادند». وضعیت کنونی پرسپولیس با ظهور پرسپولیس در آسیا، علاوه بر دو مدیریت پاشگاه پرسپولیس، حتی کارمندان صدا نز به عنوان رابطه بشار با او و نظر او کجاست؟ شايد هوم يا در انتظار دشت كه ديران پاشگاه با تصوير مستقيم، مضمون را با وي در ميان بگزارند.

تو یه سوال بزرگ دربارا جدای بشار رسن کجاست بهترین بهترین بهترین وقت من پرسپولیس تایید با صلاح کاردادی تمدید آخر کردی تمدید کرد موفق باشی بشار (با حضور لایو و اینستاگرام و…) پرده عراقی، انتخاب پدربزرگ من است یا تصمیم میداد؟ اساسا بشار، بشار، تصمیم گرفت، انتخاب قبیله ای، انتخاب خروجی را در دست داش، دور از آن، با سوال، دار، در، لیو، اینستاگرام و فضا در حضور چند بار در باشگاه، را پش برد و متوونست مثل الان خیلی راحته.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما