مطالعه نشان می دهد که محافظت واکسن فایزر در برابر کووید در کودکان 5 تا 11 ساله به سرعت کاهش می یابد

[ad_1]


یکی از اعضای کادر پزشکی واکسن کووید-19 Pfizer-BioNTech را در یک سایت پاپ آپ برای افراد مدرسه‌ای در شهر نیویورک در اکتبر گذشته آماده می‌کند.

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ


یکی از اعضای کادر پزشکی واکسن کووید-19 Pfizer-BioNTech را در یک سایت پاپ آپ برای افراد مدرسه‌ای در شهر نیویورک در اکتبر گذشته آماده می‌کند.

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ

یک مطالعه جدید نشان می دهد که نسخه کم دوز Pfizer-BioNtech در محافظت از کودکان خردسال در برابر عفونت بسیار کمتر از نسخه با دوز بالاتر واکسن داده شده به کودکان بزرگتر و بزرگسالان موثر است.

در همه موارد، واکسن محافظت قوی در برابر بیماری شدید ارائه می دهد. این مطالعه پیش از چاپ به داده های جمع آوری شده از بیش از 1.2 میلیون کودک و نوجوان کاملاً واکسینه شده بین سنین 5 تا 17 سال از دسامبر نگاه کرد. 13 تا ژانویه 30.

محققان وزارت بهداشت ایالت نیویورک دریافتند که توانایی واکسن برای محافظت از کودکان در برابر ابتلا به ویروسی که کمترین دوز را دریافت کرده‌اند – کودکان 5 تا 11 ساله – بیشترین کاهش را داشته و از 68٪ به تنها 12٪ کاهش یافته است. این کودکان تنها 10 میلی گرم تزریق کردند که یک سوم دوز داده شده به کودکان بزرگتر و نوجوانان و بزرگسالان است.

در همین حال، اثربخشی در کودکان 12 تا 17 ساله که همان دوز 30 میلی گرم بزرگسالان را دریافت کردند، کاهش کمتری نشان داد و از 66 درصد به 51 درصد کاهش یافت.

در این مطالعه آمده است: «این نتایج نیاز بالقوه به مطالعه دوز جایگزین واکسن برای کودکان و اهمیت مداوم حفاظت‌های لایه‌ای، از جمله پوشیدن ماسک، برای جلوگیری از عفونت و انتقال را نشان می‌دهد».

نتایج این مطالعه تنها چند روز پس از آن است که CDC دستورالعمل‌های ماسک زدن را در بسیاری از نقاط کشور کاهش داد و در همان روز چندین منطقه مدرسه، از جمله شهر نیویورک – بزرگترین در کشور – اعلام کرد که دستورات ماسک دانش‌آموزان به زودی برداشته می‌شوند.

همچنین به دنبال تاخیر غیرمنتظره در فرآیند تأیید مجوز استفاده اضطراری برای واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 در کودکان 6 ماهه تا 4 ساله است. این شرکت گفت که داده‌های جدیدی به دست آمده است و سازمان غذا و دارو گفته است که برای ارزیابی آن به زمان بیشتری نیاز است.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما