(فیلم) خلاصه بازی پرسپولیس 1-3 آقای رفسنجان; دو عبدی

[ad_1]

تیم فوتبال پرسپولیس در دار چارچوپ هفتا بستوم لیگ پارتر ساعت 19:05 صبح امروز (دوشنبه) و با یک دقیقه تاخیر در کورس ورزگاه آزادی میزبان میس رفسنجان بود و نتیجه 3 پریکس bakırs ışıpır. مهدی عبدی (19 و 74) و کمال کامیابیانیا (34) در پرسپولیس و مجید علیاری (23) در خانم گلزنی کارندند.

تخت جمشید مثقذه باطاقف مقابل گلغار سیرجان ویرگول سه امتیازیاش استکلل صدرنشین را فزایش بابا کجا ایستاد شاگردان فرهاد مجیدی مقابل بافندگان منفعت کردستان و مسار فصه دپا ص. . این جایی است که خطوط مبارزات دریاچه هستند تقسیم می شود. پرسپولیس تا پش به عنوان برگزاری در بازی با 28 گل زاده بهترین خط کمپین لی را دشت و مس نیز توسط حمرا استقلال با 26 گرم زد (بدون احتساب پیروزی 3 بر صفر قابل تنظیم در مقابل پدیده و گل دی او آی آی آی) خطوط مبارزات انتخاباتی پرسپولیس را به عنوان یک گزینه

اول خواب
دقیقه 11:
گدوین صاحب شانس گالزانی بود حتما زد یا دید پرسپولیس دروزی ندشت.

دقیقه 18: احسان پهلوان از پیشت محصور به جرم دست زدن به پا توسط شوتزنی کرد به عنوان تاپ یا از بالای دروازه راهی بیرون شاد.

دقیقه 19: مهدی ترابی روی مشکوک شدن دو مدافع خانم توپباربای کرد و مهدی عبدی رع صاحب تاپ کرد گویا یک زاویه از زاویه از زاویه از زاویه از زاویه بایسات، دروازه نوشی صوفیانی را پاز کیند.

دقیقه 23: محسن آذرباد با PASS DR ارائه مجید علیاری RA DR Mahouta Crime پرسپولیس صاحب سایت کورد کین بازیکن تواست گل مسیحا را با تیر پارسند.

دقیقه 32: ارسال نامه سعید آقایی به نامه علی شجاعی همراه شاد کانوشی صوفیانی تاپ را از کارنار فورستاد.

دقیقه 34: فرستادن احسان پهلوان به عنوان یک سلبریتی برای او در داخل کلانتری فرستاده شد، جنایتی با ضربه زدن به راز کمال کامیابینیا با کمک گیل دوم پرسپولیس، تغییر کششی.

دقیقه 36: سعید آقایی با کارت زرد، کشاندن رقابت جنایت.

40 دقیقه: مجید علیاری بر دگر در موقت گلزنی تصمیم دشت ک در بار دو مدافع پرسپولیس رفتار اجزا در ماشین را نداند.

نیما دام
دقیقه 47: علی شجاعی، روی دروازه، با سکته سر حنانوف، همرات شادکا، نوشی صوفیانی، موفق از ماهار تاپ شاد.

دقیقه 59: گدوین از پایان دو حرکت انفرادی با نام دروازه پرسپولیس محسن آذرباد را صاحب قله کرد به عنوان ضربه، بایکن کجاست، با ویرگول، به عنوان کنار، دروازه، توسط بیرون سرچشمه گرفته است. بریدگی.

دقیقه 61: مهدی ترابی از پیشت در محاصره جنایتی است که توسط شوتزنی کرد به عنوان ضربه ای که بازیکن رانوشی صوفیانی توسط کرنر فورستاد انجام داده است.

دقیقه 62: ارسال رامین رضاییان در نقش صمت راست با ضربه سر سیدجلال حسینی هماره شاد کا تاپ با اختلاف در نقش کنار دروازه راهی بیرون شاد.

دقیقه 65: شما کار تمی به عنوان بازیکان امس و در آدمه بس مهدی ترکمان در بری آذرباد آن را به موقعیت خود گل بری تغییر دهید که زمان تنگ شود اما سکته پایان هاوبک وساطت احمد گوهری ماهار شاد است.

دقیقه 67: کمپین سریع پرسپولیسیا به قول خودت می تونی با رنگش، مهر، مهر، ک، عقیل کعبی، با پرداخت تاپ مجوز، مجوز، با دو مهاجم به سعید آقایی پیام بدی. را نداد.

دقیقه 74: عبور از عمق مهدی ترابی به همراه علی شجاعی، اجرای دفاع از بایک، پس از تاثیر گذاری به عنوان کعبی همراه شاد، در حالی که انتهای شجاعی را با توپ کنترل و یوغ پاس پس از چرخاندن. کار مهدی عبدی را بری پز کاردان دروازه میس راحت کرد.

دقیقه 77: شاهین توکلی به مسابقه کارت دریفت زرد می رود.

دقیقه 84: ارسال روی دروازه پرسپولیس در شریعتی که با یاک اترقذری در دروازت دروازه‌آت پاد، وساطت سیدجلال حسینی به عنوان روی دروازه خط راه کرنار شاد.

دقیقه 90: عقیل کعبی شواهدی دال بر اشتباهات هند آمد دارد که در مسابقه کارت زرد-گرافت شرکت کرده است.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، سعید آقایی (81 – محمد شریفی)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک (32 – علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی (90 – مهدی علی نعمتی) و مهدی علی نعمتی (مهدی علی نعمتی) 90 – مهدی مهدیخانی).

نصب MS: داود نوشی سفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر (71 – حسن جعفری)، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی (79 – حسین پورامینی)، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (83 – میثم تیموری (8))، امام علی)، مجید علیاری، گدوین منشا (79 – زهیر سلیمان).

دور زدن: اشکان خورشیدی

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما