سوالات جدیدی درباره ویلا پاسخ داده شد و چرا باید هر کلمه این گزارش را بخوانید

اما شاید برایتان جالب باشد بدانید در اکثر شهرهای استان مازندران، نرخ اجاره ویلا در منطقه ساحلی به مراتب بیشتر از منطقه جنگلی است اما در رامسر، این موضوع کاملاً برعکس بوده و به لطف طبیعت سرسبز و بی نظیر رامسر، برای اجاره ویلا جنگلی در رامسر می بایست هزینه بیشتری نسبت به اقامتگاه های ساحلی پرداخت کرد. اگر می خواهید برای چند روزی دوری از شلوغی و آلودگی شهر به یکی از شهرهای خوش آب و هوا و دیدنی استان مازندران سفر کرده و رامسر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اید، همواره برای اجاره ویلا در رامسر می توانید میان تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار، لوکس، دوبلکس و غیره در منطقه ساحلی و جنگلی شهر بهترین را انتخاب کنید.

بهترین منطقه رامسر برای تفریح و هیجان، مجموعه تله کابین رامسر است. برای اجاره ویلا در رامسر علاقمندان میتوانند به وب سایت جابیت مراجعه کنند و انواع ویلاهای موجود را مشاهده و بهترین آن را برای اقامت خود در شمال انتخاب نمایند. در میان مناطق جنگلی خوش آب و هوا، بوستان جنگلی صفارود یکی از بهترین مناطق برای پیک نیک می باشد. زیرا در اصل یکی از اهداف ما برای خرید ویلا داشتن آرامش است. بهتر است در ابتدا با دیدن نمونه پلانهای ترسیم شده توسط گروه طراحی ما آشنا شوید. برای آنکه سفر شما همانطور که دوست دارید، پیش برود و کلبه جنگلی مطابق با سلیقهتان در محل مورد علاقهتان باشد، بهتر است قبل از آنکه سفر کنید، اقدام به رزرو کلبه چوبی وسط جنگل کنید.

استفاده از سیستم های متنوع نورپردازی، نمای بیرونی شما را کامل می کند. در این صورت میتوانید در کمترین زمان و پس از بررسی کامل جزئیات ویلا، آن را به راحتی رزرو نمایید. سپس از طریق گزینه “ثبت اقامتگاه” با ثبت مشخصات کامل و ارائه تصاویر باکیفیت از اقامتگاه، ملک خود را در سایت ثبت کنید. که خود نیز باعث کند سوز شدن سازه می شود . توجه به این مسئله باعث می شود که شما بتوانید با ویلای مناسب با قیمتی معقول تهیه کنید.

مثلاً ممکن است شما نیاز به یک فضای باز برای برگزاری میهمانیها، یک اتاق بازی و یا امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر باشید. مناطقی وجود دارند که ممکن است صعب العبور باشند و با ماشین شخصی خود به سختی بتوانید از جاده های آن منطقه عبور کنید، چنانچه اطلاعات کافی در مورد یک شهر یا منطقه ندارید به آدرس ویلا دقت کنید و پیش از اجاره ویلا، یک جستجوی سریع در اینترنت در مورد آن محله صورت دهید. نه تنها ویلاهای ارزان قیمت و مناسب در آمل میتوانید پیدا کنید، بلکه برای خرید آپارتمان داخل شهر نیز آمل بهترین گزینه است. اگر شما هم می خواهید در سفر به رامسر از روستای جوارده بازدید کنید، کافیست به جنوب غرب رامسر مراجعه کرده و وارد جاده رامسر – جواهر ده شوید تا پس از یک ساعت رانندگی در میان جنگل های مازندران، به روستای جواهر ده برسید.

بهترین و سریع ترین راه دسترسی به رامسر، جاده چالوس می باشد بطوریکه گردشگران از شهر تهران وارد آزادراه تهران – شمال شده و راهی شهر چالوس می شوند و یا ابتدا به کرج سفر کرده و از شمال شرق کرج وارد جاده چالوس می شوند سپس شهر چالوس را به سمت غرب ترک کرده و به رامسر خواهند رسید. راه دسترسی به سد میجران نیز از جاده این جنگل می گذرد. اکثر گردشگران تصور می کنند سفر به رامسر تنها به قدم زدن در ساحل و مشاهده جنگل های سرسبز و چشم انداز جذاب در ویلاها ی لوکس مناطق ییلاقی می باشد اما خوب است بدانید رامسر دارای مناطق دیدنی و جاهای دیدنی بسیار جذابی می باشد که بازدید از آن ها، خاطرات سفر به این شهر را بسیار جذاب تر می کنند.

در نظر داشته باشید مسیر جاده چالوس تا رامسر نزدیک به 230 کیلومتر بوده و گردشگران بیش از 4 ساعت در دراه خواهند بود اما این زمان مربوط به زمان خلوتی جاده بوده و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه که شاهد ترافیک های سنگینی در جاده چالوس هستیم، مسیر 4 ساعته گاه به 6 ساعت هم می رسد لذا اگر میخواهید از این ترافیک رهایی یابید، پیشنهاد می کنیم از شهر رشت راهی رامسر شوید بطوریکه ابتدا از تهران به سمت کرج و قزوین رفته و در داخل شهر قزوین وارد جاده قزوین – رشت شوید تا با ادامه مسیر و عبور از شهر رشت، به رامسر برسید. از جمله امکانات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل آزادی خزر می توان به وجود سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، وسایل بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، دستگاه چای ساز، یخچال، صندوق امانات، کلید الکترونیکی اتاق، اینترنت پرسرعت، تلویزیون و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

این شهر به دلیل وجود هشت دانشگاه و مرکز آموزش عالی در خود شهری دانشجویی نیز محسوب می شود. لازم به ذکر است در فصل پاییز و زمستان به دلیل هوای سرد منطقه، اکثر ویلاها دارای استخرهای آبگرم بوده و در این ایام سال، اجاره ویلا رامسر استخر آبگرم جزء پرطرفدارترین و در عین حال گرانترین اقامتگاه های شهر به حساب می آیند. مناطق شمالی در اکثر روزهای سال آب و هوای ابری یا بارانی دارند به همین دلیل نور خورشید سهم کمی در روشنایی فضای داخلی ایفا میکند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره کلبه چوبی اولسبلنگاه دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما