مدل پای تهیه زرشک با مرغ نارنجی; دلبر همیشه جذاب

[ad_1]

مجله دیجکالا – مریم ابراهیمی: کتیبه زرشک پلو با مرغ پاپرگا ur فرهنگ آشپزی ایرانی درد. غذای محبوب من آخرین ماه سراشپس ایران و باهترین نامونه به نظر یک عالم زعفران و زعفران و زعفران ایرانی با کمال دنیاست. سبک های میخواهیم تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی و خوشمزه را به شما یاد بدیم کجا تقسیم کردی.

مدل های تهیه زرشک

دار تهیحی مرغ بری زرشک بلو منسوب بود به آن سولیقا میتوان از سینا، فیله یا ران مرغ سود کرد کرد. اگر ماشین مهمی دارید یک ماشین ضخیم و یک کاسترد غلیظ خواهید داشت. زرشک پیلو را ایرانی برنج و زافران زیاد تهیه میکناند و دعای اینکه برنج خوب قد بکشد، آن را آبکش میکانند.

تهیحی کجا خوردی خوشمزه با ماشین ساده و بافوت و فینهای که ما ب شا یااد میدهیم و متوانید آنرا خوششمزهتر و مجلس طاه. -Kneid، و کل کار توسط Dust Bayored انجام شد.

وسایل مورد نیاز برای 3 نفر

  • ران یا سین مارگ: 2 تا 3 تاک
  • نارنجی اوت: 2 پیمن
  • زعفران خون کرد: دارای فلس لازم است
  • شدت پیاز راندا: 2 عدد متوسط
  • زرشك: سه چهارم پيمانه
  • از طریق نارنجی شیرین: 3 قشق قداخوری
  • هنگام پستا: 1 قشق قداخوری
  • پیاز: 2 عدد متوسط
  • رب گوجه فرنگی
  • فلفل دیلمی: نصف عدد
  • نفرت: 50 گرم
  • زردچوبه، پودر کاری، فلفل سیه، بورگبو، پوسته، دارچین خرد شده و مقیاس لازم را داریم.

مدل های تهیه زرشک

مدل های تهیه زرشک

سبک تهی

1. دورک با پدر شماره هول و شماره بورگ بو بندازید و پس از او با جاش آمدن تاخای مرگ را دار مصاحبه کرد که تصمیم دهید تا قمی دار آپ در گشند. فضاهای Margha Raaz Up خارج از Knid و Bishweed. بعد از خاشک، شدان مرغها، آنها، نیمکره رادار، کامه روگان و زردچوبا، سارک کنید.

مدل های تهیه زرشک

2. زمانی که مرغها سرخ شندند، آن را از تابه خارج از کنید و دو سوم پیاز راندا شدا را در طباح تفت ده تا کامی طلای شونده. فلفل دلمه ای راندا ادویه دارن پیاز دارن کنید اضافه کن چربی هم دارن.

پس از افزودن مقداری مواد، پودر کاری، چوب آرچین، نمک، فلفل سه، پودر کاری و زردچوبه، ورز می دهیم.

مدل های تهیه زرشک

3. پس از مرگ دادن، خون زعفران، خون کردها و ادویه پرتقال اضافه شد. Mezan Namak, raa, سازماندهی شده توسط Kenid و مجوز توسط Deed Ses, Marg Aram, by Josh Bayad.

مدل های تهیه زرشک

۴. پس از az توسط Josh Amden SS، Margha Ra Dar An qar Deheed و Nime az از طریق پاپرگ Matching Ra Roy Anha Prizid. یک مرخصی ضحد مرغ به مدت 2 تا 3 ساعت در درب بیت و دمای یک کیلومتر در شهر بزد تا خوب جفد.

نقطه: 2 ساعت پیش

مدل های تهیه زرشک

5. دار زمانی که مرگ در حال پاختان آست، تو سوم بقیه ماندا چون پیاز را با بقیه ماندا کار و قومی روگان با حرارت ملایم در طباح سرک کنید. زمان من پیاز طلای شاد، زرشاخا که از 15 دقیقه قبل از نوبت آب خانک خیس کردهاید را ابکش و سپ به پیاز اضافه کنید. مرحله 2 قشق قاقاخوری کجاست ممنون زرشاخا دارن کنید اضافه کن تفت ضید هستن.

مدل های تهیه زرشک

6. بعد از چند تشکر، از پرتقال باقی می ماند، از طریق پسته و زعفران، زرشک و مخلوط خمیر را اضافه می کنیم. زمانی که برنگ آماده شاد، یاک کفیر به عنوان را با زرشک و از طریق مخلوط کانید تا پس از کشیدن سیفد دار دار زف را بیاورید، کجا مخلوط را روی آن نسیم است.

مدل های تهیه زرشک

7. روزگار من تیره و تار است، شکل درامد و روگن اندخت کجاست، با تکریم و جاافتاده او.

مدل های تهیه زرشک

8. نوش جان.

مدل های تهیه زرشک

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما